Camping Kérantérec ****

Camping Kérantérec
Kérantérec
8,7

11 reviews over Camping Kérantérec in het Nederlands

Leuke camping met fantastisch uitzicht op de baai!

Fam. Olieboot, 1-7-2014

Campin Kernaterec is echt een hele leuke camping, niet te groot en massaal maar wel veel sta caravans. Wij stonden op het gedeelte richting de zee ( Baai) en hadden een fantastisch mooie plek met uitzicht op het water. Echt super, er stonds zelfs een appelboompje op onze kampeerplaats. het op de plek neer zetten van de caravan was nog wel een ;astige klus omdat de plaatsen terrasvormig zijn aangelegd en de inrit van de plek aan een steil aflopend weggetje lag. Het zwembad is ruim en leuk opgezet met 2 glijbanen en een overdekt zwembad. Daarnaast nog een groter buitenzwembad. De omgeving is prachtig en je kunt er heerlijk vis eten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Rustige camping met mooi zwembad.

Fam. Mooij, 29-7-2011

Een mooie rustige camping. Ziet er netjs en verzorgd uit, mooie beplanting. Prachtig zwembad. Ruime plaats. Wij verbleven in een sta caravan. Schoon en netjes. Tip: Neem een luchtbed mee indien je een vijfde/zesde slaapplek wil maken van het opklapbed in het woongedeelte. Je voelt namelijk de stangen....

Mooie verande aan de caravan twee ligbedden bij de stacaravan. Van het winkeltke, restarant, bar, animatie moet je niet teveel voorstellen. In de omgeving is genoeg te zien en te beleven. Stranden vielen ons tegen. Die zijn in Zuid Bretegne aanmerklijk breder, langer en mooier. We hadden in tegenstelling tot de rest van Frankrijk mooi weer. Het is go,ed vertoeven op de camping. Aardig personeel. De huidige Zoover beooordeling (8,2) vonden wij wat aan de hoge kant. De camping is overigens beslist een aanrader maar dan voor een week a twee weken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

geweldige camping

Astrid, 9-7-2011

Wij zijn net terug van een mooie vakantie in Bretagne. Deze camping is mooi aangelegd, grote plaatsen met voldoende privacy. Caravans ruim, schoon en goed ingericht. Op aanbeveling van zoover, beoordeling een plek met uitzicht op zee aangevraagd. Prachtig uitzicht. Franse pizza's op camping lekker. Heerlijk gegeten in Auberge dicht bij de camping. Veel bloemen en mooie beplanting op het terrein. Eigenaars erg aardig. Als de site zoziet de camping er ook uit. Strand kerleven mooi, eigen strandje stelt niet veel voor. Mooie wandelingen in omgeving info bij toeristenbureau.
Gereisd met partner in juni 2011

Mooie camping

karin, 20-3-2011

Camping Kérantérec is een mooie camping. Het heeft ook een goede ligging aan de baai en als je geluk hebt heb je uitzicht op de baai. Wij konden het helaas maar net zien. Je kan hier ook lekker eten. Er is maar een heel klein winkeltje voor chips enz. dus dat stelt niet veel voor. Als je een rustige vakantie wil moet je hierheen gaan. Met kinderen is er niet veel te doen. Er is wel een zwembad, maar het buitenbad was heel koud. Er zijn ook bijna geen Nederlanders. Het is niet warm in Bretagne, dus in de zee zwemmen is veel te koud. Dus: fijne camping voor mensen die graag rust willen, minder fijne camping voor mensen die veel actie willen (op de camping dan, want je kan wel mountainbikes huren en kanoën).
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

rustige camping

keranterec, 6-1-2011

De camping is erg rustig. Op de camping is niet veel te doen omdat het klein is. Ook niet voor kinderen. Het strandje op de camping stelt niet veel voor, maar vlakbij is er wel een mooi groot strand. Wie graag warm weer wil hebben, moet niet naar Bretagne gaan, want het is hier ongeveer 20 graden in de zomer. Er is een mooi zwembad, alleen buitenbad is heel koud. Het binnenbad is ook niet heel warm, maar dat is wel te doen als je bezig bent. Het is niet druk in de baden, dat is een voordeel. Je kan ook mountainbikes lenen op de camping, want het weer in Bretagne is perfect om te fietsen. E

