Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Ty Puits Noir in het Nederlands

Erg verzorgde Gite

Hans Verstraete, 6-6-2013

Midden in het kleine dorpje Kernascléden (Bretagne) vind je Ty Puis Noir. Een prachtige ruime gite. De uitbating gebeurt door een Brits koppel Jaqueline en David Blackwell, communicatie gebeurt in het Engels. We voelden ons meteen erg welkom. Het is een zeer ruime Gite met op de gelijkvloerse verdieping: grote woonkamer, keuken (met wasmachine, afwasmachine, en alle comfort) wc en op de eerste verdieping twee grote slaapkamers (1x2 persoons bed en 3X1 persoons bedden) met bijhorende badkamers. Buiten heb je een enorme tuin die gescheiden is van het eigenaars gedeelte. Alles was zeer zuiver, en onderhouden. Het is de eerste keer dat we niets hebben afgewassen voordat we gebruik maakten van het servies! In de omgeving is veel natuur en een interessante kerk. Ook 1 dorpswinkeltje voor wat basis. Verplaatsingen doe je best met de auto (winkels en bezienswaardigheden zijn wat verder gelegen). Erg erg erg vriendelijke mensen waarop je ook kan rekenen. Zeker een aanrader!
Gereisd familie in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ty Puits Noir in Kernascléden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ty Puits Noir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ty Puits Noir scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.