5,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mercure Perros Guirec bij :

1 review over Hotel Mercure Perros Guirec in het Nederlands

een 'ketenhotel'

Nathalie, 17-5-2010

Niets speciaals op aan te merken, beetje onpersoonlijk, maar dit is vaak zo bij hotels van ketens.

Ontbijtbuffet was lekker, er werd continu bijgevuld, vers fruitsap kon worden geperst, wat wij een pluspunt vinden.

Onze kamer, promokamer, had enkel een velux als venster, maar uiteindelijk hebben we dit hotel geboekt om er te slapen, niet om er continu te zijn. De ligging, dicht bij het strand, was leuk voor 's avonds. In de directe omgeving, op de 'dijk' zijn restaurants, maar dit zijn echte toeristenzaken. eten van een iets minder niveau.

Ligging voor kust te verkennen wel ideaal.

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Perros Guirec in Perros-Guirec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Perros Guirec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Perros Guirec scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.