Appartement Residence Le Hameau Du Pêcheur

Matig

1 review over Appartement Residence Le Hameau Du Pêcheur in het Nederlands

Huisje dicht bij strand

Nico Legley, 31-7-2008

Wij verbleven in Le Hameau du Pecheur I wat eigenlijk het oudste deel van de wijk was. Huisje waar wij verbleven wordt blijkbaar altijd verhuurd via Thomas Cook waardoor de meeste huurders Belgen zijn.

Huisje zelf is tamelijk oud, maar is goed onderhouden. Meubilair is wel tamelijk modern (bedden zijn ok, matras is recent)

Keuken valt tegen. Slechts 2 kookplaten, hééél oude oven, geen vaatwas.

Badkamer tamelijk klein. Afloop van douche liep niet goed door waardoor douchen kort moest zijn.

We hadden ook een grotere tuin verwacht. Tuin bestaat enkel uit terras en geen gras, dus dat viel beetje tegen.

Huisje ligt op zo'n 300meter van strand. op zo'n 750m heb je nog een ander (wij vonden dit strand plezanter).

Kleine winkel in centrum (ongeveer 1,5km) + bakker met lekker brood.

Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Le Hameau Du Pêcheur in St. Philibert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Le Hameau Du Pêcheur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Le Hameau Du Pêcheur scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.