Beoordelingen Camping Château de Galinée*****

Château de Galinée*****
80 beoordelingen
Beoordelingen Camping Château de Galinée*****
La Galinée 296, F-22380, St. Cast-le-Guildo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Château de Galinée***** in St. Cast-le-Guildo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Château de Galinée***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Château de Galinée scoort een 7,1 uit 10, op basis van 80 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Château de Galinée***** in St. Cast-le-Guildo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Château de Galinée*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Château de Galinée***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 33 vakantiefoto's van Camping Château de Galinée***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Bretagne. Vergelijk Camping Château de Galinée***** met andere accommodaties in St. Cast-le-Guildo.
Even geduld a.u.b.

6,6
6,7
7,2
7,7
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima camping, maar vooral met kleine kinderen"vertalen
I.Wiggers
4,0
7,0

14-08-2014 80 euro voor een plaats (excl. wifi) op een veld (onbewerkt omzoomd weiland) is te veel. De gewone plaatsen waren wel mooi. Had niet het gevoel van een kasteelcamping. Moest echt zoeken naar het kasteel! Prachtige familiedouches, maar de gewone douches waren matig. Weinig aanspraak voor onze pubers. Met slecht weer heb je niet zo veel aan een zwembad buiten. Binnenbad biedt dan ook te weinig. Wel vriendelijk, maar vijf sterren????

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Prachtig Bretagne!"vertalen
Jeroen_kor
8,0

16-08-2014 Twee weken op deze camping gestaan, ruime plaatsen, sanitair is goed, leuk buiten zwembad, klein binnen zwembad. Helaas met plastic polsbandje waar bijna geen controle voor is. 2 kleine maar leuke visvijvers waar ook wat te vangen is. Ongeveer de helft vd camping bestaat uit chalets/huur tenten. Voornamelijk Engelsen en Nederlanders. Eten in restaurant vonden wij niet bijzonder, afhaal ok. Gezellige dorpjes in de nabijheid en strand op 5 minuten rijden. Onze kinderen van 7 en 10 vermaakten zicht prima. Vrienden vind je bij het speeltoestel of voor de ouderen bij tennis/voetbal veld. Voor kinderen ouder dan 12 is er weinig te beleven. Nadelen: Helaas veel schaduw plekken waarbij plekken 222 tot 225 10% zon hebben overdag. Tip: vraag of er plek is op het " veld" waar genoeg zon komt. Deze plekken kan je niet reserveren. Betaal pas als je de toegewezen plek hebt gezien - no refund! WIFI is niet gratis en prijzig.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Potentiële topper met paar minpuntjes"vertalen
A. Kool
8,0

15-08-2014 Om te beginnen: wij hebben op deze camping en in deze omgeving een topvakantie gehad, maar die maak je allereerst zelf. Fijne camping in een leuke omgeving. Alhoewel de camping niet direct aan zee of in het dorp ligt, zijn alle leuke strandjes en het dorp goed en snel per auto of fiets (voor de sportieveling) bereikbaar. De camping is rustig en ruim opgezet. De plekken zijn groot. Vraag wel om een zonnige plek want de camping is schaduwrijk. Wij vonden het animatieteam onzichtbaar, maar onze kinderen (9 en 12) vermaakten zich prima met vriendjes rondom het recreatieterrein (voetbalkooi, zwembad, pingpongtafels). Verder moeten wij beamen dat de vele reacties over prijs-kwaliteit, sanitair, vriendelijkheid/servicegerichtheid personeel etc. wel juist zijn.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Niets op aan te merken, wel duur en onpersoonlijk"vertalen
joostpeetoom
8,0

17-08-2013 Sanitair, groot genoeg, goed en schoon , mooi zwembad met glijbanen, ruime plekken rondom een tussenparkje... En toch, Deze les Castels camping heeft ons hart niet veroverd. Camping is vrij groot (>270 plekken) , maar vooral langgerekt. Veel huur-stacaravans (50%), van wel 5 verschillende organisaties. Behalve het grote sanitairgebouw liggen alle faciliteiten aan de andere kant vd toegangsweg, achter het 'kasteel' dat verder geen functie heeft voor de camping zelf. Wij vonden de tarieven hoog (oa afrekenen voor de onzinnige polsbandjes) , en dan hadden we nog niet eens een bijzettent of electriciteit nodig.
Gasten vnl Engels en Nederlands.
Omgeving zelf is prima: Saint Cast is leuk, Dinan en Saint Malo verplichte kost!

