Camping Les 7 Saints *****

6,8

14 reviews over Camping Les 7 Saints in het Nederlands

Super slecht

Harr heuts, 24-8-2012

Zeer kind onvriendelijke camping,spreken ook alleen frans.begrijp niet hoe ze zich een internationale camping kunnen noemen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Leuke gezellige camping met zeer mooi zwembad

vakantieganger, 10-8-2009

Wij hebben erg genoten van de camping, het chalet (goed uitgerust en met overkapping voor de regen), en het enorm mooie zwembad.

De omgeving is er prachtig, er is heel veel te zien en te doen. Enige nadeel misschien is het weer. De helft van de vakantie toch wel bewolkt en aardig wat regen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

gemengde gevoelens

Fam de Jong, 13-7-2009

Net terug van 1 week frankrijk. Leuke camping en niet al te ver rijden, goed verzorgd en mooie ligging. Is gewoon een heel mooi gebied. Chalets ruim voldoende met een lekker stukje eigen grond. Alleen 1 groot minpunt, de glijbanen waren pas laat in de middag open, ja echt waar! WIj waren dus met kinderen, die begrepen hier uiteraard geen snars van en dit is, los van al het goede, de reden voor ons om hier dus niet meer naar toe te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

verzorgd maar slechte chalets

Hetty, 11-8-2008

De camping zelf is prima,verzorgd en redelijk gezellig. Maar wij hadden een chalet gehuurd, en dát viel dus even tegen. Het is oud en zeer magertjes ingericht. Zeker niet de prijs waard die je er voor betaald !!

Het zwembad is leuk, lekker warm water, maar die glijbanen gaan dus echt pas 's middags open, en dat is niet leuk voor kinderen.Sowieso is er voor kinderen weinig te doen, omdat ze alleen maar Frans spreken bij de animatie, en er 's avonds vrijwel niks georganiseerd wordt.

Kortom: een verzorgde nette camping, maar wij zullen er niet meer naartoe gaan.

Gereisd familie in augustus 2008

Verhage-van Meel, 3-9-2007

Voor het eerst zijn wij in het hoogseizoen op vakantie geweest. Bewust hebben wij voor een kleine camping gekozen om niet afgeladen te zitten met landgenoten. Het was een prima camping, leuke mobilhome, lekker rustig plekje, geen last van de drukte. Zwembad was prima, zeker voor onze zoon van 4. Geen last gehad van het feit dat de glijbanen pas om 14.00 uur open gaan, fijn was wel dat er dan iig bewaking is bij het zwembad. Het enige minpunt was de douche in de mobilhome. Je kon maar een minuut lekker douchen en daarna werd het weer ijskoud. De omgeving was erg mooi, zeker het schiereiland Quiberon, het plaatsje Carnac, Quimper, enz.. echt leuke dingen te zien en te ondernemen.

De Beil, 27-8-2007

Algemene indruk was goed.Lange duur voor avond stilte ondanks aanwezigheid security.Alleen snacks te verkrijgen.Praten enkel frans.Niet echt vriendelijk t.o.v. kinderen.Er wordt niks geafficheerd van de activiteiten in de omtrek.

Veel mogelijkheden in omgeving.Leuk zwembad,spijtig zijn de glijbanen maar open na 14.00hr.Zeker geen 4 sterren

kroonenberg, 15-8-2007

op het eerste gezicht een leuke kleine camping zwembad is mooi alleen jammer dat de glijbanen pas smiddags opengingen de bedden in de stacaravan waren ronduit slecht je had smorgens gewoon blauwe plekken verder zag de douche er niet fris uit overal schimmelplekken het restaurant nodigde niet uit om daar gezellig te zitten en ze kunnen alleen maar frans verder hadden ze wel een leuk voetbalveldje tafeltennistafels en wipkippen voor de kids strand op ong 5 km was wel mooi maar wij komen hier zeker niet meer terug
    Gereisd familie in juli 2006

Erwin, 7-8-2007

Mooi en goed verzorgde camping. Prima sfeer zonder overbodige regeltjes. Na 23.00 uur is het stil op de camping.Er loopt een vrij drukke weg achter de camping waar je als je dicht in de buurt staat last van kan hebben. Deze weg is niet vanaf de camping te zien of te bereiken overigens. Nieuw sanitair, altijd schoon, altijd warm water. We waren hier in het hoogseizoen, alles vol, en nimmer hoeven wachten op een douche. Het valt eigenlijk niet op dat het zo druk is. Over het algemeen ruime plaatsen. Heel mooi vrij ondiep zwembad. Caravan en chaletverhuur is gescheiden van het kampeergedeelte.Als kampeerder merk je niet dat er zoveel huurchalets zijn. Elke morgen vers brood en croisantjes. Horeca is wat aan de zuinige kant, daar maken ze niet veel van.

Pieter Buddemeijer, 27-7-2007

Wat een enorme afknapper. We waren eind juni begin july op deze Bretonse camping.De challets(mobil homes) zijn in orde en ook de inrichting is goed.Alleen geen tv,erg vervelend als het regent!!

Maar de klantvriendelijkheid vond ik echt beneden 0!!.Ik was hier met mijn vrouw en onze 3 kids.Een van mijn kinderen werd aangevallen door een hond op deze camping.Het bleek een hond te zijn van een boer in de buurt.Toen we dit voorval gingen melden werden we gewoon ronduit schandalig behandelt door de eigenaar.Het was niet zijn probleem en hij deed ook niets aan deze loslopende gevaarlijke hond.We werden in het Frans helemaal uitgescholden.ook Duitse gasten waarbij hetzelvde gebeurde kregen deze behandeling van de eigenaar.Lieve mensen ga naar een andere camping.Er liggen er een heleboel in de buurt!!

Gereisd familie in juli 2007

Roy, 23-7-2007

Op de foto's lijkt het prima maar.....Vakantie in een chalet met drie kinderen is er geen pretje. Chalet is van hout en kraakt aan alle kanten. Wanden zijn zeer dun en gehorig. Bedden bestaan uit een keiharde lattenboden met een zeer dun matrasje. Ramen kunnen alleen open of dicht en niet op een kier met sluiting (met kleine kinderen wel zo handig). Ramen hebben geen horren dus iedere avond/nacht op muggenjacht. Ramen dicht is geen optie want dan is het zeer benauwd. Piepklein keukentje waar je letterlijk net je kont kunt keren. Matig sanitair. Glijbanen in het zwembad gingen pas om 1500 u open. Animatie voor de kinderen is erg matig en alleen in het Frans. Vooral bij slecht weer is dat voor de kids natuurlijk erg zuur. Op het park is geen restaurant alleen een zeer matige snackbar. Omgeving is wel erg mooi en de omgeving heeft diverse leuke badplaatsen (o.a. Carnac, Quiberon). Camping Les Sept Saints kunt u rustig links laten liggen. Die 4 sterren zijn bij elkaar gefantaseerd!!
    Gereisd familie in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les 7 Saints bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 7 Saints in Erdeven (Morbihan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 7 Saints zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les 7 Saints scoort een 6.81 uit 10 op basis van 41 reviews.