Camping Yelloh! Village Les Pins ****

Camping Yelloh! Village Les Pins
Yelloh! Village Les Pins
6,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village Les Pins bij:

137 reviews over Camping Yelloh! Village Les Pins in het Nederlands

Mooie camping

Rob de vries, 26-8-2017

Wie rekent op WiFi komt van Wen koude kermis thuis het is er maar werkt zo traag en valt elke keer weg dan moer jij je weer aan melden . Dus Netflix voor de kids werkt niet downloaden heb je een weekje erg waardeloos . Je kan ook niet kopen of bij betalen .
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie locatie dichtbij zee en mooie stranden!

Vera, 17-8-2017

De ligging is echt geweldig! Op 12 min. lopen van een mooi strand (klein stukje langs de weg en dan door het bos) en van daaruit kan je mooie wandelingen maken naar de andere stranden. Goed te doen met onze dochters van 9 & 7 jaar.

Zwembad is leuk en volgens onze informatie open van 10-20 en niet tot 18:30 wat iemand eerder noemde.

Pizza's bij de snackbar bij het zwembad waren erg lekker.

Sanitair (niet die bij het zwembad) is verouderd en wordt helaas niet altijd even goed schoongemaakt. Speeltuintje is wat verouderd maar wel leuk voor kleine kinderen. In zijn algeheel kan de camping wel wat onderhoud gebruiken.

Het weer in Bretagne kan erg wisselvallig zijn maar wij hebben prima weer gehad.

Wij waren met onze eigen tent dus geen ervaringen met de mobile homes ed

Zijn naar het aquarium in St Malo geweest, erg leuk maar druk! Als je via internet kaarten koopt kan je rechts naar binnen lopen naar de kassa ipv in de rij te staan. Je mag de kaarten ook op je telefoon laten zien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi maar niet voor mijn klein zoontje

Philippen, 15-8-2017

De camping ansich was erg mooi; mooi zwembad, mooie straatjes. Helaas was het straatje waar wij stonden niet fijn. De camping is tegen een berg aan gebouwd en daardoor best heuvelachtig. Wij lagen bovenaan een dalend stuk waardoor mijn zoontje niet kon spelen (hij speelt met ballen en hij rolde zo achter zijn ballen de berg af..). De straatjes waren ook erg smal en door het eenrichtingsverkeer erg druk waardoor spelen ook erg onveilig is. Het speeltuintje en het springkasteel is bezaaid met naalden van de bomen en daardoor ook niet prettig om in te spelen. Animatie is uitsluitend Engels net zoals de receptie. Het sanitair laat ook te wensen over. Het stinkt en is verouderd. Alleen het sanitairgebouw bij het zwembad is vernieuwd. Het zwembad zelf is ook mooi en verwarmd! Bermuda's zijn niet toegestaan. Snackbar bij het zwembad is ook niet geweldig. Staplaatsen bij het zwembad zijn wel fijn door de vlakkere ligging. Camping is wel fijn gelegen op 15 minuten (bergafwaarts) lopen naar een prachtig strand. In de omgeving is verder weinig te beleven. Wij zijn na 4 dagen opgestapt (12 dagen geboekt) mede dankzij het mindere weer in Bretagne (werd niet warmer dan 20 graden en bewolkt).
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet voor herhaling vatbaar!

Monique, 10-8-2017

Grote camping, vlakbij de zee. Locatie is dus ideaal.

Stokbrood en boodschapjes te koop op camping.

Helaas spreekt het personeel allemaal geen Engels en zijn ze niet behulpzaam als je vragen hebt.

Stacaravans erg verouderd. Slaapkamers ruiken naar schimmel, en je voelt de veren van het bed in je rug. Nauwelijks stopcontacten aanwezig. Wc erg krap. Badkamer roestig en verouderd.

Zwembad is prima, alleen slechts van 10 tot 18.30u geopend, zelfs in hoogseizoen.

Ook vroeg vertrekken op de vertrekdag was niet mogelijk. Gemaakte afspraken werden niet nagekomen en onze borgpapieren waren ze kwijt.

Voor ons te veel afknappers dus wij komen hier niet meer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Goede uitvalsbasis.

