Vakantiehuis Maison Gaspault

Vakantiehuis Maison Gaspault
Maison Gaspault
8,3

3 reviews over Vakantiehuis Maison Gaspault in het Nederlands

Perfect voor een vakantie met jonge kindjes

THE grinch, 23-8-2008

Gaspault ligt vlakbij de plaatsjes Arrou en Chapelle Royal, een ruim uurt rijden onder Parijs. Het huisje biedt alle gemakken (wasmachine, afwasmachine, nette keuken, drie slaapkamers (waarvan een met open haard), kinderstoeltje, ruime beschutte prive-tuin met bbq ligstoelen en parasols.

Wij zijn er twee weken geweest met onze dochter van 11 maanden. De tuin is heerlijk voor een kleine die er lekker kan kruipen en kan doen. Iedere ochtend komt de bakker langsrijden met vers stokbrood. Wil je een rustige vakantie in een mooie Gite op niet al te ver rijden van Nederland, dan is dit een aanrader.

De markt in Brou op woensdagochtenden is leuk om te bezoeken. Het Loiredal met zijn kastelen en vignobles is via de tolwegen snel te bereiken. Het is leuker om binnendoor te rijden, maar dan doe je er anderhalf uur over. rondom de Loir (zonder e) zijn ook diverse wijgaarden en caves te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2008

Fam. van Alebeek, 14-4-2008

Wij verbleven juli 2007 met drie kids in dit huisje. Leuk, authentiek ingericht en met mooie grote tuin met veel privacy. Eigenaren wonen ernaast en zijn zeer aardig. Gaven goeie tips voor een dagje Parijs met de kinderen. (was dan ook een geweldig dagje uit!) Veel informatie over de directe omgeving aanwezig. Maar helaas wel erg afgelegen en stil. De kastelen aan de Loire zijn vanaf Arrou ver weg (ong. 2 uur rijden met de auto). Niet iets wat je elke dag gaat doen.

Maar voor een weekje hebben we hier toch een heel gezellige vakantie gehad.

Fam. van Alebeek

Gereisd familie in juli 2007

Eduard en Wendy, 18-9-2006

Het huis ligt heerlijk rustig (t is even zoeken...) op het platteland en de buren (eigenaar) zijn bijzonder gastvrij. Het huis is compleet; alles wat je nodig hebt is aanwezig. Heerlijk plekje om te ontspannen en ook zeer geschikt voor kinderen, ook de allerkleinsten. We zijn er zelf met ons dochterje van 9 maanden geweest en die kon veilig binnen spelen en volop buiten in de tuin rondkruipen. Super genoten dus!
    Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Gaspault in Arrou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Gaspault zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maison Gaspault scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.