Camping Titulipe

Zoover award

72 reviews over Camping Titulipe in het Nederlands

Was zeer ontspannen vakantie

Sirpa en Kees, 13-9-2017

Wij houden van onze rust. Heerlijk bijgekomen op dit mooie plekje. Prachtige omgeving, fantastisch strand, lekker eten. Ook erg gastvrij ontvangen. Je bent alleen niet zon verzekerd, maar daar stel je je op in. Wij hadden van 36 graden tot 20 graden. Al met ale topvakatie.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig veel variatie en super gastvrij

Loes, 13-9-2017

Geweldig veel sportieve mogelijkheden, prachtige oceaan, mooie wandel en mountainbike mogelijkheden, afgewisseld met cultuur en vriendschappelijke gastvrijheid.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

geweldig!

Danny Bastiaanse, 13-9-2017

Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen op de super mooi gelegen lokatie, lekker rustig en in een prachtige omgeving.

Wij kwamen om te surfen, en we werden door eigenaar Wilco op sleeptouw genomen naar de surfspots en hij liet ons alle andere mooie plekjes zien.

Nou ga je voor het mooie weer natuurlijk niet in December, maar zelfs toen hebben wij nog in ons t-shirtjes buiten kunnen zitten, het weer kan je aangenaam verrassen daar, zelfs nog in de winter! Ik kom hier zeker nog meerdere malen terug!

Gereisd met vrienden in december 2016

Kleine gezellige familiecamping.

Dennis, 17-8-2017

Wij verbleven met onze camper op de camping van Titilupe. Wilco en Sandra hebben een prettige sfeer gecreëerd. Geluk gehad met het lekkere weer tijdens de crepes avond. Prachtige kust met mooie surfspots. We komen zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Ontspannen vakantie in een mooie omgeving

Fam. Schuijer, 13-8-2017

Wij hebben 2 weken in augustus gebruik gemaakt van de pas gebouwde blokhut op camping Titulipe. De hut staat op een mooie rustige plek en biedt alles wat een kampeerder nodig heeft. De ontspannen en gemoedelijke sfeer, de goede zorgen van Wilco en Sandra, maken het geheel compleet. De crêpe avond en het kampvuur waren erg gezellig en erg lekker. De omgeving biedt voldoende mogelijkheden. De diverse stranden, klimbos, markten, wandelingen zorgden voor een afwisselend programma. 2 weken was eigenlijk te kort. 😀

De surfles van Wilco was voor de kinderen (12 en 14) een hoogtepunt in de vakantie. Er wordt al nagedacht over een eigen plank.🤔

Een aanrader voor kampeerders die niet hun gehele kampeeruitrusting mee willen zeulen. Mocht je hier wel behoefte aan hebben dan is vast wel een plekje op het kampeerveldje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne plek om met de kinderen te zijn

Harmen, 10-8-2017

Prachtige omgeving, veel te doen. Waak voor het weer.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een heerlijke plek om te vertoeven

Cor en Nora van Gulik, 31-10-2016

Wij verbleven er voor een weekje in de grote gîte. Een echt leuke sfeervolle gîte met houtkachel en andere verwarming, wat heerlijk was voor de koele avonden. De buitenkamer beschikt eveneens over een houtkachel en er is ook een een zonneterras waar we ook nog lekker gezeten hebben en dat in oktober.

Een rustige, mooie en gezonde omgeving! Het mooie plaatsje Roscof is aan te bevelen.

Ik was lelijk gevallen en dan zie je meteen wat een goede gastheer en gastvrouw Wilco en Sandra zijn. Wilco is als tolk met ons mee gegaan naar het dichtbij gelegen ziekenhuis (prettig om te weten). Het maakte Wilco niet uit dat het nachtwerk werd, hij was er! Geweldig gastheerschap! Wij kunnen deze Titilupe camping met de sfeervolle gîtes van harte aanbevelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Geweldige plek voor een rustige gezinsvakantie

Margre, 5-9-2016

Wat een mooie plek voor een camping, het woord idyllisch komt hier zeker tot zijn recht. Sandra en Wilco stellen hun camping voor je open als een tweede huis en geven je direct het gevoel thuis te komen.

Wij zaten in de grote gite en deze is werkelijk prachtig, vooral het buitenzitje heeft ons menig uur vermaakt.

Ruim opgezet en voldoende ruimte voor onze 6 gezinsleden.

De camping is eenvoudig, maar biedt alles voor een relaxed verblijf en het gezamenlijke eten is leuk, zeker als je overdag zelf de vis gaat vangen voor op de bbq. Het zwembad is alleen geschikt voor kinderen en deze hebben zich daar dan ook menig uurtje vermaakt.

Kom je voor je rust en ben je een natuur mens dan heb je hier de tijd van je leven. Het is wel even zoeken naar wat vermaak en vertier, maar wij zijn er dan ook regelmatig op uit getrokken met de auto en de natuur en het het landschap is werkelijk wonderschoon.

Al met al een heerlijke vakantie, waarin we echt genoten hebben en onze kids nog meer....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Ontspannen, ongedwongen sfeer

Greet, Filip, Floor en Nell, 30-8-2016

Wij huurden de grote gite. Deze was ideaal, de kinderen vonden het geweldig dat ze beiden een aparte kamer hadden. Gezellig en leuk ingericht huisje. Het overdekte terras is een absoluut pluspunt. De twee buitenterrassen eveneens.

Bretagne is prachtig, althans het stukje dat we zagen. Wilco en Sandra zijn open, sympathiek en steeds bereid tot hulp.

Ligging: ideale uitvalsbasis om west-Bretagne te ontdekken.

Enige minpunt: veel muggen, maar daar hebben de eigenaars uiteraard zelf weinig mee te maken.

Wilco's stoofpot met kip is een absolute aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Super plek! Ben daarom al een paar keer geweest.

E. van Willegen, 29-8-2016

Gastheer en gastvrouw zijn fantastisch. Relaxte sfeer en de voorzieningen zijn top. Dit gedeelte van Bretagne is waanzinnig en TiTulipe is een prima uitvalsbasis. Bij Titulipe weten ze veel over de omgeving en hun adviezen van bezienswaardigheden waren meer dan de moeite waard.

Ook voor watersport is dit de place to be. Surfen, windsurfen en kiten is ultiem hier en er is altijd een uitwijkspot binnen rijafstand. De gastheer weet hier alles van.

Ben er zowel in de winter als in de zomer geweest en in beide seizoenen een prima tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Titulipe in Plouvorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Titulipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Titulipe scoort een 8.92 uit 10 op basis van 72 reviews.