Camping Domaine des Ormes (Glamping) ****

Camping Domaine des Ormes (Glamping)
Domaine des Ormes (Glamping)
7,9

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Domaine des Ormes (Glamping) bij:

232 reviews over Camping Domaine des Ormes (Glamping) in het Nederlands

Fijne vakantie

El, 6-10-2017

Een erg grote camping, veel accomodaties die in sommige gevallen wel erg dicht bij elkaar staan waardoor privacy niet altijd gewaarborgd is.

De camping ziet er verzorgd en goed onderhouden uit. Accomodaties ook.

Heel veel faciliteiten en (betaalde) activiteiten voor alle leeftijden.

Animatie in onze vakantieweek was op vrijdagavond geweldig, met kinderdisco, voorstelling in het zwembad en als afsluiter groot vuurwerk. Dit was overigens kosteloos.

Mooi zwembad, verdeeld over meerdere plekken. Jammer dat 1 deel pas 's middags na 14.00 open ging. Dat zorgde ervoor dat het in het andere zwembad 's morgens wel erg vol was.

Diverse reisorganisaties hebben hun eigen incheck- en servicebalie. Die van touroperator is goed.

Winkel is heel krap opgezet voor zo'n grote camping. Voor grotere boodschappen ben je een kwartiertje onderweg.

Goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes, zoals Grand Aquarium Saint Malo en Mont St. Michel.

Voor een rustige vakantie ook even de vakanties in Groot Brittannie checken. Tijdens half-term is de camping echt vol. Niet alle gasten dan even sociaal helaas.

Maar goed, ergeren mag, genieten ook. En dat kan zeker.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Viel tegen alles was dicht

E.B, 16-9-2017

Qua park is het een mooi groot park.

Er is maar 1 grote speeltuin voor de kinderen deze is voor in het park.

Alles was dicht. 1 restaurant was wisslend open.

Supernarktje heeft zeer schaars aanbod.

Kinderboederij met 1 geit noem ik geen kinderboederij.

Pony rijden leuk voor een keer, ponys zijn er gehospitaliseerd qua loop route wijken totaal biet af.

Bos was er bij zit is leuk om te lopen.

We verbleven in een stacaravan via touroperator. Deze was erg netjes. Grote koel/vrieskast. Voldoende slaapplek mooie veranda die een stukje overdekt was.

We waren er in september en we troffen het qua weer zeer slecht we waren er 2 weken waarvan 4/5 dagen wisselend droog waren.

Je zit dan opgesloten in je stacaravan je kan nergens heen op de glamping omdat alles dicht is.

"Binnen" zwembad viel vies tegen. Op de plaatjes leek het héél wat in het echt vrij klein en laat het verwarmde maar weg was gewoon koud zowel water als omgeving.

Daarbij vond ik het voor kinderen onveilig omdat de tent waar het zwembad in is op palen stond die gemeen naar binnen uitsteken.

Mensen van de receptie & medewerkers van touroperator erg vriendelijk spraken goed engels.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Super leuke en mooie camping

Nien, 31-8-2017

Mooie, nette,schone, ruim opgezette camping.

Veel te doen voor kinderen en volwassenen zowel betaald als onbetaald.

Kwaliteit van de tenten de touroperator was prima, sanitair schoon, en genoeg warm water.

Campingwinkel is redelijk goed gevuld, en in de buurt ook supermarkten (groot) en dorpjes met leuke weekmarkten.

In de buurt is de krokodillenfarm erg leuk, en Saint Malo is een indrukwekkende vestingstad.

Stranden zijn ook nog redelijk dicht in de buurt.Mooi om te wandelen.

De klimroute op de camping is super leuk, en de tokkelbaan ook erg leuk.

Vanuit de animatie ook regelmatig een super grote waterglijbaan, voor iedereen.

Pony en Paardrijden ook aan te raden. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping met veel zwembaden

Daan, 28-8-2017

Wij waren met onze vouwwagen op vakantie. De kampeerplekken zijn erg ruim. De zwembaden (binnenbad, golfslagbad buiten, aquapark buiten en klein baantjeszwembad) zijn mooi. De campingsupermarkt is onafgebroken open tot 21 uur 's avonds. Er is veel te doen op de camping naast de zwembaden: pony en paardrijden, klimbos, waterfietsen, minigolf, kidsclub, zumba, golf, voetgolf, paintball, fietsverhuur, klimtoren, kabelbaan, groot kunstgras voetbalveld, enzovoort. Ook is in de omgeving veel te zien met Saint-Malo, Dinard, Dinan en de Mont Saint Michel als mooiste bestemmingen.

De camping heeft veel huisjes/stacaravans/verhuuraccommodaties, "echte" kampeerders zijn in de minderheid.

