8,9

Zoover award

69 reviews over Camping Titulipe in het Nederlands

Kleine gezellige familiecamping.

Dennis, 17-8-2017

Wij verbleven met onze camper op de camping van Titilupe. Wilco en Sandra hebben een prettige sfeer gecreëerd. Geluk gehad met het lekkere weer tijdens de crepes avond. Prachtige kust met mooie surfspots. We komen zeker terug.
Gereisd familie in juli 2017

Ontspannen vakantie in een mooie omgeving

Fam. Schuijer, 13-8-2017

Wij hebben 2 weken in augustus gebruik gemaakt van de pas gebouwde blokhut op camping Titulipe. De hut staat op een mooie rustige plek en biedt alles wat een kampeerder nodig heeft. De ontspannen en gemoedelijke sfeer, de goede zorgen van Wilco en Sandra, maken het geheel compleet. De crêpe avond en het kampvuur waren erg gezellig en erg lekker. De omgeving biedt voldoende mogelijkheden. De diverse stranden, klimbos, markten, wandelingen zorgden voor een afwisselend programma. 2 weken was eigenlijk te kort. 😀

De surfles van Wilco was voor de kinderen (12 en 14) een hoogtepunt in de vakantie. Er wordt al nagedacht over een eigen plank.🤔

Een aanrader voor kampeerders die niet hun gehele kampeeruitrusting mee willen zeulen. Mocht je hier wel behoefte aan hebben dan is vast wel een plekje op het kampeerveldje.

Gereisd familie in augustus 2017

Fijne plek om met de kinderen te zijn

Harmen, 10-8-2017

Prachtige omgeving, veel te doen. Waak voor het weer.
Gereisd familie in juli 2017

Een heerlijke plek om te vertoeven

Cor en Nora van Gulik, 31-10-2016

Wij verbleven er voor een weekje in de grote gîte. Een echt leuke sfeervolle gîte met houtkachel en andere verwarming, wat heerlijk was voor de koele avonden. De buitenkamer beschikt eveneens over een houtkachel en er is ook een een zonneterras waar we ook nog lekker gezeten hebben en dat in oktober.

Een rustige, mooie en gezonde omgeving! Het mooie plaatsje Roscof is aan te bevelen.

Ik was lelijk gevallen en dan zie je meteen wat een goede gastheer en gastvrouw Wilco en Sandra zijn. Wilco is als tolk met ons mee gegaan naar het dichtbij gelegen ziekenhuis (prettig om te weten). Het maakte Wilco niet uit dat het nachtwerk werd, hij was er! Geweldig gastheerschap! Wij kunnen deze Titilupe camping met de sfeervolle gîtes van harte aanbevelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Geweldige plek voor een rustige gezinsvakantie

Margre, 5-9-2016

Wat een mooie plek voor een camping, het woord idyllisch komt hier zeker tot zijn recht. Sandra en Wilco stellen hun camping voor je open als een tweede huis en geven je direct het gevoel thuis te komen.

Wij zaten in de grote gite en deze is werkelijk prachtig, vooral het buitenzitje heeft ons menig uur vermaakt.

Ruim opgezet en voldoende ruimte voor onze 6 gezinsleden.

De camping is eenvoudig, maar biedt alles voor een relaxed verblijf en het gezamenlijke eten is leuk, zeker als je overdag zelf de vis gaat vangen voor op de bbq. Het zwembad is alleen geschikt voor kinderen en deze hebben zich daar dan ook menig uurtje vermaakt.

Kom je voor je rust en ben je een natuur mens dan heb je hier de tijd van je leven. Het is wel even zoeken naar wat vermaak en vertier, maar wij zijn er dan ook regelmatig op uit getrokken met de auto en de natuur en het het landschap is werkelijk wonderschoon.

Al met al een heerlijke vakantie, waarin we echt genoten hebben en onze kids nog meer....

Gereisd familie in juli 2016

Ontspannen, ongedwongen sfeer

Greet, Filip, Floor en Nell, 30-8-2016

Wij huurden de grote gite. Deze was ideaal, de kinderen vonden het geweldig dat ze beiden een aparte kamer hadden. Gezellig en leuk ingericht huisje. Het overdekte terras is een absoluut pluspunt. De twee buitenterrassen eveneens.

Bretagne is prachtig, althans het stukje dat we zagen. Wilco en Sandra zijn open, sympathiek en steeds bereid tot hulp.

Ligging: ideale uitvalsbasis om west-Bretagne te ontdekken.

Enige minpunt: veel muggen, maar daar hebben de eigenaars uiteraard zelf weinig mee te maken.

Wilco's stoofpot met kip is een absolute aanrader!!

Gereisd familie in augustus 2016

Super plek! Ben daarom al een paar keer geweest.

E. van Willegen, 29-8-2016

Gastheer en gastvrouw zijn fantastisch. Relaxte sfeer en de voorzieningen zijn top. Dit gedeelte van Bretagne is waanzinnig en TiTulipe is een prima uitvalsbasis. Bij Titulipe weten ze veel over de omgeving en hun adviezen van bezienswaardigheden waren meer dan de moeite waard.

Ook voor watersport is dit de place to be. Surfen, windsurfen en kiten is ultiem hier en er is altijd een uitwijkspot binnen rijafstand. De gastheer weet hier alles van.

Ben er zowel in de winter als in de zomer geweest en in beide seizoenen een prima tijd gehad.

Gereisd familie in december 2015

Super vakantie, natuurlijk buiten leven

Huib Joria Stan Bente, 29-8-2016

TiTulipe is eigenlijk met niks te vergelijken . De camping is ruim en voor de kinderen ideaal. We hebben geslapen in de Tipi huurtent en deze is van alle gemakken voorzien. In de regio is van alles te doen en te beleven. Bretagne is echt fantastisch en er zijn leuke stranden op 15 minuten rijden.

Ti Tulipe geeft ruimte om te leven ! De eigenaren zijn Nederlands, eerlijk en open en dat maakt het wel net even wat prettiger .

Volgend jaar gaan we weer terug !

Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijk genieten

Martijn, 17-8-2016

Time Tulips is een heerlijke mooi gelegen mini camping met 2 chalets en een huurtent. De huurtent, die wij gehuurd hebben, staat aan de achterkant van het terrein dat je de indruk hebt de enige gast te zijn. Mooi uitzicht over een visrijke beek, een weiland en een boszoom. Er zijn veel vogels te zien en in de beek huist een beverrat.

Op de camping is WiFi beschikbaar en kunnen de kinderen zich prima vermaken in het lokaaltje (WiFi slurpen), op de trampoline of het zwembadje. De camping ligt achteraf zonder doorgaande weg, kinderen die oud genoeg zijn kunnen niet zomaar in het vreemde terecht komen.

De eigenaren zijn behulpzaam, vol tips in de omgeving of een leuk gesprek. Ook weten ze mensen te koppelen door met enige regelmaat een gezamenlijke maaltijd te organiseren, danwel met eigen gerechten of gerechten van de gasten.

Kortom, het was een heerlijk verblijf op een mooi gelegen plaats met een prachtige omgeving.

Gereisd familie in juli 2016

Gastvrij

Ingrid van der Wegen-Korver, 5-8-2016

Schitterende omgeving. Sfeervolle gites.
Gereisd familie in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Titulipe in Plouvorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Titulipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Titulipe scoort een 8.91 uit 10 op basis van 69 reviews.