Camping Yelloh! Village L'Océan Breton *****

Camping Yelloh! Village L'Océan Breton
Yelloh! Village L'Océan Breton
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village L'Océan Breton bij:

98 reviews over Camping Yelloh! Village L'Océan Breton in het Nederlands

Super leuke vakantie

Meryem, 20-8-2017

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op dit park. Echt een heel mooi opgezet en overzichtelijk park. Voelde absoluut niet massaal aan en wat activiteiten betreft voor de kinderen echt heel leuk. Het park was echt schoon. De 2 binnenzwembaden waren goed verwarmt. Ook buitenbad was mooi en glijbanen waren prima voor onze jonge kinderen van 6, 4 en 2. Personeel super vriendelijk en heel fijn dat ze ook Nederlands personeel hebben. In het plaatsje zelf is er niet heel veel te beleven maar het is prima om daar dagtrips te maken. Kasteel van Saint Michel was zeker de moeite waard. En er zijn genoeg andere mooie indrukwekkende kastelen te bezoeken. Kortom mooie vakantie maar regenkleding geen overbodige luxe want het heet daar niet voor niets Bretagne 😊maar anders kun je de regenkleding indien nodig ook gewoon bij een decathlon daar kopen. Super leuke vakantie gehad!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

Fam thuis, 29-7-2017

Het klopt echt van de bad meester je mag echt niks echt niet normaal de mannen moeten een strakke zwembroek aan zo,n korte een bermuda mag niet .de kinderen mogen alleen zwemmen verder niks geen bal enz..een hele kleine winkel een pizza en patat en in het kasteel is een soort pannen koeken huis .en verder kwaar eet tentjes is er niet .in de omgeving is niet veel aan en het waait bijna altijd .en het animatie team is waardeloos en wat er geregeld is voor de hele week nou niet veel .dus conclusie nooit meer ....
Gereisd met partner in juli 2017

Prima overzichtelijke camping en top voorzieningen

Fam. Bax, 19-8-2016

Wel goed:

# Eigenlijk bijna alles. Wij waren hier met 3 kinderen van 6 en 4jr en een baby van 6 mnd. Wij hadden een wat oudere (maar schone) stacaravan op oudere deel met 3 slaapkamers (Nr. 144). Mooi gelegen en wellicht iets te beschut. Zwembaden waren ideaal en ook de glijbanen waren top voor jongere kinderen.

Kan beter:

# Merendeel van de bezoekers zijn Frans maar zeker ook groot deel aan Engelsen, Belgen, Nederlanders en een verdwaalde Duitser. M.b.t. animatie voor kleinere kinderen (tm 8 jaar) zou het wenselijk zijn om meer NL gesproken begeleiding te hebben. Buiten dat zou ik het kasteel meer uitnutten dan alleen een welkomstborrel op zondag avond en geopend voor een drankje op vrijdag en zondag middag. Bij het zwembad was ook het 'handdoekje leggen' aanwezig helaas, waar wmbt iets meer op toegezien mag worden.

Algemeen: Een top camping op een prima locatie. In de omgeving zijn mooie afwisselende stranden te vinden maar deze zijn grotendeels niet voorzien van lifeguards. Het plaatsje Lesconil is weinig spannend maar ok om eens heen te gaan. Een grotere plaats als Quimper nodigt veel meer uit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldige camping!

Thecla Berk, 23-7-2016

Een geweldige camping, vooral met jonge kinderen.

Onze kinderen zijn wat ouder maar hebben zich prima vermaakt. Zwembad voor alle leeftijden en de glijbanen zijn prima.

Mooie mobiel home, wij hadden de O'hara in het nieuwe gedeelte, met vrij uitzicht bij de camping plaatsen.

Zeer vriendelijk personeel, altijd in voor praatje en erg attent. Wij waren daar met de voetbalfinale en dat was een klein feestje! Omgeving en stranden zeer mooi, zeker de moeite om een mooie rit te maken langs de kust. Helaas weinig eetgelegenheid! Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Top!

