Beoordelingen Camping Franceloc Club St. Laurent****

Franceloc Club St. Laurent****
47 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Club St. Laurent****
Kerleven, F-29940, La Forêt-Fouesnant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Club St. Laurent**** in La Forêt-Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Club St. Laurent**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Club St. Laurent scoort een 7,2 uit 10, op basis van 47 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Club St. Laurent**** in La Forêt-Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Club St. Laurent****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Club St. Laurent**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 97 vakantiefoto's van Camping Franceloc Club St. Laurent**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Franceloc Club St. Laurent**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Bretagne. Vergelijk Camping Franceloc Club St. Laurent**** met andere accommodaties in La Forêt-Fouesnant.
Even geduld a.u.b.

8,1
8,2
6,8
8,0
Toon score en beoordelingen van:
"Leuke, gemoedelijke familie camping"vertalen
meneer Krijt
6,0

29-7-2013 Gelukkig niet te groot, aardige mensen en een leuke ligging. Wifi werd wel gemist door de kinderen.

"Fantastische plek"vertalen
Agnes
9,0

30-7-2013 Het was eerste keer op de camping voor ons, en het was totaal gelukt. Camping St. Laurent heeft ons leuke vakantie bezorgt. Heel gezellig en gastvrij personeel, schone accommodaties, kindvriendelijke omgeving, goede overzicht en voldoende toezicht en voortdurend vermaak. Zal het bezoek graag willen herhalen. Zeker een aanrader!

"Prachtige locatie aan uitloper Atlantische Oceaan"vertalen
Hans
7,0

28-7-2013 Twee heerlijke weken genoten van een zonovergoten Bretagne, dit is eerder uitzondering dan regel. Temperaturen boven de 30 graden in de eerste week deden ons snikken naar een regenbuitje. Voordeel hierbij is dat door de ligging de nachten fris zijn en je heerlijk kunt slapen. Een airco is niet aanwezig in de stacaravan maar wel overbodig. Wel was de onze (nr 122) wel voorzien van een afwasmachine, wat een luxe, daarentegen ontbrak een waterkoker, geen theedrinkers de Bretonnen denken wij...
Op de camping is brood te koop, maar daar is het ook mee gezegd, alles kost heel makkelijk 1 euro, croissants, pain au chocolat en een normaal stokbrood. Wij ontdekten bakker Richard in het dorpje en reden daar iedere morgen heen voor een echt Frans ontbijtje, tip zijn de Pain Gros en Pointe Paysanne. Ook heeft de camping een zeer klein winkeltje voor kleine boodschappen en spul voor in het zwembad, wij ontdekten dit pas in de tweede week... Hele behulpzame Nederlandse receptie, een animatie.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Erg genoten van onze vakantie!"vertalen
De Jong
6,0
7,0

6-8-2013 Een erg leuke, compacte maar complete camping. Onze mobile home was in prima staat, schoon en compleet. Vanaf de veranda uitzicht over het water.

Het zwembad is uitstekend. Bij slecht weer is het overdekte zwembad mogelijk klein (geen ervaring mee gezien wij twee weken 30 graden hebben meegemaakt). Leuke glijbanen voor jong en oud!

De camping is voorzien van een mooie speeltuin, springkussen en voetbalveldje.

Het restaurant was simpel maar prima. IJsjes zijn erg duur maar eten daar in tegen prima betaalbaar (geen culinaire gerechten verwachten!). De gehele zijn er verse stokbroden en croissants verkrijgbaar (alles €1).

Zowel bij de receptie als bij het restaurant is het personeel vriendelijk. Engels is soms wat lastig maar met wat handen en voetenwerk lukt het prima.

Wij hebben twee weken lang erg mooi weer gehad en gebruik kunnen maken van alle voorzieningen. Strand is op loopafstand (ong. 10 minuten) maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke camping als je een goede plek hebt"vertalen
Jeroen_Oerlemans
7,0

5-8-2013 Camping aan de baai van St. Laurent. Het ruime strand is op zich aan te lopen, maar gaat wel over een een hobbelig smal pad. Als je wat spullen (bal, vlieger, luchtbed, surfboard etc.) mee te nemen hebt dan is het net te ver. Maar alle keren dat wij de auto namen naar het strand konden wij de auto gratis en direct aan het strand parkeren! Ondanks het hoogseizoen en het mooie weer was het qua drukte prima te doen op het strand. Je moet er wel rekening mee houden dat er veel zeewier in het water zit, en ook zee-egels zitten er in overvloed, dus waterschoenen zijn aan te raden. Met een volle bezetting op de camping was het zwembad te klein. Voor de kinderen is het zwembad wel heel leuk, met name de nieuwe glijbaan (spacebowl) was een succes. Het toezicht in het zwembad was heel goed. Als je je niet aan de regels hield werd je eruit gezet. In de omgeving is genoeg te doen, maar qua steden viel het wat tegen (op Quimper na dan). Supermarkten zijn bereikbaar per auto (kwartiertje).

