Hotel Le Parvis

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Le Parvis bij:

1 review over Hotel Le Parvis in het Nederlands

Iets bijzonders!

Hans, 10-3-2010

Parkeren zul je in een nabij gelegen parkeergarage moeten doen en dat is een beetje een nadeel. Het is wel het enige nadeel van dit hotel. Wat een leuke tent! Wij boekten de Les Louis kamer, wat eigenlijk een suite bleek te zijn. De eigenaresse (?) begeleidde ons persoonlijk naar de kamer en bood ons daarna een drankje aan in 1 van de 3 middeleeuwse kelders. Luisterend naar een jazz optreden in kelder -3 hebben we het diner afgewacht, dat eerlijk gezegd een beethe gewoontjes was. De kamer en multijet douche was daarna zeer prettig en het opnieuw door de eigenaresse persoonlijk geserveerde ontbijt helemaal top. Een warme handdruk als afscheid en een ervaring rijker. Parvis kun je gerust boeken. Trust me.
Gereisd met partner in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Parvis in Chartres (Eure et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Parvis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Parvis scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.