7,7

WebsiteLink naar website

176 reviews over Camping Le Ty Nadan in het Nederlands

Veel activiteiten maar slecht sanitair

Karin, 18-8-2017

Een camping waar de kinderen zich zeker zullen vermaken. Het weer was minder tijdens onze vakantie. Maar doordat er binnen badminton gespeeld kan worden en ook een deel van het zwembad overdekt is heeft onze dochter (12 jaar) zich toch prima vermaakt. Het sanitair vonden wij echter onder de maat. Het was vaak niet schoon, geen druk op het water om te wassen of douchen en onderhoud onder de maat. Jammer voor toch wel zo'n dure camping. Het volleybal en voetbalveld liggen wat buiten de camping. Dit was jammer, want daardoor worden er geen spontane wedstrijdjes gespeeld.

We hebben wat leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving. Quimper is een erg mooie stad. Concarneau zeker de moeite waard. Door het slechte weer hebben we niet echt aan het strand kunnen liggen. Dat was jammer. De dierentuin in Pont Scorff ook leuk. Vooral de shows met de zeehonden en de papegaaien. Hou er wel rekening mee dat er veel hoogteverschillen zijn. Lastig met rolstoel of kinderwagen.

Te duur

heije, 17-8-2017

Wij hebben 9 nachten gestaan met een caravan op plek nummer 52 vlakbij het riviertje.

Deze plek kost zo'n 100 euro per nacht dit is een plek met water en afvoeraansluiting

Voor dit geld krijg je een te schuine oneffen plek en een waterafvoerslang kan je niet gebruiken omdat deze op het hoogste punt is geplaatst.

Het zwembad vonden de kinderen leuk , maar mijn zoon kwam iedere keer met verwondingen terug door waarschijnlijk scherpe delen in het zwembad.

De meeste activiteiten die te doen zijn op de camping zijn betaalde activiteiten.

Gereisd familie in augustus 2017

absoluut weer, maar eten buiten de deur

Fam. Plomp, 16-8-2017

Opzet heel leuk. leuk voor gezinnen met kinderen. Veel te doen op camping en omgeving. schoonmaak van stacaravans word secuur gedaan. Dames zijn 2 uur bezig met schoonmaken itt de 15 minuten die ze maar vaak krijgen bij parken als Centerparcs om een heel huisje schoon te maken.

de plaatsen zijn allemaal omgeven door groen en bieden vanwege de manier van plaatsing en ligging voldoende privacy.

Kanovaren kan of op een in de buurt gelegen rivier of op het riviertje dat naast de camping stroomt. Aan te raden is om dan maximaal 1 uur te boeken ipv 2. Je kunt nl maar een afstand overbruggen van 500 m.

Zwembad is ideaal voor kinderen. Zowel buiten als binnen. Ook sportfaciliteiten als badminton en tafeltennis zijn overdekt. Dus ook bij minder weer, vermaken de kinderen zich prima op de camping.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het restaurant is niet aan te bevelen. Keuze is minimaal en de kwaliteit is bijzonder laag. Meer het idee van kant en klaarmaaltijden uit de oven. Eur 13,- voor een hele simpele pizza (diepvries?) of 1 stokje kipsate vonden wij wel beetje aan de erg dure kant. En helaas alsnog vaak lauw of niet gaar. Resulteerde in overgeven en buikloop bij onze zoon op dag 1 en bij zijn moeder op dag 2.

Met de hygiene schiet men het in de Horeca niet zo nauw te nemen. Tenminste..., oordelend op de manier waarmee bedienend personeel van de aangrenzende bar, de tafeltjes schoonmaakt. Daarvoor is blijkbaar maar 1 schuursponsje voor beschikbaar. En er komt geen water en al helemaal geen sopje aan te pas. U kunt zich er misschien een beeld bij oproepen hoe de ca 30 tafeltjes er na een hele dag, ijsjes lekken, appelsap morsen, mayo en ketchup klodders, bij staan.

Mocht u de verleiding toch niet kunnen weerstaan, dan is reserveren wel aan te raden. Anders is een tafel bemachtigen wat lastig. Dat komt dan vast niet door de drukte, maar door de "planningstalenten" van de gastvrouw.

We hebben zeker de intentie om nog een keer terug te gaan, maar uit eten doen we dan in één van de nabij gelegen dorpjes

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Ty Nadan***** bij :

op de camping veel te doen, maar koud en geen wifi

opvakantie, 16-8-2017

Er wordt veel georganiseerd voor kinderen op de camping. Er zijn mooie stranden op een half uur rijden, maar het weer is hetzelfde of minder dan in Nederland. Op de camping is veel te doen voor kinderen, in de omgeving in niets te doen. De wc's/douches/afwasplekken zijn zeer schoon, maar het douche water is te heet en het afwaswater te koud. Het wifi is zeer slecht, nog nooit zo slecht mee gemaakt. Mooi binnen en buiten zwembad, lekker warm water, maar met heel veel chloor, mijn kinderen hadden veel last van traanogen, daar hebben ze anders nooit last van.

