Hotel Inter-Hotel Le Cosy **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Inter-Hotel Le Cosy bij:

3 reviews over Hotel Inter-Hotel Le Cosy in het Nederlands

Geen echte aanrader.

Jan, 21-7-2011

Le Cosy Villebarou is een echt budget hotel. Wij kwamen om 15.30 aan en er was niemand. De receptie ging pas om 18.30 uur open. Wel was er een scherm buiten om in te checken doch dat herkende geen nummers en geen namen. Gelukkig kwamen er wat Franse gasten welke een noodnummer gebeld hebben. Kamers klein en de badkamers nog kleiner. Geen douchegordijn wat een enorme bende geeft natuurlijk. Wel is alles schoon en als je niets om luxe geeft kun je er best een paar nachten doorbrengen. Goed internet en voldoende parkeerruimte.
Gereisd met partner in juni 2011

Goed hotel voor stop naar/vanaf Zuid Frankrijk.

willemk, 24-8-2009

Balladins Blois goed hotel voor tussenstop vanuit of naar Zuid Frankrijk.

Receptie sluit op zaterdag al om 6 uur, maar de sleutels van de kamers hingen keurig aan de deur, we waren eigenlijk te laat voor het ontbijt , maar er werd keurig een tafel voor ons gedekt, en een goed ontbijt geserveerd.

Kamers zijn niets bijzonders, maar hebben wel kabel tv en gratis WIFI internet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

ideale overnachtingsplaats

C van de Laar, 24-7-2008

We hebben hier 1 nacht overnacht op onze reis naar ZuidWest Frankrijk, en hebben geslapen in een familiekamer. Ideaal, 2 slaapkamers waar de deur tussenuit is.

De Quick (soort mc Donalds) voor de deur, en nog een bioscoop, en nog een ander restaurant.

Naast de snelweg gelegen, en het ontbijt kon ook nog gegeten worden voor 5,40euro pp (kinderen, tot 6 jaar volgens mij, gratis)

Gereisd anders in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Inter-Hotel Le Cosy bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inter-Hotel Le Cosy in Blois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inter-Hotel Le Cosy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Inter-Hotel Le Cosy scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.