"Supervakantie in St. Laurent!"vertalen
Linsey
8,0

29-7-2012 Net terug van 2 heerlijke weken in St. Laurent! De ligging van de camping is echt supermooi in de baai. Bijna vanaf elke plaats op de camping heb je zicht op zee. De stacaravan was erg nieuw en mooi. Praktisch ingericht met apart toilet en van alles voorzien. Zwembad is erg mooi en heel netjes. Bij minder weer is het ideaal dat er een overdekt zwembad is, maar wij hebben vooral meegemaakt dat het dak open was omdat we heerlijk warm weer hadden. Wat de vakantie echt af maakte is dat er Nederlandse animatie was! Marieke, superbedankt hiervoor namens onze dochtertjes. Bretagne is een mooie streek, Concarneau is een mooi stadje om naar toe te gaan. Ook kajakken is een aanrader! Kortom, een aanrader!

met oudere kinderen, Juli 2012
"Mooi gelegen, leuke omgeving"vertalen
freekwb
8,0

4-8-2012 De camping ligt erg mooi, bij een baai waar je met laag water allemaal interessant zeeleven kunt zoeken. 10-15 minuten lopen van breed zandstrand, waar je vooral met hoog water goed kunt zijn: heel lange strook met niet al te diep water.
Al is er animatie ook voor oudere kinderen, meest interessant is het voor jongere kinderen (6-12). Zwembad is leuk, maar klein. De nieuwe grote glijbaan is wel spectaculair, maar vaak dicht, en het is onduidelijk wanneer wel/ wanneer niet.
De mobilhomes zijn heel netjes, alles is er, maar wel basic, vooral keukentje (bv geen fluitketel! onhandig). Personeel is vriendelijk, spreekt ook Engels. Publiek; vooral veel Nederlanders en Fransen, ook wel wat Britten.
Het dorpje Foret Fouesnant is de moeite waard, kleine supermarkt, wat terrasjes. De omgeving is leuk om te wandelen, en andere bezienswaardigheden (Carnac: fietsen tussen de menhirs; Concarneau: leuke oude stad; Pointe du Raz: indrukwekkende kliffen; Quimper: leuke stad) zijn op auto-afstand.

"Fantastisch!!!"vertalen
Myra Bracke
10,0

30-7-2012 We hadden een prachtige mobil-home met zicht op zee!!! Prachtig gewoonweg. Alles was nieuw want er was nog bestek aanwezig in de verpakking. Zeer propere camping. Hebben we nog niet veel meegemaakt. Het eten was enorm veel. Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader!!!!

"Supervakantie gehad"vertalen
Gerrie Verschuren
9,0

24-7-2012 Echt een aanrader. De camping ligt prachtig, direct aan de zee met een zandstrand op loopafstand. De mobil-home was keurig met een mooi ruime veranda. De kinderen hadden veel pret in het zwembad en het speeltuintje. De medewerkers zijn erg vriendelijk. In de omgeving is veel te zien en te doen. Wij hebben ons prima vermaakt, al zat het weer niet helemaal mee.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Prima vakantie"vertalen
Josje
8,0

26-7-2011 Ondanks het vaak bewolkte weer (maar dat weet je als je naar Bretagne gaat) een prima vakantie gehad. We hadden een supermoderne mobile home met prachtig uitzicht op de baai. Vanuit de camping mooie wandelingen gemaakt.
Kinderen (11 en 13 jaar) vermaakten zich prima in het (overdekte) zwembad met hun (Franse) vrienden.
Leuke stadjes in de buurt (Concarneau en La Forêt Fouesnant) en boodschappen op enkele km afstand goed te doen. Er is veel te zien in de omgeving (Iles Glenan en Pointe du Raz).
Het eten op de camping was prima en veel. Geen culinaire hoogstandjes, wel paella- en mosselavond. Verder zijn de piza's goed te eten en genoten de kinderen van de warme panini's en de pannekoeken.
Wat minder is de enorme hoeveelheid mobile homes op een kluitje. Wij hadden geluk maar ik kan me voorstellen dat je weinig privacy hebt als je er tussenin zit.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?