Hotel Du Chateau

Hotel Du Chateau
Du Chateau

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Du Chateau bij:

1 review over Hotel Du Chateau in het Nederlands

Mooi en sfeervol

ankie, 24-7-2010

Een mooi en sfeervol hotel aan de rand van combourg. De service bij het inchecken was erg goed; wij werden er van op de hoogte gebracht dat er een huwelijksreceptie in de zaal van het hoofdgebouw zou worden gegeven en dat de duurde kamerklasse waar wij om vroegen daar precies boven was gelegen. Wij kregen een kamer in het bijgelegen gebouwtje (oud koetshuis misschien?) aangeraden, en we kregen twee kamers te zien. We kozen een uitstekende kamer met een voor franse begrippen groot bed. De kamer en de badkamer waren beiden ruim en mooi verzorgd ingericht; de ramen waren voorzien van luiken en wat ik zelf een mooi detail vond, waren de brede vensterbanken waar je in kon zitten met uitkijk op de ruime tuin achter het hotel. We hebben hier een prima verblijf gehad, en het dorpje is klein maar mooi gelegen!
Gereisd anders in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Chateau in Combourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Chateau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Chateau scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.