8,5

19 reviews over Camping La Baie in het Nederlands

Echt een hele fijne plek op deze aarde

Fruit de mer liefhebber, 21-2-2017

Top vakantie gehad hier. Mooie verzorgde camping, vooral mobile homes. Alles schoon en goed onderhouden. Ligging is geniaal en prima restaurantje met waanzinnig uitzicht.
    Gereisd familie in juli 2016

Geweldig

John, 2-8-2016

Deze zeer goed verzorgde camping is een heerlijke plaats om vakantie te vieren. Wij hebben een Mobile Home gehuurd (rechtstreeks bij de camping te boeken, Nederlands contract, communicatie gaat in het Engels). Mobile Home was zeer schoon en in goede staat (We hadden dezelfde in 2004, deze was toen nieuw maar zag er 12 jaar later nog onberispelijk uit). De locatie is heerlijk, vlak bij de baai en het natuurgebied.

Er is een zeer uitgebreide animatie voor jong en oud, lekker zwembadje (klein maar fijn) en de camping is schoon en goed ingericht. Veel faciliteiten (tafeltennis, basketbal, voetbal, beach volleybal).

Strand bij de baai is erg druk, wij gingen meestal naar het ruime strand aan de Atlantische kust op het schiereiland van Quiberon.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Een echte aanrader, voor ons blijft deze op de lijst om weer eens terug te komen.

Gereisd familie in juli 2016

niet voor herhaling vatbaar.

ina van den berg, 17-9-2014

de camping is wel mooi groen, en prachtig wandelen op de punt kervillen.

maar het zeewier stinkt vreselijk.

en het personeel alleen dag en hallo, we hebben het wel eens gezelliger gehad.

Gereisd met partner in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping La Baie**** bij :

Heerlijke camping op een prachtige plek!

karin Verhage, 25-8-2014

Een prachtige gelegen camping tussen 2 baaien aan het strand. Restaurant aan het strand gelegen. Voldoende eetgelegenheden in nabije omgeving. Mobilhome schoon maar wat aan de kleine kant. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, praten goed Engels. Het zwembad is aan de kleine kant, maar het strand vlakbij.

Trinite sur Mer op 20 minuten lopen langs een mooi kustpad. Een gezellig, levendig dorpje met veel zeilboten en een leuke boulevard. 3 kim Bij Carnac vandaan, met de auto, fiets of langs kustpad te lopen.

Een enthousiast animatieteam die met de naastgelegen camping la plage dingen organiseert. Onze kinderen 14,16,18 hebben zich prima vermaakt met een grote groep leeftijdsgenoten (verschillende nationaliteiten), die elkaar zeker opzoeken (ook van camping la plage) en s'avonds naar het strand gaan om een kampvuur te maken. 2 weken prachtig weer gehad 23-25 graden. Vele mogelijkheden in de Morbihan, genoten op deze gemoedelijke, leuke - (wel kleine) maar gezellig camping!

Gereisd familie in juli 2014

Heerlijke camping

Karen, 19-8-2014

Op 30 meter lopen en je zit op het strand, hier is het aan het einde van de dag een drukte met alle Franse die dan ook even lekker komen relaxen. Het 2de strand is iets verder lopen en dat is idd een typisch Frans strandje.

Trinite sur Mer op 30 minuten lopen langs een mooi pad. (met kinderwagen wel lastig denk ik)

Carnac is een leuk plaatsje op 10 minuten auto rijden of via het fietspad ook goed te bereiken.

Kampeerplaatsen zijn groot maar de verhoudingen zijn soms niet helemaal goed. Wij hadden een plek van 5 mtr breed en 11 mtr lang, doordat alles is afgezet met een heg is dit een beetje passen.

De douches zijn heerlijk, altijd direct warm, schoon en we hebben zelden hoeven wachten ondanks dat de camping vol stond.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Kinderen hebben van het zwembad genoten de glijbaan was flink in trek. Zwembad is niet groot maar prima om een plons te nemen.

