Vakantiepark Rés. Lagrange Classic Le Domaine des Avens ****

Vakantiepark Rés. Lagrange Classic Le Domaine des Avens
Rés. Lagrange Classic Le Domaine des Avens

Matig

1 review over Vakantiepark Rés. Lagrange Classic Le Domaine des Avens in het Nederlands

bram, 3-7-2008

In de periode 14-21/6/08 zijn wij op het Domaine des Avens in Moelan sur Mer geweest. Ik kan dit niet een vakantieparkje noemen. Het is een soort bejaardenoord in een vervallen en aftans dorp genaamd Kergroëz. Er is niets te beleven in het dorp en parkje. Er wonen veel vaste bewoners, meestal bejaarden en er zijn wat huisjes die verhuurd worden. Ons huisje was van binnen ouderwets en slecht uitgerust, krom getrokken pannen, matrassen waarbij je de lattebodem voelde, slechte verlichting, etc. Na ons beklag konden wij de volgende dag een ander huisje betrekken, dat gelukkig veel beter en ook goed was. Wij zijn hier de resterende week maar gebleven omdat we al betaald hadden. Het kustgebied, op 3 km afstand met het "sentier de cotier" en de stranden, is echter wel mooi.

Mijn advies: schrap dit park uit uw brochure. Niemand wil hier naar toe.

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Rés. Lagrange Classic Le Domaine des Avens in Moëlan-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Rés. Lagrange Classic Le Domaine des Avens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Rés. Lagrange Classic Le Domaine des Avens scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.