Camping Le Domaine de Mesqueau ***

Camping Le Domaine de Mesqueau
Le Domaine de Mesqueau
8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Domaine de Mesqueau bij:

4 reviews over Camping Le Domaine de Mesqueau in het Nederlands

Mooie kleine familie camping

Wendy, 18-8-2016

Wij zijn in juli/augustus 2016 1 week op deze camping geweest.

Het is een wat kleinere camping met ongeveer 100 plaatsen. De camping is in opbouw en komt nog vrij nieuw over.

Onze stacaravan was super schoon (en ook nog vrij nieuw), met goede bedden en een prima keuken. De plek had voldoende privacy.

De eigenaren van de camping zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze runnen met zijn tweeën de camping en zijn altijd aanwezig. Ze spreken redelijk Engels. Bij de receptie is een heel klein winkeltje en je kunt er ijsjes kopen. Ook kun je elke ochtend verse broodjes ophalen.

Voor onze kinderen van 3 en 5 was er voldoende te doen. (voor de oudere kinderen lijkt het mij minder leuk) Er is een mooie speeltuin en er zijn twee zwembaden. Het buitenbad was alleen wel heel erg koud dus daar zijn we niet in geweest. (we hadden ook niet echt mooi weer)

Er is ook een overdekt zwembad waarvan de kap open kan. Dat was geen groot zwembad maar voor de grote van de camping goed te doen.

Er was ook een animatieclub maar die spraken geen Engels. Onze kinderen wilde er ook nog niet heen maar ik zag ze wel elke dag in de weer met een hoop kinderen.

Er zitten vooral Fransen op de camping maar er waren ook een aantal Nederlanders.

Bij mooi weer voldoende te doen in de omgeving (zie tips)

Vlak naast de camping zit een 'snackbar' daar zou ik niet! heen gaan. Ontzettend vies daarbinnen. (die hoort niet bij de camping)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke relax camping voor jong en oud !

Albert, 6-8-2015

Mooie rustige camping met alle benodigde faciliteiten !

Mooi Landelijk gelegen in een geweldige streek van Bretagne. Alles op de camping wat je nodig hebt is voldoende aanwezig. Leuke animatie maar niet overdreven gewoon gezellig. Super Schoon sanitair ,ruime grote plekken. zeer vriendelijke leuke eigenaren. Kortom een heerlijke vakantie voor jong en oud .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Kindvriendelijke rustige camping

Paulien, 4-8-2014

Een heerlijke week vakantie gehad met onze kinderen van 11 en 8 jaar.

We hadden een mooie en schone 4 persoons stacaravan. De camping is ruim opgezet. Er is een klein maar mooi aangelegd buitenzwembad. Sinds dit jaar is er ook een binnenzwembad. Ook niet zo heel groot, maar wel lekker warm en voor de kinderen leuk genoeg voor een paar avonden waterpret.

Zwembaden zijn allebei netjes afgeschermd met hekjes, zodat kleine kinderen niet onverhoopt alleen bij de zwembaden kunnen komen.

De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Spelletjes, tennisrackets, minigolf, alle attributen zijn gratis te lenen. Iedere dag is er lekker vers stokbrood en (chocolade)croissantjes. Wel even de dag van te voren bestellen.

De camping ziet er verzorgd uit. Regelmatig wordt er wat georganiseerd. Zoals kampvuur met marsmallows (gratis) of tegen betaling crepesavond of mosselen.

De omgeving is mooi, veel mooie uitzichtspunten en mooie dorpjes en haventjes. Strand op een kleine 10 minuten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Zeer vriendelijk en lekker rustig

Ruth, 28-8-2013

Deze camping paste ons perfect: rustig, niet te groot, niet te klein met alle gewenste voorzieningen. Hij is wel nog in uitbreiding van zo'n 70 naar 100 plekken; maar dat lijkt ook prima mogelijk. Zeer vriendelijk ontvangst en de wens voor een schaduwplek was geen probleem. De eigenaren spreken vooral Frans, een klein beetje Engels, maar doen hun best om je terwille te zijn. Knutselen voor kinderen (Nle juf), beetje sport, een enkele keer savonds iets te doen zoals bretonse crepes eten. Niet teveel, maar wel leuk. Niet te groot zwembad, maar wel fijn en leuk aangelegd. Het sanitair is wat eenvoudig, maar prima, hoewel ik benieuwd ben of het voldoende is bij uitbreiding. Stacaravans ook hier dicht op elkaar; huurtenten lijken erg leuk en ruimer opgezet. Tenslotte leuke uitstapjes te doen en gezellig veel nationaliteiten.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine de Mesqueau in Plougasnou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine de Mesqueau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Domaine de Mesqueau scoort een 8.9 uit 10 op basis van 5 reviews.