Hotel Premiere Classe Saint Brieuc *

Hotel Premiere Classe Saint Brieuc
Premiere Classe Saint Brieuc

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Premiere Classe Saint Brieuc bij:

1 review over Hotel Premiere Classe Saint Brieuc in het Nederlands

Perfecte locatie

r0b3rt_7, 3-11-2011

Perfecte locatie aan de snelweg, hier vandaan kun je goed de gehele noord-kust van Bretange bezoeken. Dichtbij het hotel (aan de overkant van de snelweg) zijn veel grote winkels en supermarkten. Wij hadden dit hotel geboekt omdat bijna alle campings etc. vol geboekt waren, dit was een goedkoop alternatief. Normaal gesproken gebruik je deze hotels meestal voor één nachtje op doorreis, wij hebben er een week geslapen. Overdag en s'avonds ben je er toch lekker op uit. In de ochtend werden wij meestal wakker van mensen die hard praten en familie-ruzie's hadden bij hun vertrek, wij hadden een kamer op de begane grond. De kamers zijn erg klein, maar als je er alleen komt om te slapen is dat geen probleem. Ontbijt-service is mogelijk maar wij kochten zelf alles in de supermarkt.
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Saint Brieuc in Tregueux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Saint Brieuc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premiere Classe Saint Brieuc scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.