Hotel Pen Roc

9,5

2 reviews over Hotel Pen Roc in het Nederlands

De moeite waard

Victorine, 27-8-2009

Op terugreis vanuit Bretagne hier een nacht verbleven en we komen zeker terug. Rustig gelegen. Smaakvol ingericht hotel. Aardig personeel (de receptioniste bracht ons bij het afscheid naar buiten). We dineerden buiten onder de platanen en keken er steeds naar uit hoe ieder gerecht opgemaakt en samengsteld was. De kamer was prima met jacuzzi. Zwembad heerlijk toeven! Kortom, laat het over je heen komen en geniet ervan.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Een aanrader

Victorine, 26-8-2009

Op onze terugreis naar Nederland hier een nacht verbleven en dit beviel werkelijk zeer goed. Prachtige locatie, sfeervolle inrichting, rust om je heen. Wij konden buiten onder de platanen dineren en genoten van de bijzondere gerechten en de grote keuze aan heerlijke kazen. Zelfs het kindermenu was bijzonder. Aardig personeel, goede kamer met uitstekende bedden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pen Roc in Chateaubourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pen Roc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pen Roc scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.