Hotel Mona Lisa Cap Coz ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mona Lisa Cap Coz bij:

3 reviews over Hotel Mona Lisa Cap Coz in het Nederlands

Prima hotel aan zee

Ria, 12-8-2008

Een goed hotel, direct aan zee. Echt iets voor strandliefhebbers. We hadden een mooie grote en zeer schone kamer. Het eten is prima, vooral het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid.
Gereisd met partner in augustus 2008

Marian Rietbroek, 3-10-2007

Het is een uitstekend hotel. Ontbijt zeer uitgebreid en van alles voldoende aanwezig. Diner zeer gevarieerd en heerlijk. Ligging hotel perfect. Direct aan het strand. Hond mocht mee, ook in het restaurant. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Wij waren er half september en het was nog steeds gezellig druk in het hotel. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in september 2007

fam H., 30-7-2007

Hotel ligt aan het strand, vanaf het terras stapte je zo het strand op. Wij hadden HP en het diner was afwisselend en uitstekend, ontbijt in buffet maar niet zo uitgebreid en er waren dagen dat er dingen op waren of helemaall niet waren. Niet erg kindvriendelijk, De service was sterk afhankelijk aan welke medewerker je wat vroeg.
Gereisd familie in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mona Lisa Cap Coz bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mona Lisa Cap Coz in Fouesnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mona Lisa Cap Coz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mona Lisa Cap Coz scoort een 6.6 uit 10 op basis van 4 reviews.