Gereisd familie in juli 2014

Heerlijke, vriendelijke camping

hanny scholten, 25-8-2013

Eind juli 2013 verbleven wij hier voor twee weken met onze zoon van 4. Heerlijk om alles op loopafstand te hebben; bakker, winkeltje, het zwembad met glijbaan. Daarnaast een 'groot' strand aan de ene kant van de camping en een beschutter 'Frans' strand aan de andere kant waar je alle boten die naar La Trinete sur Mer varen voorbij ziet komen.
      Gereisd familie in juli 2013

Aardige, maar erg dure camping

Niels, 8-11-2012

Afgelopen zomer zijn we naar deze camping geweest, vooral ook afgaande op de hoge reviewcijfers die deze hier op Zoover kreeg.

Laat er geen misverstand over bestaan: dit is een zeer fraaie camping met een prachtige ligging op een landtong tussen twee baaien. Er is veel te doen voor kinderen en een actief wervend animatieteam dat vrijwel dagelijks wel even langs liep om ons voor van alles uit te nodigen.

Het grootste nadeel aan deze camping is de prijs. Je betaalt bijna 50 euro per nacht en dan heb je alleen nog maar je plek. Er moet ook vooraf betaald worden en als je eerder weggaat (zoals wij, wegens het slechte weer) krijg je niets terug. Nu is dat niet heel zo raar, maar ook voor alle extra's (zoals Wifi) betaal je grif bij en dat vind ik toch wel frappant. De plekken zijn wel mooi gescheiden door heggen, maar toch hadden we erg veel last van de wind, het was soms zelfs onmogelijk om ons gaspitje aan te houden!

Al met al niet slecht, maar wij komen hier niet meer terug.

Gereisd met partner in juli 2012
      ?

heerlijke rustige vakantie gehad.

R.Klinkhamer, 31-12-2011

Hier een heerlijke vakantie gehad

niet altijd zon gehad, ook wel bewolkte dagen

laatste weekend zelfs van dat miezerige regen.....

daarom maar ook een dag eerder weg gegaan als gepland,tent was nu tenslotte droog.

maar jha kan ook niet altijd mooi weer hebben, terug gedacht aan de dagen met wel mooi weer.sanitair is goed.wordt paar keer per dag schoongemaakt.

restaurant in de straat waar de camping aan ligt is echt ideaal, 2 keer gebruik van gemaakt.

in het zwembad worden ook dingen georganiseerd,ook 2 keer gebruik van gemaakt.

strand is zeer dichtbij is ook ideaal je kan zo weer effe terug lopen naar je camping plek.

minpuntje was dat er een of andere dwaas was, wie mijn vriendin haar fiets wou stelen... maar merkte dat net op tijd.

dit nog niet eerder meegemaakt op een vakantie in Frankrijk.

maar voor de rest een heerlijke vakantie gehad.

qua plek enz. een echte aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2011

Zeer mooie omgeving en fijne camping

Fam. van Viegen, 1-8-2011

Wij zijn hier met jonge kinderen in een stacaravan geweest. Was de eerste "kampeer"'vakantie. Perfect bevallen, alles was prima geregeld.

De eerste week ook nog prachtig weer gehad, kortom geslaagde vakantie en voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juli 2011

mooie camping!

S en P, 25-7-2011

Een mooie camping die prachtig ligt op de punt van la trinite sur mer. Via een wandelpad langs de kust kun je in 20 minuten naar la Trinite lopen. Aan twee kanten van de camping een strand op loopafstand. In de omgeving genoeg te bekijken (carnac, Auray, de menhirs). Een stuk natuur/bos-duinen op loopafstand van de camping.

Zeer vriendelijk personeel en het sanitair wordt keurig schoongehouden.

Gras op kampeerplaatsen, goed onderhouden camping.

Gereisd met partner in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping La Baie**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Baie in La Trinité sur Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Baie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Baie scoort een 8.47 uit 10 op basis van 22 reviews.