7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Château de Galinée***** bij :

69 reviews over Camping Château de Galinée in het Nederlands

Nette camping met ruime staplaatsen

Fam. Jansen, 12-8-2017

Goed sanitair gebouw, veel speelgelegenheden voor kleine kinderen.

Buiten- en binnen zwembad aanwezig. Horeca en campingwinkel stellen niet veel voor.

Mooie omgeving met prachtige wandelroutes.

Gereisd familie in juli 2017

Zéér nette en mooie camping!

E. Hellmann, 6-8-2017

Alles was prima op de camping! We verbleven er 3 weken en zijn net thuis. Schoon sanitair, comfort Premium plaats was ook perfect. Ruim, koelkast en meubilair voor buiten. Het enige negatieve aan de camping vonden wij dat mensen die achterin stonden wel erg ver moesten lopen voor sanitair. Zeker omdat er veel jonge kinderen waren in die hoek. Wij zagen geregeld achter onze plek dat er mensen bij een sanitair huisje stonden die voor private sanitair kon worden gehuurd. Dat had ook gewoon openbaar moeten zijn. Voor de rest een heel rustige camping en prima uitvalsbasis voor vele uitstapjes. Ook oneindig veel baaitjes en strandjes. Vele mooie wandeltochten zijn ook een pré deze omgeving.
Gereisd familie in juli 2017

Mooie ruime rustige camping!

ahp, 31-7-2017

Goed: - voor zowel rust-zoekers als voor gezinnen met kleine kinderen

- ruime beschutte plaatsen

- mooi chalet

- mooi zwembad en voldoende te doen met balspelen, tennis etc

- prima restaurant met voor ieder wat wils

Niet goed: - Zeer beperkt assortiment in campwinkel maar de hypermarche is op

op 5 minuten rijden

- Internet is zeer traag op zowel wifi als netwerk. Houd daar

rekening mee. Even wat opzoeken op internet is er echt niet bij!

Gereisd met partner in juli 2017

Perfect!

Gerdez, 26-7-2017

Heerlijk rustige familie camping nabij must see steden en bezienswaardigheden!
Gereisd met partner in juli 2017

Fijne camping

MG, 23-7-2017

Prettige camping, niet zo groot dat het een compleet dorp is, maar ook niet klein. Alle voorzieningen zijn wel aanwezig. De openingstijden zijn buiten het echte hoogseizoen wel wat beperkt.

Leuke zwembaden, maar buiten wel vrij koud. Fijne speelveldje.

Goede ligging, het is een fijne uitvalsbasis. Wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad.

Rustige camping beetje afgelegen

Jimp, 2-8-2016

Leuke camping voor kinderen in de basisschoolleeftijd!

Zwembad is niet klein, maar voor de kinderen voldoende.

Ze hebben zich hier prima vermaakt op de springkussens en kabelbaan met de andere Nederlandse kinderen.

In de omgeving zijn mooie stranden te vinden op korte rijafstand. Saint Cant le Guildo is een leuk dorpje met veel restaurants.

Ook Saint Malo, en Dinard zijn leuk.

Ook Chateau Latte is de moeite waard.

Wij hadden van de camping een tent gehuurd met douche en wc.

Deze was wat aan de kleine kant en we misten wat opbergruimte.

Het vervelendste was de doucheruimte, deze stonk zo ontzettend dat hij eigenlijk niet bruikbaar was.

Daarom maar gedoucht in de toiletgebouwen, hier zijn de douches en wc prima en keurig schoon.

Toen we wilden vertrekken moest de tent nog gecontroleerd worden, helaas was de receptie pas om 9:00 open terwijl we om 7:30 al klaar waren met inpakken.

Een campingmedewerker die aan het opruimen was bij het zwembad heeft toen onze gecontroleerd. Super service.

Wifi kost 25 euro per week, maar werkt slecht of niet.

Dear Guest,

Dank U for your comments. We are glad your children enjoyed the time they have spent with us.

We've tried our best to satisfy you and and your family and your comments are precious to us because they allow us to improve.

We hope to see you again some day.

gemoedelijke familie camping

diana, 2-8-2016

Groen, schoon, verzorgd, ruim, rustig. Wat een heerlijke gemoedelijke camping met diverse eenvoudige faciliteiten/animatie. Kinderen ontmoeten elkaar bij de springkussens. S ochtends vers brood en s avonds een lekkere pizza vd afhaal. Heel schoon en ruim sanitair met familie douches. Zwembaden buiten met glijbanen werden door de kids leuk gevonden. Binnenbad trouwens ook. Die is wel een stuk kleiner en chloor gevoeliger. Kwaliteit restaurant vonden wij niet bijzonder. Prima plek voor uitstapjes naar plaatsjes, forten en baaitjes in de omgeving.

Dear guest,

As I've said before, I do not speak Nederlands but I would like to thank you for your positive comments about our campsite !

Heel hartelijk bedankt !

Geweldig! En zeer kindvriendelijk!

Cheryl, 25-7-2016

Wij hebben 10 dagen op deze camping gestaan in een ingerichte tent van een touroperator. Het is een zeer gemoedelijke camping, ideaal voor kinderen. Het sanitair is super schoon en er is een speciaal gebouw voor kinderen met verlaagde wc's en grote douchecabines waar je samen met je kind in kan douchen/in bad kan doen.

Het binnen zwembad is klein, maar leuk voor kleine kinderen. Het buiten zwembad heeft 2 glijbanen en meerdere baden. Het enige minpuntje is dat het ondiepste (peuter) badje het koudste is, wat juist warm moet zijn.

Het restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt, dit is pas om 18.30 open.We hebben wel pizza's gehaald bij de cafetaria,die waren lekker.

Het is ideaal gelegen voor bezoekjes aan zee, aquaria, mooie steden en kastelen

Ik zou deze camping zeker aanraden voor gezinnen met jonge kinderen en rustzoekers!

Dear guest,

I'm sorry not to answer to this lovely comment in your language but the only thing I can say in Nederlands is "Dank U" !

We are glad you liked the time you've spent on our campsite and hope to see you again !

Prima camping

Hollaar, 1-9-2015

Zeer vriendelijk ontvangen door dame van touroperator. 3slk stacaravan was modern en schoon. Ruime plaats met zon en schaduw. Camping ligt centraal voor uitstapjes in de omgeving. Buiten zwembad was wat koud. Binnen zwembad prima van temperatuur. Bedden sliepen goed. Geen gebruik gemaakt van animatie, restaurant. Wij hebben ons prima vermaakt en vonden het een prima verblijf.
Gereisd familie in juli 2015

Dear Guest,

I only have one thing to say : Dank U !

We hope to see you again one day.

Prijs kwaliteit niet in verhouding

nicole, 1-9-2015

Erg dure camping, die wat betreft kwaliteit zich niet onderscheid van anderen. Matig sanitair, toiletten zitten pal naast de wastafels waar je moet tandenpoetsen. Zwembad buiten was koud ondanks dat het verwarmd zou zijn.
Gereisd familie in juli 2015

Dear Guest.

Dank U for your comments. They are important for us to improve. I'm quite surprised with the one about the toilet block. Usually, people think it is quite good. And concerning the outdoor swimming pools, they are heaten and the temperature is measured every morning and every evening. The temperature was 26°C in the morning and 28°C in the evening (and 32°C in the indoor pools).

Thank you again for your comments and we hope you had a safe journey back.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Château de Galinée in St. Cast-le-Guildo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Château de Galinée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Château de Galinée scoort een 7.66 uit 10 op basis van 91 reviews.