8,1

14 reviews over Camping Saint Nicolas in het Nederlands

Veel geld voor een matig aanbod

Tini, 7-8-2017

Het zwembad was prima. De ligging van het oudere gedeelte was mooi.

Wat we niet goed vonden was het sanitair op het oude gedeelte (bij het zwembad).

Met de enkele Franse toiletten hebben we het wel gehad. Er is, naast het mooie zwembad, helemaal geen faciliteiten op deze camping. Geen ijsje, winkel, of eetgelegenheid. De prijs t.o.v. wat men te bieden heeft is naar onze mening duidelijk veel te hoog. Een goed leermoment: we hadden gereserveerd voor ruim twee weken, zijn een paar dagen (er kwam slecht weer aan) eerder vertrokken en kregen absoluut geen geld terug. Reserveren doen we dus niet meer omdat in de omgeving meer dan voldoende betere camping te vinden waren voor nota bene een lager tarief.

Kortom: mooi zwembad, mooie ligging, te hoge prijs en een noodzakelijke wasknijper voor het betreden van het toiletgedeelte.

Gereisd met partner in juli 2017

2e keer en zeker niet laatste keer

Karin, 18-1-2017

Het begint met de vriendelijke eigenaren. Niets is te gek. Als er iets is zijn ze altijd bereid te helpen.

De omgeving is mooi. Lekker dicht bij het, voor je gevoel, bijna privéstrand. Het is alleen drukker na het werk doordeweeks en in het weekend (de plaatselijke bewoners die nog even lekker genieten van het mooie weer). Einde van de dag heerlijk op de camping nog even een "duik" in het zwembad.

Verder leuke (grote) plaatsen in de buurt waar je ook goed je boodschappen kunt doen. Verder kan je goed wandelen in de buurt en is er een haventje waar je vlakbij ook kan eten (makkelijk voor bij aankomst en bij vertrek)

Verder kwam er iedere ochtend een bakkertje uit het dorp, je moest er wel snel bij zijn anders moest je het doen met wat er nog was. Verder kwam er 1x een de week een pizza kar waar vers pizza werd gemaakt. Daarnaast was er dit jaar een crêperie kar 1x in de week.

Wij hebben in een mobile home gezeten. Het nodige is aanwezig. Het zijn ruime plekken, alleen afhankelijk hoe ze zijn neergezet kijk je wel of niet bij elkaar op het terras die aan je mobile home vastzit.

We hebben het hier wederom heerlijk naar ons zin gehad en zullen hier zeker (vaker) terugkomen.

Gereisd familie in juli 2016

Hele relaxte camping vlak bij zee

Jeroen, 17-9-2015

Wat een heerlijke camping met hele vriendelijke eigenaren. Geen haast, want u bent immers op vakantie is het credo. De ligging is heel mooi, vlak bij het strand. Ook een prima zwembad. Onze kinderen hebben zicht hier prima vermaakt. Dagelijks vers brood te kopen. Winkeltje in het dorpje op kleine afstand. Geen eigen restaurantje, maar een heel leuk restaurantje aan het strand met schitterend uitzicht. Lekker mosselen met friet eten;)

De camping heeft een paar speeltuintjes voor de echt kleine kinderen. De camping bestaat uit 2 delen. Een bovendeel met modern sanitair en ruime plaatsen, en een beneden deel met prachtige plekjes, maar ouderwets sanitair. Geen entertainment op de camping, maar voor ons is dat ook niet nodig. Kortom een aanrader.

Gereisd familie in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Saint Nicolas*** bij :

erg mooie ont-haast camping!

jan gys, 27-7-2015

mooie ruime plaatsen met en zonder schaduw

vriendelijke ontvangst

sanitair is goed genoeg, kan eventueel een extra reiniging gebruiken s avonds

douches prima, altijd warm water

prachtig gelegen vlakbij het strandje (onze mening het mooiste strand in de omgeving)

3 restaurantjes op wandelafstand, die op het strand in in de haven hebben we gedaan, waren zeer goed.

geen winkel op camping, wel elke ochtend vers brood in een kraampje, voor andere zaken 300 m wandelen.

leuk speeltuintje voor de kindjes

prachtig zwembad binnen en buiten, erg proper!

Gereisd familie in juli 2015

Fijne, mooie en gezellige camping

Martine, 14-8-2014

Wij hebben twaalf nachten op deze camping gestaan. Wij hebben twee kinderen van elf en acht jaar oud en verbleven hier in de maand juli. Iedereen heeft het hier erg gezellig gehad!

