Hotel Grand Barrière Dinard *****

Hotel Grand Barrière Dinard
Grand Barrière Dinard

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Barrière Dinard bij:

2 reviews over Hotel Grand Barrière Dinard in het Nederlands

Mooi hotel met schitterend uitzicht

Jacques Snepvangers, 7-6-2010

Hotel Grand Barriere is net buiten het centrum gelegen op een kustweg met een schitterend uitzicht op de baai. Het is een statig hotel van de duurdere prijsklasse. Een overnachting kost toch al snel dik 160 euro. Het hotel bestaat al lang en de indeling en uitstraling is klassiek. Het personeel is supervriendelijk. Het ontbijt is ok, zoals het hoort te zijn. De kamers zijn goed, maar niet buitengewoon. Mijn kamer was niet groot, maar wel degelijk ingericht. Het hotel beschikt over de voorzieningen, die bij een 5* hotel horen. Echter het uitzicht zorgt voor de echte plus.
Gereisd zakelijk in juni 2010

Aangename vakantie in een superhotel

Sofie, 2-6-2009

Wij zijn in het hotel verbleven van 20 tem 26 mei op basis van ontbijt. Het hotel is goed gelegen en je kan makkelijk uitstappen doen naar St.Malo, Dinan, Cancale, ...

Het hotel zelf is zeker en vast aan te raden en ze zijn inderdaad "kindvriendelijk" dat hebben we ondervonden.

Er is ook een overdekt binnenzwembad bij en dat maakt het verblijf xtra aangenaam. Het ontbijtbuffet is meer dan in orde, keuze uit diverse soorten brood, beleg, ontbijtgranen, yoghurt, te veel om op te noemen. Ook ruime kamers en verzorgde badkamer. Onze vakantie was alvast 100% geslaagd!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Barrière Dinard in Dinard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Barrière Dinard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Barrière Dinard scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.