7,6

2 reviews over Appartement P&V Les Sables Blancs in het Nederlands

Een hele fijne vakantie gehad in de bouwvak 2012

Carly, 15-12-2015

We hebben een gezellige vakantie gehad met onze dochter van 2. Er was een zwembad en het lag direct aan zee. Jammer genoeg was het weer niet zo zwem-geschikt. De zon scheen veel maar het was vaak fris door de wind. De natuur is prachtig in de omgeving en er was genoeg te doen. Het appartement was simpel maar echt prima. We hadden een 4 persoonsappartement. Onze dochter sliep in een campingbedje op onze kamer, dat paste goed. Van de bank kon nog een bed gemaakt worden maar dat hebben we niet gebruikt. Ik heb het niet vies gevonden. We hadden prachtig uitzicht over zee.
Gereisd familie in juli 2014

CvB, 9-5-2006

De ligging is erg mooi, direct aan zee.

Een mooi strand, zeker geschikt voor kinderen.

Appartement valt van binnen tegen, niet echt schoon. Zeker de keuken niet.

Wel een leuk terras met tuintje bij je appartement aan het zwembad.

Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement P&V Les Sables Blancs in Douarnenez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement P&V Les Sables Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement P&V Les Sables Blancs scoort een 7.6 uit 10 op basis van 2 reviews.