Camping Le Ty Nadan *****

WebsiteLink naar website

189 reviews over Camping Le Ty Nadan in het Nederlands

superleuke camping

fam B, 7-9-2017

Grote staanplaatsen, zon en schaduw. Mooi gelegen aan de rivier om te zwemmen of te kanoën. Veel te doen voor kinderen, mooi zwembad. Stranden op half uur afstand zijn erg mooi. Wij hadden prima weer, rond de 25 graden.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo genoten heeft van onze camping en Bretagne. Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen op camping Ty Nadan.

Een super vakantie gehad.

Bianca, 7-9-2017

animatie, kindvriendelijkheid, vriendelijk personeel, schoon sanitair, leuk zwembad.

Friettent, duur in verhouding tot restaurant met de pizza.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Beste Bianca,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat super dat u zo genoten heeft van onze camping. Hopelijk tot een volgende keer!

Prachtige ruime plek.

Fijne camping, 4-9-2017

De kampeerplekken zijn over het algemeen groot en liggen mooi. Wij hadden wel heel veel geluk, want we stonden aan het riviertje met een heggetje ertussen. Het toiletgebouw is nieuw, maar wat ik persoonlijk lastig vond,was dat de damesafdeling boven is en je daar via een steile helling naartoe moet lopen. Met mijn slechte knie was dat al snel geen optie meer. Ook onze afwasplek was daar.

Bij het afwassen en douchen bij de dames kwam er vaak geen warm water uit de kraan. Meer lauw en via een straaltje. De douches zijn in het ene gebouw echt beter afgesteld dan in het andere. Er wordt wel regelmatig schoongemaakt, meerdere keren per dag.

De animatie vonden onze meiden erg leuk, al hebben ze de betaalde activiteiten links laten liggen. De schuimparty was het toppunt, zo leuk! Het zwembad zag er op de foto's groter uit dan dat het in werkelijkheid was. Het water was behoorlijk troebel, niet echt fris meer. Zo tegen het eind van het seizoen werd dat blijkbaar niet meer verschoond. Het restaurant hebben wij niet bezocht, wel een paar keer koffie en wijn besteld. Was verder in orde. Het winkeltje heeft veel, maar is niet goedkoop. Brood haalden bij bij de bakker in het dorpje verderop. Heerlijk!!

Elke avond loopt er 2 tot 3 man security wat ons en onze kinderen een veilig gevoel gaf.

Beste familie,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad! De schuimparty is inderdaad een heel spectakel en wij zijn dan ook blij dat het in de smaak is gevallen. Hopelijk tot een volgende keer.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Ty Nadan bij:

Mooie camping met veel vertier voor iedereen

Jan, 3-9-2017

Mooi zwembad en gezellig pleintje met terras en allerlei plekken voor sportactiviteiten. Aankleding/verlichting restaurant kan verbeterd worden. Van het boomklimmen en kanovaren hebben we geen gebruik gemaakt wegens overhangende takken binnen klimparcours en lage waterstand rivier.

Beste Jan,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Goed te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Wij hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen op camping Ty Nadan.

Heerlijke Bretagne

Carlo, 2-9-2017

Heerlijke camping in een bosrijke omgeving. Wij zijn niet van de animate en hebben ook ons eigen weg gezocht. Vooral de omgeving is voor ons van belang ook omdat wij echte Bretange liefhebbers zijn. Die is gewoon perfect en op korte afstand van een 10 minuten sta je in Quimperle. ronde de 30 minuten sta je in Doëlan, Le Pouldou, Ponst Scroff, Geidel en Pont Aven zijn geweldig maar op 40 minuten Concarneau was een echt hoogte puntje. Vele heerijke eettentjes voor 30 euro heerlijk gegeten met 4 personen en als we wat uitgebreider wilden eten kwamen we nauwelijks boven de 50 euro uit. Caravan was pas nieuw en brandschoon. Op de camping is het goed toeven. Het is wat gedateerd vooral de bar en speelzaal kan beter. En het gezeur dat alles duur is snap ik niet. Je koopt iets of niet. In Quimperle een mega supermarkt. Zwembad was heerlijk. ZEKER niet koud te noemen. Water is heerlijk van temperatuur. Binnenbad is ook oke.

Beste Carlo,

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Wat goed dat jullie zo genoten hebben van onze camping en het prachtige Bretagne!

Heel erg graag tot een volgende keer.

Wij gaan zeker een keer terug !!!