Galina Verkouter, 8-7-2016

We zaten in een 4 p. premium lodge (super-de-luxe stacaravan). We kwamen om 15:30 aan, we mochten de sleutel meenemen. Werden weggebracht door NLreceptionist. De eerste week slecht weer. Helaas wat schade aangebracht in de stacaravan: glas gesneuveld en met stoeien een lampenkap afgebroken. Netjes gemeld bij de receptie: was geen punt: 'kan gebeuren'. Lakenpakket en handdoeken na 1 week laten vervangen, zat bij ons pakket in. Vanwege de regen veel activiteiten gedaan: Aquarium geweest, Quimper bezocht (centre de commerce is ook mooi), Pont L'Abbey geweest en uitgewaaid op het strand. Tweede week prachtig weer. Veel gebruik gemaakt van het zwembad (man en zoon in strak zwembroekje). Badmeester vonden wij rechtvaardig. Met twee peuters ben je alleen maar blij met een extra paar ogen. Strand is fantastisch. Eten: pizza's erg lekker. Elke ochtend brood halen bij het winkeltje (geweldige dame spreekt prima Engels). Kortom fantastische vakantie: kindvriendelijk, gastvriendelijk.
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Keurig verzorgde camping, gemoedelijk.

H. de Vries, 28-2-2016

Prachtig zwembad, beleid rondom zwembad ( etenswaren, eigen drinken mag wel minder streng wat mij betreft ). Prachtig aangelegd, ruim goed verzorgd, leuke begroeiing. Mooie ruime plek met voldoende privacy. Personeel vriendelijk, bereidwillig. Leuke skelters te huur.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Onvergetelijke vakantie met 3 gezinnen (vrienden)

Lex, 29-8-2015

Met 3 jonge gezinnen, 3 mobile homes op 1 veldje! Ondanks het wisselvallige weer een heerlijke vakantie gehad. De ligging van de mobile homes bieden voldoende privacy en er hing op de camping een gezellige sfeer. Voor de kinderen (leeftijden van 3 t/m 7) genoeg te doen en voor de ouders was het ook ontspannen omdat zowel de camping als het zwembad overzichtelijk zijn. Ook een groot compliment aan de badmeester die zijn baan serieus neemt en hierdoor de orde op een prettige manier bewaakt! Zeker een aanrader voor jonge gezinnen! Vergeet ik nog bijna te vertellen dat de omgeving ook prachtig is! De velen stranden bieden veel variatie; zandstranden, kiezelstranden en schitterende stranden met klimrotsen zijn binnen handbereik. Het plaatsje Concarneau is ook schitterend hiervoor moet je echt via het Fort de uitgaansstraat gaan verkennen.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
    Morgane, responsable communication, Directrice, 27-1-2016

Dank u voor uw warme aanbevelingen !

Het doet ons altijd groot plezier te lezen dat families het naar hun zin hebben gehad tijdens hun verblijf op onze camping gedurende de vakantie.

Wij hopen u graag terug te zien bij ons.

Geen camping gevoel hier

familie uit apeldoorn, 10-8-2015

Bij aankomst vriendelijk geholpen caravan was nog niet klaar dus wachten, stipt 17.00 uur kregen we de sleutel geen minuut eerder ,terwijl de franse gasten wel eerder in de caravan mochten heel vreemd . Caravan 60 kregen we verder prima alleen het stapelbed was gewoon een plank aan de muur en mijn dochter moest daar elke nacht opklauteren. Helaas lag de caravan bijna de gehele dag in de schaduw. Iedere caravan staat ook helemaal apart zodat je geen contact hebt met de andere mensen heel jammer dat hoort juist bij een camping.

Het zwembad is mooi maar van de lifeguard mag er niets je mag je niet eens insmeren lekker verbranden dus, er mag niets gegeten of gedronken worden want dan wordt je al op je vingers getikt, niet echt relaxed zo op je vakantie. Bij slecht weer kun je binnen zwemmen alleen dreef er tot twee keer over poep in het water waar eigenlijk niets aan gedaan werd smerig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
    Morgane, responsable communication, Directrice, 27-1-2016

Hallo, dank u voor uw mening. Wij bieden verschillende typen accommodaties om tegemoet te komen aan alle wensen ; in de zon, in de schaduw...

