Beoordelingen Camping Franceloc Club St. Laurent****

Franceloc Club St. Laurent****
58 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Club St. Laurent****
Kerleven, F-29940, La Forêt-Fouesnant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Club St. Laurent**** in La Forêt-Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Club St. Laurent**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Club St. Laurent scoort een 7,3 uit 10, op basis van 58 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Club St. Laurent**** in La Forêt-Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Club St. Laurent****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Club St. Laurent**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 108 vakantiefoto's van Camping Franceloc Club St. Laurent**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Franceloc Club St. Laurent**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Bretagne. Vergelijk Camping Franceloc Club St. Laurent**** met andere accommodaties in La Forêt-Fouesnant.
Even geduld a.u.b.

8,2
6,8
7,8
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijke vakantie gehad"vertalen
Anouk
8,0

11-08-2014 bij club Sant Laurent hebben wij een heerlijke vakantie gehad. de stacaravan was erg netjes, mooi terras erbij. de kinderen hebben heerlijk gezwommen in het zwembad, wel vonden ze het jammer dat de superbowl niet de hele tijd open was. verder een leuk animatieteam, met de eerste week Eline en de tweede week Marco als nederlandse animator bij de kleine kinderen.s morgens heerlijk stokbrood en croissantjes bij de bar te koop, echt vers. We zijn naar het festival in Quimper geweest, erg mooi om mee te maken. Concarneau, de ommuurde stad, dat moet je gezien hebben en Pont Aven een mooi schildersstadje. Ook de marktjes zijn erg gezellig. De baai bij de camping had eb en vloed 2x per dag, ook kun je er mooi om heen wandelen. Voor de kids erg leuk om krabjes en schelpen te zoeken. Neem wel waterschoenen mee. al met al een heerlijke vakantie gehad

met jonge kinderen, Juli 2014
"Gezellige, overzichtelijke camping en veel te doen"vertalen
Mireille
9,0

06-08-2014 Wij hebben een heerlijke vakantie genoten. De 4 pers. MH was wel wat aan de kleine kant maar dat maakte niet veel uit aangezien wij vanwege het goede weer veel buiten waren. Goede prijs kwaliteitsverhouding; groot stokbrood met vlees en groente en frites voor €6,00!! en nog lekker ook. gezellig animatieteam met ook een Ned sprekend meisje Eline. Allen erg vriendelijk en altijd in voor een gezellig praatje, net als het bediend personeel, het is ook maar net hoe jij hen benaderd. Bezoek aan Concarneau erg leuk, achter de stadsmuur leuke souvenierswinkeltjes en restaurantjes, Quimper vonden wij zelf niet zo veel aan, mooie stranden in Cap Coz en Beig Meil. De baai bij de camping staat ongeveer 2 x per dag droog om zo over de bodem naar de overkant te lopen en schelpen en krabbetjes te zoeken. Wij hebben gewoon een ontzettend leuke vakantie gehad. Gaan sowieso weer bij een van deze parken op vakantie volgend jaar!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooi gelegen camping"vertalen
Mariel de Barbanson
7,0

28-07-2014 Prima camping maar volgens ons geen 4 maar 3 sterren waard. Voor het geld dat wij ervoor betaald hebben ( € 1000 voor 1 week in een 6 persoonsstacaravan) meer van deze camping verwacht. Voor veel dingen moet je nog betalen. Stacaravan erg klein voor 6 personen. Wij hadden overigens een fantastisch uitzicht op het water(kreek), maar andere caravans staan zo dicht op elkaar dat je bij de buren op het bord kijkt.Voor een 4 sterren camping verwacht ik toch minstens een supermarkt! Dit was een ruimte ter grote van een paar vierkante meter naast de receptie. Leuk als je iets vergeten bent te kopen in de supermarkt in het stadje, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Hebben hier toch een prima vakantie gehad(mede door het goede weer!), voor minder geld zou dit een prima camping zijn!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldige camping!"vertalen
Mandy Spaapen
9,0

07-08-2014 Mooie omgeving, prima mobile homes. Super leuke camping en hele leuke animatie voor tieners zoals ik. (14 jaar) Het animatie team zelf is heel vriendelijk en het zwembad is ook heel leuk. Vanuit mijn mobile home had ik uitzicht op de zee, heel mooi. Zeker een camping om nog eens heen te gaan! Het weer werkte ook lekker mee, soms iets van 28 graden. Ik heb er 2 weken gezeten en zou er zo nog een week willen blijven.

"Leuke, gemoedelijke familie camping"vertalen
meneer Krijt
6,0

29-07-2013 Gelukkig niet te groot, aardige mensen en een leuke ligging. Wifi werd wel gemist door de kinderen.

