Camping Capfun Club St. Laurent ****

7,9

46 reviews over Camping Capfun Club St. Laurent in het Nederlands

Kleinschalig maar goed

Elien, 9-8-2017

Kleinschalige camping in een prachtig gebied gelegen. Met kleine kinderen een prima camping (zoon van bijna 3). Met wat oudere kinderen gaat het sneller vervelen denk ik.

Huisje was in goede staat, alles netjes en volledig (4 pitten gasstel, vaatwasser, afzuigkap, veranda, douche, toilet) Voor de Hollandse begrippen een smal bed maar het ligt niet slecht.

Kortom; prima waar voor zijn geld.

Klein minpunt: geen supermarkt. Wel mogelijkheid tot het kopen van broodjes en stokbrood.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Voor ons geen tweede keer

Fleur, 1-8-2017

Bij aankomst zag ons verblijf er heel anders uit dan waar we voor hadden gekozen, Habana Top TV. Foto klopt niet met de werkelijkheid.

Het bed 140/160x200 was waardeloos, niet stabiel en het matras was doorgezakt. Wel een nieuw matras gekregen maar het bed bleef wiebelen en op de dag van vertrek, brak de poot van het bed af. Op de bedden van de kinderen lagen dekens waar natte honden op hadden gelegen, een vieze doordringende lucht! Twee pitten van het gasstel deden het niet waarop de technische dienst zei, dat het kapot was. We hadden echt het gevoel dat we in een oude "caravan" zaten wat door de receptie werd ontkent. Deze waren overigens zeer vriendelijk.

In het restaurant spreekt het personeel geen Engels en is het eten te duur voor wat je krijgt. Stokbrood, croissant en chocoladebroodjes in de ochtend zijn wel lekker.

De kinderen (10 en 12) vonden het zwembad te klein en te druk en waren continue in de baai te vinden.

De ligging en omgeving is fantastisch! In de baai is er veel te vinden en dragen van waterschoenen is niet overbodig.

Een bezichtiging aan Chateau de Keriolet en Locronan is zeer de moeite waard. Ook niet te ver rijden vanaf de camping.

Uiteindelijk zijn we eerder vertrokken vanwege een tekort aan nachtrust door het waardeloze bed. Voor ons geen Capfun!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeer goed

., 23-8-2016

Mooie ligging camping, wij hadden een mooi uitzicht over de baai, voor kinderen mooie glijbanen en zwembaden tevens bij slecht weer een zwembad dat afgesloten (overdekt) kan worden zodat er met slecht weer toch gezwommen kan worden. Bijhouden van het snoeiwerk van de planten.

Zeer goed

., 22-8-2016

Een mooie camping aan de kust van Bretagne. Mooie ligging. Vlakbij de rotsen/kleine strandjes en op 10 min loopafstand van het grote strand. Mooie glijbanen en veel te doen voor de kinderen. Leuke kidsclub, lieve begeleidsters. De jeu de boules baan is wat aan de kleine kant

., 22-8-2016

camping is mooi gelegen; het is een terrassencamping; het zwembad is in combinatie met de superglijbaan leuk; ook de aanwezigheid van een binnenbad is in deze omgeving heel prettig; toch ook omdat dat er bij het animatieteam iemand is die nederlands spreekt. Meer personeel in het restaurant;

meer in het engels informatie weergeven;

in de caravan informatiemap over de omgeving neerleggen

., 9-8-2016

Prima camping, netjes onderhouden in een mooie omgeving met leuke zwembaden en coole glijbanen. Onze jongste dochter van 8 ging regelmatig naar de Kids Club waar vaak ook een Nederlandse medewerkster was. De route lopend naar het strand staat niet aangegeven.

Leuke camping

Klerk111, 16-8-2015

Leuke camping, lekker rustig en voorzien van alle benodigdheden. Het is een camping met vooral stacaravans waar wij dus ook in zaten. Netjes schoon en voorzien van voldoende bestek, borden, enz. 4 pits gastoestel, dus prima thuis koken.

Leuke glijbanen voor de kinderen en een verwarmd binnenbad. Speelplaats ook prima. Snackbar moet je niet te veel van verwachten, diepvries pizza en droge kip van het spit. De WIFI is vooral 's avonds regelmatig overbelast, echter wel gratis.

Vlak bij zee, leuk om krabben en andere beestjes te zoeken en bij mooi weer lekker op het strand.

De bedden die wij hadden waren wel (letterlijk) keihard. Dat moet echt beter.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Camping le Saint Laurent

Loes, 2-10-2014

Terrassencamping met merendeels stacaravans, voldoende ruimte rondom je verblijf. Verwarmd zwembad met een superglijbaan. Personeel is zeer vriendelijk en bereid om je te helpen met allerlei dingen.

Mooie uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving.

Piepklein campingwinkeltje met de hoogst noodzakelijke dingen, brood moet je een dag van te voren bestellen.

Gereisd met partner in september 2014

een geweldige vakantie

achten, 2-9-2014

we hebben afgelopen juli 2 weken op deze camping gestaan. we kwamen vroeg aan, 11.00, maar konden meteen in de caravan. deze was erg schoon en een mooie plek..... de mensen op de receptie waren erg vriendelijk en spraken redelijk goed engels. de camping is overzichtelijk en goed te doen voor de kinderen om alleen overheen te lopen. Alleen het weggetje naar het strandje van de camping is niet echt veilig voor kleine kinderen, een smal pad langs de rotsen. Het restaurant is redelijk, de kinderen vonden de pizza's erg lekker, alleen waren sommige personeelsleden niet echt in de stemming. Het zwembad is goed, en erg leuk, vooral de space-bowl. er was ook goed toezicht en zelfs bij drukte is het goed te doen, we hadden geen probleem om een bedje te bemachtigen.

de omgeving is groen, en de stranden niet al te druk. er zijn aardig wat marktjes om te bezoeken. De burcht in de haven van concerneau is een visite waard......

kortom, wij hadden een super vakantie, en het is zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

heerlijke vakantie gehad

Anouk, 11-8-2014

bij club Sant Laurent hebben wij een heerlijke vakantie gehad. de stacaravan was erg netjes, mooi terras erbij. de kinderen hebben heerlijk gezwommen in het zwembad, wel vonden ze het jammer dat de superbowl niet de hele tijd open was. verder een leuk animatieteam, met de eerste week Eline en de tweede week Marco als nederlandse animator bij de kleine kinderen.s morgens heerlijk stokbrood en croissantjes bij de bar te koop, echt vers. We zijn naar het festival in Quimper geweest, erg mooi om mee te maken. Concarneau, de ommuurde stad, dat moet je gezien hebben en Pont Aven een mooi schildersstadje. Ook de marktjes zijn erg gezellig. De baai bij de camping had eb en vloed 2x per dag, ook kun je er mooi om heen wandelen. Voor de kids erg leuk om krabjes en schelpen te zoeken. Neem wel waterschoenen mee. al met al een heerlijke vakantie gehad
                          Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Club St. Laurent bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Club St. Laurent in La Forêt-Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Club St. Laurent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Club St. Laurent scoort een 7.9 uit 10 op basis van 74 reviews.