Camping Municipal Le Sabot ***

Camping Municipal Le Sabot
Municipal Le Sabot
8,1

9 reviews over Camping Municipal Le Sabot in het Nederlands

Mooie camping, prima liggen. Overnachtingscamping!

TWB, 21-8-2016

Wij zijn hier al vaker geweest. Is een prima overnachtingscamping voor als je door wilt naar het zuiden van Frankrijk.

Maar ook als je wat langer wilt staan is deze camping prima.

Mooie omgeving. Aan het water, naast een mooi kasteel.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima camping

ansvangaal, 17-8-2014

Prima camping als uitvalsbasis naar de diverse kastelen in de omgeving. Zowel schaduwrijke plaatsen als plaatsen met zon, zelf uit te kiezen. Het sanitair werd goed schoon gehouden, maar de laatste week van ons verblijf hadden we regelmatig koud water in de douche. Er is een wasmachine en droger aanwezig. Er is geen restaurant of klein winkeltje, maar de camping ligt aan de rand van het dorp. Een doorstroomcamping, maar ook prima geschikt om er langer te staan.

Zwembad ligt buiten de camping, waar gratis gebruik van gemaakt mag worden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Typische Franse camping

Patrick, 29-7-2014

Mooie muncipal camping, goede prijs kwaliteit verhouding. Voor kinderen is er niet super veel te doen maar er is een zwembad naast de camping waar je gratis in kan.

In de omgeving is heel veel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

fijne groene camping op top locatie

melanie, 6-8-2012

Mooie camping met veel verschillende bomen. Je kunt zelf je plek uitzoeken, als je wilt aan de rivier de Indre. Er zijn drie toiletgebouwen, waarvan er eind juli 2012 eentje helemaal opgeknapt is. Prima geworden!

De ligging is de grote plus van deze camping, je loopt zo het dorpje in (restaurants, winkeltjes en natuurlijk het chateau)

Gereisd met partner in juli 2012

Mooie, rustige plek

Gezin met 2 kinderen (10 en 13), 28-7-2012

Vooral een doorreiscamping. Wij zijn er 10 nachten geweest. De kinderen vermaakten zich in het naastgelegen gemeentelijke zwembad of bij de tafeltennistafel en op de naastgelegen tennisbaan. De Indre loopt voor je tent langs en je kunt direct het mooie dorp inlopen, waar je ook een kano kunt huren. In de weken dat wij er waren werd net het nieuwe sanitairgebouw opgeleverd! (laatste 2 weken van juli 2012) De overige sanitairgebouwen zien er verouderd uit, maar worden goed schoon gehouden. Wij hadden plaats 66, deze is ruim maar erg beschut, waardoor er erg weinig zon op de plaats zelf komt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Mooie omgeving

Europeo, 7-6-2012

goede camping, al vinden wij (koppel + kind) het sanitair wel hét minpunt van deze camping. mooie plaatsen, zelf uit te kiezen waar je gaat staan. goede prijs/kwaliteit verhouding, mooie omgeving, mooi dorpje. Het aanpalende (gratis voor campinggasten) is ook dik in orde. al bij al is Azay le Rideau een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prima camping

Hans, 30-10-2009

Ik ben het helemaal met de vorige inzender eens. Ik vind wél dat er vermeld moet worden dat de camping een combinatie van "blijvers" en "trekkers" is. Dit betekend dat de camping 's-avonds vaak vol staat, maar dat er overdag wél ruimte is.
Gereisd met partner in augustus 2009

A.C.Radstake, 6-7-2007

Goed verzorgde caming met vriendelijk personeel.We hebben het naar ons zin gehad.
    Gereisd anders in juli 2007

marja bossink, 12-6-2005

In een woord een heerlijke camping; zeer ruime plaatsen en in centrum van dorpje gelegen. Er is geen animatie, geen winkel en geen zwembad op het terrein aanwezig.'s morgen komt er wel een bakkertje op de camping, waar je rechtstreeks uit zijn auto je stokbroodje kunt kopen. Je loopt echter ook zo vanaf de camping het dorpje in; heel gezellig. Zwembad is gratis,direct naast de camping. Zeer vriendelijk personeel.Sanitair is verouderd,maar wordt wel goed schoongehouden.Weinig te doen voor net iets grotere kinderen.Komen er zeker nog heel vaak erug!! Uitermate geschikt voor hondenbezitters.
      Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Sabot in Azay le Rideau (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Sabot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Le Sabot scoort een 8.05 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: