Hotel Balzac **

Onvoldoende

1 review over Hotel Balzac in het Nederlands

Super gezellig sfeervol hotel

Ron en Jolanda, 9-8-2011

Erg vriendelijke eigenaresse, Daniel(le), en erg behulpzaam qua info over het dorpje Fougeres. Wij ( 2 volwassenen)waren met 2 kinderen( 10 en 17 jaar) en mochten van de eigenaresse tussen 2 kamers kiezen welke we wilde hebben..kregen van beide kamers de sleutel en konden uitzoeken.Kamers goed schoon, en ook bij 2 nachten, elke keer schone bedden en schone handddoeken. Prima gelegen, en parkeergelegenheid voor de deur, en nog gratis ook. Ontbijt simpel maar lekker en voldoende. Geserveerd door de eigenaresse zelf. Erg leuk stadje voor 1 dag, goede uitvalbasis voor St Mont Michel bijvoorbeeld(wat ons doel was), leuke restaurantjes in de buurt, supermarkt op loopafstand. Kortom....echt aan te bevelen!!!!!!! Een aanrader mede door de spontaniteit en het enthousiasme van de eigenaresse zelf!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balzac in Fougères, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balzac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Balzac scoort een 3.67 uit 10 op basis van 3 reviews.