Leuke actieve vakantie

Boekelman, 15-8-2017

Wij reisden met de caravan. Vantevoren gereserveerd. Bij aankomst werd eerst getracht ons op een donkere kleine plek vlak naast het continue geraas van de zwembadpompen te plaatsen. Onbegrijpelijk dat men mensen op deze plek durft te plaatsen., na enig aandringen kregen we een andere plaats. Er zijn leuke activiteiten te doen op de camping; kano varen, klim parcours (betaald), actieve animatie.

Sanitair aan onze kant van de camping is verouderd; kranen die niet werken, nauwelijks waterdruk en de afwas plaatsen zwaar verouderd. Wel werd er regelmatig schoongemaakt. Restaurant en afhaal waren zoals je op een camping kunt verwachten. Wat ons verder opviel was dat nadat de badmeesters weg waren, de oudere jeugd het zwembad overnam en 'los' ging. Gevaarlijke capriolen op de glijbanen, zeer luid geschreeuw. Als je s avonds rust zoekt dan moet je hier niet zijn. Erg luide animatie tot in de avond varierend van leuke live muziek tot karaoke...Al met al wel een leuke actieve week gehad.

Fantastishe plek super!

Stan molenaar, 15-8-2017

Leuke camping in het weste van Frankrijk het eten is super goed de hygiëne 8x per dag word het schoongemaakt en nederlandse eigenaren hygo en tieneke zijn super aardig
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Erg leuke tijd gehad

Snoodijk, 14-8-2017

Mooie bosrijke omgeving, vlak bij het strand en tussen pittoreske dorpjes.

Zwembad is leuk. De meeste activiteiten zijn geschikt voor kinderen vanaf een jaar of 6.

Het weer laat zich alleen lastig sturen.

Voor ons nooit meer!

Fam Valk, 12-8-2017

Deze camping krijgt voor ons zeker geen 5 sterren. Eerder 2 sterren. Op de camping staan veel lantaarnpalen waarvan 3 kwart het niet doet. Heel slecht verlicht. De afwas ruimtes worden slecht schoon gehouden (hierover geklaagt bij de receptie) en je wast af met lauw water. De wifi is heel erg slecht. Het sanitair wordt goed schoon gehouden. In de dames douche mist een plank en de spijkers blijven er gewoon inzitten. Je kan je er zo aan open halen. De toiletten bij de heren zijn niet beschikbaar. Er zijn er een aantal op slot.Geen idee waarom. Bij de horeca begrijpen ze niet wat cappucino en cafe Latte is. Krijg hele sterke koffie met geen melk.Niet lekker. Dat meisje praatte alleen frans en begreep er niets van. Het restaurant kan geen drukte aan. Ze raken helemaal gestressed.

De camping is veel te duur voor wat je hebt. Wij betaalden voor een kampeerplek voor 2 weken € 1500,00. Het is het zeker niet waard.

Deze camping is hard aan renovatie toe.

Wij hadden een ruime plek met een mooi uitzicht.

Zeer ontspannen

Martien Lelij, 12-8-2017

Echte gezinscamping m.n. voor Nederlandse gezinnen, Veel activiteiten voor kinderen, vriendelijk personeel. Uitstekende hygiëne.

Nooit meer

Mark, 9-8-2017

Bretagne is te gek, maar de camping is geen 5 sterren waard! Douches en afwasplekken hebben te weinig druk en wisselend warm of lauw water. De douches lopen maar 10 seconden en dan mag je de knop weer indrukken. Het zwembadwater is koud, onze zoon wilde er zelfs niet meer in, want het was te koud. Geen charmecamping voor rustzoekers. Wij stonden kennelijk op de verkeerde plek waar er over en weer op los werd geschreeuwd van en naar bevriende kampeerders. En overdag regelmatig naar harde muziek werd geluisterd. Bretagne zullen we zeker nog een keer bezoeken, maar dan op een andere camping.
Martine Van den Akker,

Beste Mark,

Hartelijk dank voor je beoordeling en feedback. Wat ontzettend jammer dat onze camping niet op alle vlakken aan je verwachtingen heeft voldaan. Dat betreuren wij uiteraard!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Ty Nadan***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ty Nadan in Locunolé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ty Nadan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Ty Nadan scoort een 7.71 uit 10 op basis van 197 reviews.