Blackstone, 1-9-2017

Hele geslaagde vakantie gehad !!! Grote staanplaatsen en ondanks dat de camping behoorlijk groot is, heb je hier eigenlijk niet het idee van. Mooie ligging en genoeg excursie mogelijkheden. Vooral het zee kajakken is een aanrader. wel erg zwaar .... maar zeker de moeite om eens te doen. Daarnaast is het zipline parcour zeker een aanrader. Dit ligt op de camping en is veel uitgebreider als dat je van de te voren denkt. Zwembad is niet super groot, maar wel lekker en voor ons groot genoeg. Er zouden alleen wel wat meer ligbedjes aanwezig mogen zijn. Enige minpunt wat ik zo even kan bedenken is dat de supermarkt niet heel erg boeiend is en het aanbod vrij beperkt. Verder vriendelijk en behulpzaam personeel. Al met al .... prima camping voor een gezin met zowel oudere alsmede jongere kinderen.

Beste gast,

Dank voor de mooie beoordeling. Wat super dat jullie zo genoten hebben. Dat is voor ons het mooiste compliment. Heel erg graag tot de volgende keer, wij kijken er naar uit.

Leuke camping met veel activiteiten.

A. Norder, 29-8-2017

Het animatieteam was goed en de activiteiten waren goed geregeld. Wat minder goed vond ik het restaurant, de bediening was te snel en het eten matig tot goed. Persoonlijk zou ik iets meer geld willen betalen voor een echt goed gerecht. Het is zeker een goede camping met veel faciliteiten en een leuk team er omheen. Deze camping is voor ons voor herhaling vatbaar.

Beste familie,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling en feedback. Goed te lezen dat jullie zo genoten hebben en van plan zijn nog eens terug te komen. Wij kijken er naar uit!

Mooie kindvriendelijke camping

Ilona, 26-8-2017

Op de camping veel te doen voor alle leeftijden, de plekken zijn groot genoeg alleen erg schuin dat is wel jammer, sanitair was erg verouderd maar wel schoon, alles was wel erg duur, het restaurant mag wel wat gezelliger het eten was erg lekker en ruime keus, snackbar vond ik niet echt een aanrader, het personeel was erg vriendelijk. we hebben een heerlijke vakantie gehad veel te doen ook in de omgeving, in quimperle ruime keuze aan supermarkten, denk er wel om dat de nachten erg koud kunnen zijn vooral als je met de tent bent, als we nog een keer die kant op gaan komen we zeker nog een keertje terug.

Beste Ilona,

Dank je wel voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben en van plan zijn om nog eens terug te komen. Dat vinden wij het allermooiste compliment. Wij kijken uit naar jullie komst.

voor elk wat wils

petra, 23-8-2017

Echt voor iedereen iets te doen met prachtige staanplekken!Mooie grote staanplaatsen met genoeg ruimte.

Het segway rijden is ook echt een aanrader.

De douches zien er prachtig uit ,maar de waterdruk en temperatuur zijn slecht.

Ook het afwaswater is te koud,als de camping dit op orde krijgt is het zeker een topcamping!

Maar ze worden zeer goed schoongehouden,in tegenstelling wat er door andere mensen wel gezegd wordt in de meningen!

Als je achter het zwembad staat is het lawaai van het apparatuur wat op het dak van het zwembad staat soms wel vervelend.

Anne, Officemanager, 25-8-2017

Beste Patrick en Petra,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wat super dat julie zo genoten hebben op onze camping. Heel erg graag tot een volgende keer!

Geweldig

Fam v Daal, 23-8-2017

Super camping aan n riviertje met veel animatie voir groot en klein. Op 25 minuten van de oceaan. Prachtig nieuwe accomodaties. Wij zaten in glamping caravan. Aanrader!! Zwembad is buiten aan vernieuwing toe, maar voldoet. Binnenbad prachtig. Mooie omgeving. Onze jongens van 16 hebben genoten. Direct aansluiting met n grote groep tieners. Bewaking zorgt voor orde en rust op de camping. De jeugd kan na 00.00 u buiten de camping bij n kampvuur 'chillen'. Disco 1 uur per avond was ook leuk. Voor de kleintjes ook veel te doen. Super vriendelijk personeel dat ook engels spreekt. Alle kleine dingetjes (als gas leeg bijv) worden direct opgelost!
Anne, Officemanager, 25-8-2017

Beste familie van Daal,

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Wat fijn dat jullie zo hebben genoten, dat is voor ons het allermooiste compliment. Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen begroeten op Le Ty Nadan!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Ty Nadan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ty Nadan in Locunolé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ty Nadan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Ty Nadan scoort een 7.78 uit 10 op basis van 214 reviews.