Camping Odalys Ker Arno (de Plein Air Kerarno ) ***

Camping Odalys Ker Arno (de Plein Air Kerarno )
Odalys Ker Arno (de Plein Air Kerarno )
5,4

Matig

6 reviews over Camping Odalys Ker Arno (de Plein Air Kerarno ) in het Nederlands

nooit meer!!

fam Vlot, 4-8-2015

Erg saai de camping veel franse met kleine kinderen in de omgeving ook weinig tot nix te doen geen winkels voor een boodschap alles moet echt met de auto en dan moet je nog ver rijden naar dorpjes of stranden. Overal was het zo stil bijna uitgestorven en dat in hoog tijd vakantie.

En nee een mobilhome met 5 grote mensen das ook geen succes het was net een ""wibbelwagen"" dus voor ons nooit meer !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

leuke kindvriendelijke camping

R.Schrijver, 10-10-2010

We zijn er 2 weken geweest in de zomer van 2010. We vonden de camping erg kind vriendelijk. De stacaravan die wij toegewezen kregen stand erg beschut op het eind van de camping. We hadden totaal geen inkijk. Dit was echter wel een uitzondering. Het zwembad was best wel leuk te noemen voor de kinderen. Er is een speeltuin voor de kleine kinderen onder de 4 jaar en er is een speelgelegenheid voor de wat oudere kinderen. Ook is er nog een basketbalveldje waar ook op gevoetbald kan worden. Het is wel aan te raden om er met de auto heen te gaan. Het strand waar wij heen gingen was op ongeveer 2 kilometer van de camping. Het is wel een zandstrand, maar bij de waterlijn beginnen de kiezels. In de directe omgeving van het dorp is niet veel te doen. In een straal van ongeveer 50 kilometer is de keuze om een dag weg te gaan wel voldoende.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010
Aude, Callcenter, 23-6-2012
Hallo, wij hebben uw opmerkingen goed genoteerd en sturen ze door naar het vakantiedomein. Wij hopen u snel terug te zien in onze vakantieparken Odalys Vacances.

Redelijke **camping

Familie van Zwieten, 2-8-2009

De Mobil Home's zijn prima te noemen. De bedden lagen de eerste week wel goed, maar in de tweede week werd het wat minder (dit is natuurlijk erg persoonlijk). Zwembad vonden we prima. Wij zaten in het nieuwe deel, waardoor de begroeing nog heel miniem aanwezig was. Daardoor was er weinig privacy. 90% Frans, 10% NL. 1 van de barmannen had duidelijk een hekel aan buitenlanders. Zonder auto doe je inderdaad weinig. Voor een 2 sterren camping heel redelijk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Dit nooit weer.

W. Tulleners, 29-8-2008

Zaterdag 23-08-2008 aangekomen en woensdag 27-08-2008 weer naar huis gegaan. Camping ongezellig en niets te doen. Receptie is een paar uurtjes open per dag en spreekt alleen maar Frans.

Strand ligt verder dan de reisinformatie aan geeft en de gezelligheid moet je ook verder zoeken dan op de camping. In de plaats zelf is ook niets te doen. Zonder auto of fiets is er niets te doen. Zelfs wandelen met de kinderen of hond is gevaarlijk omdat je langs de weg moet lopen zonder stoep.

Op de camping waren alleen maar Fransen en daar straalt geen gezelligheid vanaf. Onze keus was gauw gemaakt. Gillend naar huis.

Gereisd met partner in augustus 2008

slecht

W. Tullenersr, 29-8-2008

De camping is ongezellig en ligt aan een provincialeweg en als je wilt wandelen is het gevaarlijk omdat er geen stoep is. De omgeving is wel mooi maar je doet niets zonder auto.

Er is geen bar ef restaurant in de buurt waar je even gezellig kunt zitten.

Gereisd met partner in augustus 2008

Super volgend jaar weer

Martens, 3-8-2008

Super gezellige camping, wij hadden een schoon huis. Voor de hond genoeg te zien in omgeving, ook voor ons. Mooie stranden in de omgeving lekker bossig gebied veel groen.

leuke camping met lekker eten en vriendelijk personeel. Volgend jaar weer hier naar toe. Kort in de buurt mega grote supermarkt en lekkere bakker op loopafstand. Ook voor kinderen genoeg te doen. Een echte aanrader!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Odalys Ker Arno (de Plein Air Kerarno ) in St. Philibert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Odalys Ker Arno (de Plein Air Kerarno ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Odalys Ker Arno (de Plein Air Kerarno ) scoort een 5.41 uit 10 op basis van 15 reviews.