Camping L'Iroise ****

Camping L'Iroise
L'Iroise
7,3

11 reviews over Camping L'Iroise in het Nederlands

Mooie camping met geweldig uitzicht op de oceaan

Henk Kuyper, 12-8-2017

De eigenaar is n vriendelijke man die samen met zijn zoon er alles aandoet om het de gasten naar de zin te maken. Het sanitair wordt goed schoongehouden evenals de rest van de camping.
Gereisd met partner in juli 2017

Echte aanrader

Diocol, 7-8-2017

Heerlijke camping met fantastisch uitzicht en mooi overzichtelijk,

In pipowagen bovenaan op de camping uitzicht op zee en de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping met uitstekende ligging aan zee

Fam. van Toor, 18-8-2016

De ontvangst is supervriendelijk. De camping eigenaar is bijna on-Frans klantvriendelijk. Het sanitair is wat gedateerd, maar wordt goed schoongehouden. De douches leveren een krachtige warme straal. De camping ligt vlak aan zee en het strand is met twee minuten lopen bereikt. De standplaatsen zijn zeker met een wat grotere caravan een beetje lastig bereikbaar omdat de toegangsweggetjes vrij smal en de bochten haaks zijn. Bovendien liggen ze op een helling. Met wat beleid lukt het wel en anders is er een tractor op de camping waarmee de caravan op- en van de plaatsen kan asisteren. Het uitzicht is vanaf de hele camping geweldig! Het zwembadje voldoet. Vlakbij zijn twee restaurantjes waar prima gegeten kan worden. Boodschappen kunnen in Ploumoudiern worden gedaan, wat ongeveer 5 km. rijden is. Brood kan besteld worden bij de receptie en daar zijn ook wat kruidenierswaren verkrijgbaar. 's Avonds na 23:00 is het over het algemeen stil op wat hangende jongeren bij de pingpongtafel na.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk zwembad, direct bij zee

De boer, 4-8-2016

Mooie omgeving, prachtige stranden, maar ook mooie kleine baaien.

Schitterend uitzicht vanaf de meeste plekken.om de hoek een goed restaurant met mooi terras met uitzicht. Schoon sanitair, fijn zwembad, overdekt en kindergedeelte. Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2016

Een unieke plek in de Finistere.

Iroist René, 11-8-2011

Rustige camping met alle aandacht voor een internationale keur aan gasten.
Gereisd met partner in juli 2011

Prachtige camping op geweldige plek!

De Graaf, 22-8-2010

Wij hebben hier 5 nachten gestaan in het hoogseizoen. Mooie plaatsen, niet echt groot maar voldoende voor de meeste caravans. Sanitair is prima en word goed schoon gehouden. Ontzettend aardige eigenaar die er van alles aan doet om je een leuke vakantie te bezorgen. Mooi (overdekt) zwembad en de zee op loopafstand. Vele leuke dorpjes op redelijk korte afstand. Geweldig uitzicht vanaf de camping over de zee. Hier komen we zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in augustus 2010

Wat een prachtige plek!

F. Roomer, 16-8-2010

Dit is een van de mooiste plekjes van Frankrijk. Heerlijk rustis met het mooiste uitzicht (vooral tijdens de afwas). Fijne eigenaar en het overige personeel is ook heel erg aardig. Wij komen hier vaker het is echt tot rust komen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

geweldige camping op een geweldige plek!

familie Verdijk, 22-8-2009

Camping l'iroise heeft op ons een onvergetelijke indruk gemaakt. Het uitzicht op zee is werkelijk schitterend! Het strand echt heel dichtbij, voor de kinderen (6 en 4 jaar) een heerlijk binnen- en buitenzwembad. Leuke dorpjes/stadjes in de omgeving. Zeer vriendelijke eigenaar net als de overige medewerkers. Sanitair werd goed schoongehouden. En toen we eerder vertrokken door omstandigheden was dat qua betaling ook geen enkel probleem (ondanks dat we langer geboekt hadden). Ondanks de afstand (voor ons zo'n 1000 km) en het klimaat (ongeveer gelijk aan Nederland) is het echt de moeite waard om hier eens heen te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Fantastisch. Mooie zonsondergang.

van weijen, 16-8-2009

Mooie goed onderhouden terrascamping. neem plaats 80 en je hebt de hele vakantie een fantastisch uitzicht. Je hoort zelfs het ruisen van de zee. Het strand is zeer dichtbij .Neem een bodyboard mee, de golven zijn er super voor. Ook de hond is welkom. Overdag aangelijnd op het strand, voor 10 uur ´s morgens en na 5 uur ´s avonds mag de hond los. Wel graag de uitwerpselen opruimen, zo houden we een schoon strand. Het zwembad stelt voor de volwassenen niet zoveel voor maar de jongeren kinderen vinden het super. Kinderanimatie is er niet of weinig. Ons kind is 17 dus daar heb ik niet zo goed opgelet. Het is me in ieder geval niet opgevallen.

veel plezier en geniet zoals wij dat ook deden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

super camping

eva de gelder, 7-6-2009

Mooie ligging, grote campeerplekken, nu met een overdekt zwembad

Op 40 a 50 meter lopen van het stand.

Mooi uitzicht vanaf de camping over zee

Het sanitair word goed onderhouden, en goed schoon gehouden, ook op de camping zelf zie je geen afval slingeren.

Gewoon een super camping en veel vriendelijke mensen

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Iroise in Plomodiern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Iroise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Iroise scoort een 7.25 uit 10 op basis van 27 reviews.