Er zijn bijna alleen maar Fransen, er is lekker eten en een handig klein winkeltje.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

Rust voor rust zoekt en actie voor wie actie wil

Jannie Hoonderd, 23-8-2010

Prachtige ruim opgezette terrascamping met uitzicht over de baai en met voor elk wat wils. Als je rust zoekt, zit je hier goed. Maar ook als je actief wilt zijn, kun je uit de voeten. Er is een klein strandje direct bij de camping maar dat stelt niet zoveel voor. Je kunt echter via de naastgelegen camping Le Saint Laurent het pad langs de kust volgen en dan ben je in een wip bij het grote strand van Kerleven. Wij hebben hier twee heerlijke weken doorgebracht en komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

mooie rustige camping. weinig nederlanders

fam. visser, 7-8-2009

Een zeer kleine dure winkel voor een 4 sterren camping.

Verder een prima camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Prima stek

Jongerius, 22-8-2008

Prima camping. We hadden een stacaravan via vacansoleil als last minute geboekt. 2 weken niet aan eengesloten waren. Vacansoleil kon niets regelen, maar ter plaatse werd dit opgelost. Ons eerste huisje was minder uitgerust dan de 2e. De 2e was echt veel gezelliger (type 2 van vacansoleil). Tip: boek een huisje met veranda, dat zag er nog beter uit.

De kids (2 en 4 jaar) hebben zich prima vermaakt met franse kinderen en in het zwembad. Er is een strandje dichtbij, maar niet een strandje waar je eens lekker gaat liggen en zwemmen. Het echte strand licht 15 minuten lopen of 2 tellen met de auto welke je dichtbij kostenloos kan parkeren. Je kunt vanaf de camping ook langs de kust naar het strand lopen (hebben we niet gedaan). Leuke plaatsen in de beurt, zijn zelfs naar de westkust gereden. Eten op de comping stelt niet veel voor en een frietje voor vier kost al bijna 10 euro! Super marche is niet ver rijden. Camping ruim opgezet, heg rondom plaats, rustige bedoeling, veel fransen.

Gereisd familie in augustus 2008

Fantastische vakantieplek

Mevr. M.Roodveldt, 1-8-2008

Een heerlijke plek, we zouden het zo weer doen.

Dicht bij veel mooie stranden maar niet te druk.

Mooie camping, fijn dat er geen drukke disco is!

Toch genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd familie in juli 2008

Leuke camping voor gezinnen.

Sabine, 8-7-2008

Wij zijn hier vorige jaar in het hoogseizoen geweest met de tent. Ruime plaatsen, schoon sanitair, leuk zwembad met apart badje met glijbaan, overzichtelijke camping, fantastische ligging, leuke speeltuin en af en toe een springkussen bij de kantine. Wandelroute start vanaf de camping. Ook leuk om er kokkels te zoeken. Je kunt bij laagwater heel ver lopen. (laarzen meenemen). De omgeving is zeer de moeite waard. Leuke stranden, mooie dorpen en mooie natuur. Enige nadeel was dat wij aan het doorlopende pad stonden naar het water toe en daar was het 's avonds best lawaaierig. De kinderen konden niet voor half elf in slaap komen. Daarentegen was het tot 10 uur 's morgens erg stil op de camping.

Het stokbrood en de chocoladebroodjes voor het ontbijt zijn er ook erg lekker.

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kérantérec in La Forêt-Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kérantérec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kérantérec scoort een 8.69 uit 10 op basis van 68 reviews.