Positieve punten:

- zeer mooie, ruime en afwisselende plekken met zon en schaduw

- zeer vriendelijke eigenaren die goed Engels spreken

- schoon en fijn zwembad met leuke glijbaan en vriendelijke badmeester

- veel Nederlanders (vinden wij een pluspunt)

- naar het kleine strandje kun je makkelijk lopen

- daar is ook een restaurant waar je leuk kunt zitten. Het eten is oké maar niet geweldig (voor die prijs)

Aandachtspunten:

- na de aanbetaling bij reserveren dien je bij aankomst het gehele restbedrag in één keer te voldoen, dit schijnt meer in deze regio voor te komen (je kunt er wel pinnen). Je hebt dan een aantal plekken waar je uit kunt kiezen

- wc-blok is verouderd, dit houdt in dat er twee 'normale' wc's zijn maar het wordt wel goed schoongemaakt. Geen wc-papier aanwezig. Douches zijn warm en prima!

Gereisd familie in juli 2014

Super gastvrij, prachtige plek, mooie camping

maria , 8-7-2014

Na een tour met de camper door Normandie, kwamen we in Bretagne op camping St Nicolas in Port Manech terecht. Het plan was 2 nachten ,maar het was er zo fijn dat we ruim een week zijn gebleven . Wat een gastvrije ontvangst , chapeau ! Didier en Dany hebben zichtbaar plezier in het runnen van hun camping. 200 meter van een mooi klein strand, dichtbij de dorpjes Port Manech en Nevez, heerlijk zwembad. : TOP !!!

Merci, Jan & Maria

Gereisd met partner in juni 2014

Prachtige camping

H. Scholtens, 10-8-2013

Rustige groene camping op loopafstand van dorp, strand en haven. Ruime plaatsen met zowel zon als schaduw. Er is in het hoogseizoen brood verkrijgbaar op de camping. Voor kinderen is er een speelhonk, een speeltuin en tafeltennis. Geen animatie. Prachtig zwembad met ligstoelen, glijbanen en overdekt binnenbad. In het dorp zijn twee restaurantjes en een bar/supermarktje. Bij het strand is een leuke brasserie met uitzicht op het strand en de baai.
      Gereisd familie in juli 2013

Prima plek

Nienke, 4-8-2013

Deze fraaie, groene camping ligt op een prachtige plek vlak bij een leuk strandje. Ook ligt de camping centraal genoeg om leuke uitstapjes naar andere leuke baaitjes en bezienswaardigheden bijvoorbeeld Carnac, Concarneau te maken. De vriendelijke en praatgrage eigenaar is behulpzaam in zowel het frans en ook een beetje in het engels. Toen wij er waren stonden er vrij veel Nederlanders, waarschijnlijk omdat de camping ook genoemd wordt in het charme-campingboekje van de ANWB. Brood is verkrijgbaar, genoeg wasmachines aanwezig (en ook drogers). Bodem is gras en er is genoeg schaduw. Vanaf de camping loop je zo naar een schilderachtig strandje en ook het kustpad is erg de moeite waard. In het fraaie zwembad moeten mannen een strakke zwembroek aan!
      Gereisd familie in juli 2013

Vriendelijk en gastvrij. Wij komen terug.

Loen en Annette Schroeders, 7-7-2013

Prima camping, rustig in voorjaar, groen en goed onderhouden. Overdekt zwembad is aanwinst. Omgeving is fantastisch: klein niet druk standje aan baai, geweldig wandelen langs de Aven en de Cote Sauvage.Een paar jaren met een tent op de camping en nu al drie jaren in een mobiel home. Goede prijs voor een goede kwaliteit. Goede restaurants ( 1 op loopafstand) in omgeving.
      Gereisd met vrienden in januari 2013

Geweldige camping!

Marjan, 20-8-2012

Een heerlijke, rustige camping. Grote plaatsen met voldoende schaduw. Wandelpad naar dichtbij gelegen baai. Leuk strand en kustpad naar het dorpje Port Manech. Zeer vriendelijk eigenaars-echtpaar. Spreken goed Engels, Duits en een beetje Nederlands. Krijgt waar voor je geld. Iedere ochtend komt de bakker en 's avonds een pizza-bakker en een wok-kar (ieder 1x in de week). Heerlijk zwembad met leuke glijbaan. Ook een overdekt gedeelte voor regenachtige dagen. Sanitair is wat verouderd en wordt niet heel secuur schoongemaakt. Het was- en afwasgedeelte daarentegen is nieuw en zeer schoon. Leuk speeltuintje voor de kleintjes en tafeltennistafels. Speelzolder boven het toiletgebouw.
      Gereisd familie in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Saint Nicolas*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint Nicolas in Port-Manech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint Nicolas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Saint Nicolas scoort een 8.06 uit 10 op basis van 16 reviews.