Camping Village de Roguennic ***

Village de Roguennic

3 reviews over Camping Village de Roguennic in het Nederlands

fantastische ligging!

Koelewijn, 21-5-2013

We zijn al op veel campings (aan zee) in Bretagne geweest, maar deze heeft de mooiste ligging! Het is in de begroeide duinen pal aan zee, het strand heeft schoon, fijn zand, met hier en daar rotspartijen waar je lekker op kan klauteren. Je kan op die laatste duinrand staan, je hebt dan een prachtig uitzicht over zee, maar ook veel wind. De camping is heel ruim opgezet. Overal hellingen, stukjes zand en bosjes waar kinderen kunnen spelen. Het zwembadje is klein maar overdekt. Onze zoons van 10, 8, 5 en bijna 1 hebben zich prima vermaakt! Het winkeltje is prima, en bij het restaurantje kan je heerlijke pizza's afhalen. Minpunten: Het bungalowparkje bij de camping ziet er niet gezellig uit, net een verzameling bunkers. Ook het stacaravan-gedeelte (aan de weg!) is strak aangelegd, je staat er dicht op elkaar zonder heggen en bomen. De washokken waren oud en vies, het water soms ijskoud en de WC's soms verstopt. Hopelijk wordt dit aangepakt, want we gaan hier zeker nog eens naartoe!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

JWKoudijs, 18-2-2008

Voor strand en watersport (vanaf het strand) schitterend gelegen camping in de duinen aan zee
Gereisd familie in februari 2008

M.C.M. Boers, 24-1-2007

we zijn 26 juli 2006 een weekje in roguennic geweest we hebben daar in een huisje gezeten.

wij vonden het daar niet erg leuk, er was niet veel animatie en voor de kinderen was er ook niet veel te doen het zwembad was wel aardig, klein maar wel lekker. Het strand was wel dichtbij dat was erg mooi. De huisjes waren niet echt schoon en oud dat was een tegenvaller. we hebben ons wel vermaakt mede omdat mijn familie daar woont die we regelmatig hebben opgezocht dat was dus wel leuk.

Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village de Roguennic in Cléder (Finistère), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village de Roguennic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village de Roguennic scoort een 7.98 uit 10 op basis van 109 reviews.