Villa Ker Huella

Villa Ker Huella
Ker Huella

1 review over Villa Ker Huella in het Nederlands

Schitterende villa, prachtig uitzicht, rustig

Erwin Van Iseghem, 1-7-2009

We hadden een heerlijke vakantie in een recent gebouwd droomhuis. Het is er zeer ruim en zeer licht met een prachtige tuin vol bloemen.

Een goed uitgerust huis, met veel comfort, waar niets ontbreekt. Net als thuis! Een prachtig interieur met smaak ingericht, en kraaknet. Bedden waren opgemaakt bij onze aankomst. De automatische rolluiken zorgen voor een aangenaam gevoel van veiligheid in de avond.

Het uitzicht over de baai van Douarnenez is buitengewoon. Je geraakt er niet op uitgekeken en je ziet het bijna vanuit alle kamers. Het is er heel rustig en absoluut ontstressend.

Wij waardeerden de vele documentatie over de regio die beschikbaar was.

De eigenaars zijn zeer gastvrij en zeer vriendelijk, en doen al het mogelijke om je een zorgeloze vakantie te bezorgen.Zij spreken enkel Frans.

Dit is een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ker Huella in Telgruc-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ker Huella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Ker Huella scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.