"Fantastische plek"vertalen
Agnes
9,0

30-07-2013 Het was eerste keer op de camping voor ons, en het was totaal gelukt. Camping St. Laurent heeft ons leuke vakantie bezorgt. Heel gezellig en gastvrij personeel, schone accommodaties, kindvriendelijke omgeving, goede overzicht en voldoende toezicht en voortdurend vermaak. Zal het bezoek graag willen herhalen. Zeker een aanrader!

"Prachtige locatie aan uitloper Atlantische Oceaan"vertalen
Hans
7,0

28-07-2013 Twee heerlijke weken genoten van een zonovergoten Bretagne, dit is eerder uitzondering dan regel. Temperaturen boven de 30 graden in de eerste week deden ons snikken naar een regenbuitje. Voordeel hierbij is dat door de ligging de nachten fris zijn en je heerlijk kunt slapen. Een airco is niet aanwezig in de stacaravan maar wel overbodig. Wel was de onze (nr 122) wel voorzien van een afwasmachine, wat een luxe, daarentegen ontbrak een waterkoker, geen theedrinkers de Bretonnen denken wij...
Op de camping is brood te koop, maar daar is het ook mee gezegd, alles kost heel makkelijk 1 euro, croissants, pain au chocolat en een normaal stokbrood. Wij ontdekten bakker Richard in het dorpje en reden daar iedere morgen heen voor een echt Frans ontbijtje, tip zijn de Pain Gros en Pointe Paysanne. Ook heeft de camping een zeer klein winkeltje voor kleine boodschappen en spul voor in het zwembad, wij ontdekten dit pas in de tweede week... Hele behulpzame Nederlandse receptie, een animatie.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Erg genoten van onze vakantie!"vertalen
De Jong
7,0

06-08-2013 Een erg leuke, compacte maar complete camping. Onze mobile home was in prima staat, schoon en compleet. Vanaf de veranda uitzicht over het water.

Het zwembad is uitstekend. Bij slecht weer is het overdekte zwembad mogelijk klein (geen ervaring mee gezien wij twee weken 30 graden hebben meegemaakt). Leuke glijbanen voor jong en oud!

De camping is voorzien van een mooie speeltuin, springkussen en voetbalveldje.

Het restaurant was simpel maar prima. IJsjes zijn erg duur maar eten daar in tegen prima betaalbaar (geen culinaire gerechten verwachten!). De gehele zijn er verse stokbroden en croissants verkrijgbaar (alles €1).

Zowel bij de receptie als bij het restaurant is het personeel vriendelijk. Engels is soms wat lastig maar met wat handen en voetenwerk lukt het prima.

Wij hebben twee weken lang erg mooi weer gehad en gebruik kunnen maken van alle voorzieningen. Strand is op loopafstand (ong. 10 minuten) maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke camping als je een goede plek hebt"vertalen
Jeroen_Oerlemans
7,0

05-08-2013 Camping aan de baai van St. Laurent. Het ruime strand is op zich aan te lopen, maar gaat wel over een een hobbelig smal pad. Als je wat spullen (bal, vlieger, luchtbed, surfboard etc.) mee te nemen hebt dan is het net te ver. Maar alle keren dat wij de auto namen naar het strand konden wij de auto gratis en direct aan het strand parkeren! Ondanks het hoogseizoen en het mooie weer was het qua drukte prima te doen op het strand. Je moet er wel rekening mee houden dat er veel zeewier in het water zit, en ook zee-egels zitten er in overvloed, dus waterschoenen zijn aan te raden. Met een volle bezetting op de camping was het zwembad te klein. Voor de kinderen is het zwembad wel heel leuk, met name de nieuwe glijbaan (spacebowl) was een succes. Het toezicht in het zwembad was heel goed. Als je je niet aan de regels hield werd je eruit gezet. In de omgeving is genoeg te doen, maar qua steden viel het wat tegen (op Quimper na dan). Supermarkten zijn bereikbaar per auto (kwartiertje).

met jonge kinderen, Juli 2012
"Supervakantie in St. Laurent!"vertalen
Linsey
8,0

29-07-2012 Net terug van 2 heerlijke weken in St. Laurent! De ligging van de camping is echt supermooi in de baai. Bijna vanaf elke plaats op de camping heb je zicht op zee. De stacaravan was erg nieuw en mooi. Praktisch ingericht met apart toilet en van alles voorzien. Zwembad is erg mooi en heel netjes. Bij minder weer is het ideaal dat er een overdekt zwembad is, maar wij hebben vooral meegemaakt dat het dak open was omdat we heerlijk warm weer hadden. Wat de vakantie echt af maakte is dat er Nederlandse animatie was! Marieke, superbedankt hiervoor namens onze dochtertjes. Bretagne is een mooie streek, Concarneau is een mooi stadje om naar toe te gaan. Ook kajakken is een aanrader! Kortom, een aanrader!

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?