Werner, 26-7-2017

Camping les pins, een verzorgde camping, proper maar verouderd sanitair. Een bar die voor de animatie veel te klein is. +- 20 zitplaatsen voor een camping van 300 staanplaatsen. Een bar aan het zwembad waa men koffie zet men een senseo. Geen drankkaart.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima vakantie

Pingo, 16-9-2016

Leuke vakantie gehad op deze lokatie. In de buurt een tiental mooie strandjes en heerlijk rustig. De stacaravan was netjes en stond in een rustige hoek. Voor de kinderen was het daardoor wel ver lopen naar de speeltuin. Zwembad was super.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super camping in nog mooiere omgeving

Silvia, 26-8-2016

Ik snap het lage cijfer totaal niet. Heerlijke camping onder de bomen. Vanuit de camping heerlijk met de hond te wandelen naar de prachtige baaien/stranden in de buurt.

Echte paradijsjes.

Overal heerlijk rustig op de stranden.

Een heel mooi zwembad en heerlijk verwarmd.

Sanitair geen gebruik van gemaakt omdat we een mobilhome hadden. Tevens gehuurd bij tohapi. Prima accommodatie en scheelt qua prijs enorm met de andere aanbieders. Ook een hele aardige man op leeftijd aanwezig van tohapi die alleen Frans spreekt maar heel behulpzaam is.

Wij vinden het een echte aanrader voor die regio.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie camping

Hilde van Hell, 10-8-2016

Wij vonden de camping super. Het buitenzwembad is heel mooi, en met minder weer is ook het binnenbad goed toeven. Sanitair werd naar onze mening vaak schoongemaakt, jammer dat er 's avonds niet genoeg warm water is voor douchen en afwassen. Animatie is met name voor de Franse kinderen erg leuk. We hebben een keer pizza's gehaald op de camping, die waren erg lekker, maar het duurt wel even. Sowieso is een bestelling (drankjes of eten) niet snel gedaan... Daarentegen zit er op loopafstand een goede creperie. Ook vonden we een groot voordeel dat je lopend naar Erquy kunt (20 min.), al is het deels wel langs de weg. Ook daar zitten leuke restaurantjes en op zaterdag is er een leuke markt.

Er is veel schaduw op de camping, dat vonden wij een minpunt.

De omgeving vonden we echt super! Dinan, St Malo, mooie stranden etc. Zeker een omgeving om naar terug te keren!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Andere reviews te oud/negatief

Miranda, 9-8-2016

Zaten in huisje Delick, net opgeleverd dus in topstaat: alles aanwezig behalve helaas een waterkoker/fluitketel en enorm kleine kopjes. TIP: neem eigen mokken mee als je van een grote bak thee/koffie houd

Vakantiepark ligt prachtig in een mooi kustgebied, erheen over bospad of langs de weg met bestemmingsverkeer strand. Met 8 jarige prima te doen en max 10min lopen. Verder zit Super U op 5min rijden voor de boodschappen. Campingsupermarkt heeft broodjes in de ochtend

Zwembad las ik over scherpe randen. Deze zijn er niet meer. Zwembad is geheel betegeld. Wel opletten dat je short zonder zakken hebt of anders een speedo. Prima zwembad met glijbanen en genoeg bedjes.

Entertainment voor kinderen was in onze 10dgn helaas alleen Franssprekend. Voor Yelloh viel ons dat tegen. Eerdere Yellohparken hadden ook Engelstalig of Vlaamssprekende medewerkers. Zwembadbar prijzig qua eten en niet echt lekker.

Na 22u rust op park, hield iedereen zich aan.

Sanitair geen gebruik van gemaakt, hadden eigen voorzieningen in huisje. Maar zag meerdere keren per dag schoonmaak lopen.

Fijne vakantie gehad in prachtige omgeving:

tips: getijden bekijken bij Saint Michel strand/baai, dagje Saint Malo, Cap Frehel, Fort La Latte en de prachtige kust om de hoek en wandelen naar Erquy via de baaien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Leuke vakantie!

Blaauw, 5-3-2016

Wij verbleven in deze camping 2 week, we hebben het erg naar ons zin gehad. Vooral de kinderen. Ze maakten snel contact met andere kinderen, er waren tieners in overvloed. 'S avonds gingen ze naar de bar. Dat was altijd heel gezellig. Het strandje vlakbij de camping is prachtig, je kunt er mooi wandelen en of een kampvuurtje maken. De omgeving zelf is ook mooi, met gebergte en vele rotsen. De stadjes er om heen waren ook leuk om te bezoeken, zeker de moeite waard! Over het algemeen was het een leuke vakantie maar het sanitair was niet zo schoon. Ook was er niet echt een recreatieteam voor wat oudere kinderen maar ze vermaakten zichzelf over het algemeen wel met andere oudere kinderen bij het voetbalveld of de bar. Het personeel is erg vriendelijk en willen je gelijk helpen, pluspunt dus!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Pins in Erquy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Les Pins scoort een 6.4 uit 10 op basis van 174 reviews.