Hotel Hostellerie Abbatiale - Manoir de Kerdrean ***

Hotel Hostellerie Abbatiale - Manoir de Kerdrean
Hostellerie Abbatiale - Manoir de Kerdrean
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostellerie Abbatiale - Manoir de Kerdrean bij:

3 reviews over Hotel Hostellerie Abbatiale - Manoir de Kerdrean in het Nederlands

Manoir de Kerdrean

Fam. Boudewijns - Dhont, 22-2-2013

Eén week vakantie half pension in februari 2013.

Zeer goede prijs/kwaliteit.

Is geen Best Western meer en je verblijft in de Manoir de Kerdrean.

Een mooi, leuk, oud kasteeltje.

Prima eten. Mooi kader.

Omgeving (Quiberon, Auray, Vannes, golfe de Morbihan) zijn zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in februari 2013

niet met kinderen

Corbeels, 30-9-2009

Mooie omgeving, oude gedeelte van hotel prachtig, ruime kamers, rustig. Bediening erg vriendelijk maar ondermaats (teweinig en onervaren personeel), een uur wachten op je voorgerecht was geen uitzondering. Warm eten lekker maar wel enkel keuken van de streek (mijn vrouw en ik wisten die wel te waarderen). Kindermenu: kippennuggets met friet of vis van de dag, onze kinderen aten meestal het gewone menu, opleg 15€ per kind! Gelukkig was de eindfactuur al even gebrekkig (in ons voordeel) als de bediening.Er is een bar maar het is niet de bedoeling dat je daar gebruik van maakt. Zwembad leuk maar onverwarmd. Goede prijs/kwaliteit maar niet kindvriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in september 2009

goed, maar niet voor kinderen

Corbeels, 30-9-2009

We logeerden in het prachtige oude gedeelte. Ruime sfeervolle kamer maar wel wat afgeleefd. Prachtig kader, mooie omgeving.

Het avondeten was heel erg lekker maar het zijn wel louter streekgerechten (cuisine du terroir). Ons grootste bezwaar was dat het kindermenu slechts bestond uit een keuze tussen 'kippennuggets met friet' en 'vis van de dag', echt niet kindvriendelijk dus. Onze kinderen hebben meestal het gewone gerecht genomen, opleg 15€ per dag per kind. Bediening was zeer vriendelijk maar de equipe was onervaren, sommigen onbekwaam:meer dan een uur wachten op een voorgerecht, driemaal de verkeerde wijn krijgen...

Ontbijt was goed maar ook niet meer dan dat. Het hotel was volzet, waardoor we 's morgens soms zonder koffie zaten, er geen tafel vrij was of we er zelf één moesten afruimen. Slechts één vrouw die instond voor de bediening, en hoe vriendelijk en hardwerkend ze ook was, dat was niet genoeg.

Leuk zwembad maar onverwarmd.

Best een aanrader maar dan zonder kinderen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie Abbatiale - Manoir de Kerdrean in Le Bono, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie Abbatiale - Manoir de Kerdrean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hostellerie Abbatiale - Manoir de Kerdrean scoort een 7.83 uit 10 op basis van 4 reviews.