Tip : Laat ons weten wat uw wensen zijn tijdens uw volgende reservering.

Wij hebben de hagen juist geplant om privacy aan onze gasten te kunnen bieden.

Tijdens de aktiviteiten of in onze bar is het makkelijk om contact te maken met uw buren of mede vakantiegasten.

Accommodatie no. 60 is inmiddels vervangen door een recentere versie.

vochtige accomodatie

moi, 6-8-2015

Uren eerder de sleutel gekregen van nr 229.Deze had alleen schaduw.In alle kasten en toilet zat in de grond een ventilatierooster dat naar buiten open was.Hierdoor was alle kleding erg vochtig/nat.Met 2 astmapatienten niet echt bevorderlijk.De receptie was erg vriendelijk.De pizza en de hamburger is lekker,de patat niet,te donker gebakken.Tijdens het douchen een ventilatiekap op mijn hoofd gekregen dat naar beneden viel.De lifeguard is erg streng maar daar kon ik mij wel in vinden,hij loopt er immers voor de veiligheid.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
    Morgane, responsable communication, Directrice, 27-1-2016

Hallo, dank u voor uw mening over onze camping en het warme welkom aan de receptie.

Jammer dat u wat problemen bent tegengekomen in uw accommodatie.

Uw opmerkingen zijn bij deze genoteerd om verbeteringen aan te brengen voor het komende seizoen.

Tip : Graag horen wij het direct van u als er iets niet in orde mocht blijken te zijn.

Ons reactieve technisch team kan uw probleem dan meteen ter plaatse verhelpen.

Wij hopen u spoedig weer bij ons te mogen verwelkomen.

Mooie camping maar prijs niet waard

pietjepierewiet, 30-7-2015

Het is een mooie camping. Alle caravans liggen mooi en je hebt genoeg privacy. Wij hadden caravan 603 in de premium wijk. Deze caravan was spiksplinternieuw en er viel weinig over te klagen. Twee mooie badkamers, drie slaapkamers met prima bedden. Wat betreft de accommodatie niets dan lof.

Het zwembad viel zwaar tegen. Het verwarmde binnenbad was niet verwarmd en het water in het buitenbad was ijskoud. Daarnaast loopt er een badmeester rond die alleen ademhalen toestaat. De rest is verboden. Je mag jezelf niet eens met zonnebrand insmeren! Ook eten is ten strengste verboden.

Het restaurant is klein en hier hebben we niet gegeten. In de omgeving zijn wat kleine restaurantjes maar verder dan pizza patat en crêpes kom je niet.

Conclusie: leuke camping maar te duur geprijsd voor wat je krijgt. Wie boekt speciaal voor het zwembad adviseer ik verder te kijken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
    Morgane, responsable communication, Directrice, 27-1-2016

Hallo, wij danken u voor uw complimenten over onze accomodaties.

Het is waar dat de wijk geheel gereorganiseerd en vernieuwd is in 2015 waardoor het

zeer prettig vertoeven is. Wij hebben hier dan ook alleen maar positieve berichten over gehad.

Onze oprechte excuses voor de watertemperatuur van het zwembad ; er waren wat technische problemen met de warmwaterketel.

Voor het seizoen 2016 is dit probleem zeker verholpen en krijgt de camping er een nieuw tweede verwarmd binnenzwembad bij die het zwemplezier ten alle tijden mogelijk maakt, weer of geen weer!

Ons restaurant zijn wij ook aan het verbeteren voor meer ruimte en comfort ; de verbouwing is in volle gang.

Als u heeft genoten van de omgeving en onze accomodaties, komt u dan nog eens bij ons terug en u zult zonder twijfel gecharmeerd zijn van alle vernieuwingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village L'Océan Breton in Lesconil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village L'Océan Breton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village L'Océan Breton scoort een 7.63 uit 10 op basis van 123 reviews.