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Heerlijke zonnige vakantie"vertalen
Katelijn de Vries
9,0

01-10-2013 wij zijn in juli 2013 twee weken hier geweest, twee weken heerlijk weer, genieten van de zandstranden, de gezellige dorpen, markten, braderieën, leuke stadjes, prachtige natuur en de Tour de France die langs kwam.
Mooie camping met veel ruimte, schaduw en rust. ruime plekken,niet al te grote huisjes maar met mooi weer is dat geen probleem.
Mooi zwembad, veilig voor kinderen, veel speelplekken, schone was en douche ruimte.

Met jonge kinderen, 2012
"Je moet hier voor alles betalen!"vertalen
Fam Reiziger
3,0
8,0

09-08-2012 Wij hebben hier bijna twee weken gestaan op een schitterende plek. Veel schaduw en privacy. Toch was het niet helemaal onze camping. Het is een erg uitgestrekte camping waardoor het wat minder knus is. Daarnaast moet je voor van alles betalen. Dat begint al bij de aankomst: 3 euro betalen voor simpele plastic id bandjes waar we nooit op gecontroleerd zijn (alleen de kinderen hebben 'm gedragen). De prijzen voor een plek zijn al niet echt goedkoop maar goed, je staat dan ook mooi. Maar voor een bijzettentje moet weer extra betaald worden. Wifi is schandaling duur. Sanitair erg luxe maar niet altijd erg schoon, toch vaak haren in wasbakken etc. We zijn gebleven omdat er, voor Bretagne, veel andere nederlandse kinderen waren. Daarnaast hadden we erg mooi weer en hebben de kinderen zich elke dag vermaakt in het mooie zwembad. Maar we komen hier niet meer terug, daarvoor misten we de klik.

Met jonge kinderen, Aug. 2012
"Mooie camping en omgeving"vertalen
Tklapwijk
8,0

08-08-2012 Deze camping heeft ruime plaatsen. Sanitair prima in orde, zelfs luxe te noemen. Omgeving werkelijk prachtig, er is veel te zien en te doen. Houd er rekening mee dat de voorzieningen op de camping (oa winkel, afhaal) franse tijden hanteren. Fransen eten vaak niet al om 6 uur en dus zijn de winkeltijden hierop aangepast. Dit wordt duidelijk aangegeven. Zwembaden mooi. Kortom, een prima plek om te vertoeven!

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Prachtige, bomenrijke camping met fijne zwembaden"vertalen
Familie E.
8,0

06-08-2012 Mooi aangelegde camping om ruim terrein met veel bomen (dus schaduw) en heggen. Voldoende privacy en fijne zwembaden, binnen & buiten. Stacaravan was degelijk, maar voldeed zeker. Veel rust en ruimte, we stonden aan de rand van de camping met als nadeel dat het voor onze kleine kinderen (2 en 4) erg ver lopen was naar zwembad ed. Wel was er een leuk speelveldje voor de stacaravan. Publiek voornamelijke Britten, Fransen en Nederlanders. Zeker voor herhaling vatbaar aangezien er heel veel leuke uitstapjes te maken zijn en de stranden erg mooi.

Met partner, Juli 2012
"Leuke camping maar onvriendelijk personeel"vertalen
J. Krol
8,0

13-07-2012 Hadden voor 7 dagen geboekt. Moesten vooraf betalen. Door de vele regen ontstond een dikke moedderpoel voor de de caravan. Na 3 dagen hadden we genoeg van de regen wilden vertrekken. Aangegeven bij de receptie dat we eerder vetrokken. Beleid van de camping is dat bij eerder vertrek er geen geld wordt teruggegeven.

Met partner, Aug. 2011
"Mooie camping"vertalen
Ronald
8,0

19-08-2011 Bewegwijzering mag wel duidelijker aangegeven worden. Polsbandje waardeloos, geldklopperij ik heb hem zelf niet omgedaan. Wij waren er een week. Vriendelijk ontvangst. Sanitair zag er vrij nieuw uit, wordt soms op verkeerde tijden schoon gemaakt. Mooie camping.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?