Camping Bellevue ****

Camping Bellevue
Bellevue
8,7

44 reviews over Camping Bellevue in het Nederlands

goede camping maar niet bijzonder

danielle, 18-8-2017

Camping is netjes. Niet altijd toiletpapier op de toiletten. Goed douchen zonder muntjes met genoeg warm water. genoeg warm afwaswater. toiletten en douches schoon. Camping ligt 2 km bergop vanaf het strand. onze dochter van 7 kon met haar crossfiets zonder versnelling terug fietsen.

Onze kinderen hebben niet aan de animatie meegedaan. Veel te zien in de omgeving. Eigenaar is klantvriendelijk, spreekt alleen Frans.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ruime stacaravan met prachtig uitzicht..

Brouwer, 13-8-2017

We hadden voor de tweede keer een ruime O'Hara mobil-home (stacaravan) gereserveerd aan de rand van de camping. Het uitzicht op korenvelden en de zee is schitterend. Ook bij wat minder mooi weer is dat prachtig: nooit eerder hebben we zoveel mooie wolkenluchten gezien. In de omgeving is genoeg te doen: mooie wandelingen en leuke stadjes zoals Dinan of Lamballe. Het strand bij Val-André en wandelen op de Cap d'Erquy vonden wij echt supermooi. Enig minpunt is dat de nieuwe eigenaren van de camping geen Nederlandse animatrice, maar een Franse die niet of veel te laat op komt dagen bij de activiteiten die ze zelf op het bord heeft gezet. Wel leuk voor tieners is het veldje naast de ingang met trampolines, tafeltennistafel, baskets en voetbaldoelen, de Nederlandse kids voetbalden tegen de 4 Franse jongeren, erg leuk! Verder een rustige sfeer op de camping.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke camping

Johannes Hendrik VAN BOCKEL, 8-8-2017

Bij een plaats XXL verwacht ik wel iets meer ruimte. Onze plaats lag ingeklemd tussen hoge heggen.
    Gereisd anders in augustus 2017

Camping met 'bellevue'

Fam. Doornbos, 2-7-2017

De enthousiaste begroeting op camping Bellevue gaf meteen al een 'welkom' gevoel.

De camping heeft mooie kampeerplaatsen en ziet er verzorgd uit. Het is prachtig om 's avonds vanaf de camping de zon in de zee te zien zakken. Dit kan op de plaatsen aan de buitenrand van de camping waar wij een ruime plaats hadden met water en electra. Om bij de zee te komen kon je 2km naar beneden 'gaan' met je fiets de terugweg was iets moeilijker, maar met de auto kan natuurlijk ook. Het witte zandstrand en het blauwe warme water waren voor ons een verrassing. Nu hadden wij in deze periode erg mooi weer en het was getij steeds eb 's middags.

De omgeving was niet erg geschikt om te fietsen maar de wandelingen op de kliffen en de uitzichten waren een goed alternatief. Mbv kaarten van toeristenburo kun je diverse wandelingen maken en kom je op de mooiste plekjes. Op de camping verder een overdekt zwembad, verse broodjes iedere ochtend en heerlijke pizza'. De toiletgebouwen waren in deze periode schoon en netjes.

Gereisd met partner in juni 2017

mooie vakantieplek

Fam. doornbos, 28-6-2017

Enthousiaste ontvangst. Mooie plaatsen. Omgeving geschikt voor prachtige wandelingen
      Gereisd anders in juni 2017

mooie vakantieplek

Fam. doornbos, 28-6-2017

Gereisd anders in juni 2017

Voor herhaling vatbaar!

Gezin, met 3 jongens van 15, 13 en 11 jaar, 1-9-2016

Wat hadden een mobile home gereserveerd via de camping. Ruim, schoon en netjes. Uitzicht op zee! Het is een rustige camping waar onze jongens zich prima vermaakt hebben. 's Avonds wordt er gevoetbald en tafeltennis gespeeld. Het zwembad is niet groot (bermuda's niet toegestaan) maar wel schoon en kan overdekt worden.

De camping is een prima uitvalbasis voor uitstapjes naar bijvoorbeeld St. Malo, Le mont St. Michel, Dinard, Je kunt goed wandelen langs de kust.

De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig

Sluimers, 23-8-2016

We hebben denk ik wel geboft met het weer...

Rustige camping, heerlijke grote plek, genoeg Ampere, uitzicht op zee, sanitair netjes.

Wij stonden op het nieuwere gedeelte, heerlijk in de zon, daar houden we juist van, dat is op oudere gedeelte anders, erg veel schaduw...

Wil hier zeker nog eens heen, wij hebben genoten!!!

Toen we de plek besproken hadden we via de mail wat vragen, deze werden erg vriendelijk beantwoord!!

Een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Keurig nette camping in een schitterende omgeving.

Familie Kampen, 5-8-2016

Prachtig gelegen camping in een mooie verrassende omgeving. Vooral het verschil tussen eb en vloed is fantastisch.

Mooie ruime en diepe plekken op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Frits, 27-8-2015

Ni

Prachtige en mooie en fraaie plaatsen, prima leiding en fijn ligging voor het maken van uitstapjes!

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bellevue in Erquy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bellevue scoort een 8.73 uit 10 op basis van 124 reviews.