Er waren veel activiteiten 's avonds, waarschijnlijk wat meer dan normaal vanwege het 40-jarig jubileum van de camping. Het lijkt vooral een camping voor de iets oudere kinderen, vanaf een jaar of 10.

Het sanitair is oké, maar als je kijkt wat de camping verder allemaal biedt, dan valt dat wat tegen. Hopelijk wordt dat de volgende verbetering, want dit is wel een camping die steeds vernieuwd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

mooie grote camping in mooie omgeving

V Hoogesteger, 18-8-2017

wij zaten in een comfort stacaravan met een gezin van 4, de ruimte was prima voor 4 personen maar de matrassen zijn aan vervanging toe. Bij een comfort caravan is het bedlinnen en handdoeken inbegrepen maar let op! je krijgt per persoon 1 grote en 1 kleine handdoek per week! Het is dus aan te raden om zelf nog wat handdoeken mee te nemen. De stacaravan is van alle gemakken voorzien en op de bedden na heel comfortabel, het veld waar wij stonden lag een beetje achteraf en was heerlijk rustig. De camping is groot maar erg gezellig met veel (tegen betaling) activiteiten.

Wij hebben hier een leuke vakantie gehad maar hebben niet de behoefte om terug te komen. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal oké, voor een stacaravan in het hoogseizoen betaal je de hoofdprijs, dat is niet erg maar wil je gebruik maken van activiteiten op de camping mag je nog wel een goed gevulde portemonnee meenemen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heel leuk

Fam. Budding, 18-8-2017

Camping was heel leuk. 's Avonds om 11 uur was het echt stil. Zwembaden en glijbanen zijn erg leuk. Ook was er genoeg te doen op de camping.

Het sanitair mocht wel iets schoner.

Het enige wat tegenviel was het weer

Mooi groots opgezet vakantiepark

fam .Pronk, 18-8-2017

Voor het eerst een tent gehuurd via touroperator, zeer goed bevallen . Schoon en netjes mede door de goede zorg van Caroline van de organisatie. Zeer veel mogelijkheden om te doen voor de kinderen ,paardrijden in de bossen ,zeer mooi en lang klim parcours voor beginners en experts en betaalbaar !! Zwembaden met meerdere glijbanen, schoon en netjes o.a. dmv kunstgras handig als je geen bedje had. En zeer veel andere mogelijkheden voor jong en oud .Eten ook gewoon goed en redelijk betaalbaar , lekker een hamburger met frietjes halen bij de foodtruck . Toiletten en douche ruimtes werden dagelijks regelmatig schoon gehouden, helaas zijn er altijd mensen die er een zooitje van maken. Lidl , super U en etc .dichtbij voor de grote boodschappen. Aanrader barbecue meenemen en een paar fietsen voor op het park , scheelt aardig wat lopen en geld . Uitstapjes aanrader Saint Michel en Saint Malo en de baai met het lange strand . Minpunt in de avond en vooral s nachts zeer koud (dekbedden en sprei hadden we gelukkig mee ) , en overdag veelal alleen maar slecht weer gehad ,daar kom je eigenlijk wel voor met zo een lange reis . Volgende keer maar weer in eigen land.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige camping in een mooie omgeving

Roel, 15-8-2017

Wij hadden een stacaravan gehuurd, was netjes. De liggen van onze caravan wat minder, weinig zon. Er is genoeg te doen op de camping voor jong en oud. De zwembaden zijn in het hoogseizoen te klein voor alle gasten. Wij hadden slecht weer en het binnenzwembad is dan echt afgeladen.

Animatie op de camping is leuk, en er is een campingwinkel met elke ochtend lekkere verse crossants en stokbrood. Voor de grote boodschappen zou ik naar een van de grote supermarkten in de buurt gaan. De bar is ook gezellig en je kan zelfs tokkelen of paardrijden op de camping.

Er zijn wel heel veel Engelsen, wij hebben dit niet als negatief ervaren.

Goed voor één keer

Ellen Quaghebeur, 7-8-2017

Goede, propere caravan (type Avant). Niet altijd avond-animatie, dikwijls tegen betaling. Te kleine zwembaden in verhouding tot de grootte van de camping. Waardoor er dikwijls geen ligbedden meer beschikbaar waren. Meeste activiteiten waren tegen betaling (en goed doorgerekend). Zeer beperkt aanbod in de mini-supermarkt. Camping was niet 5-sterren waardig.

Super leuke camping

jo, 5-8-2017

Grote camping met sta caravans en aparte huisjes die je kunt huren. ook kun je er zelf gaan staan met je caravan en dergelijke. Alles is aanwezig voor een geslaagde vakantie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des Ormes (Glamping) in Dol-de-Bretagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des Ormes (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine des Ormes (Glamping) scoort een 7.93 uit 10 op basis van 244 reviews.