Uitstekend

5 reviews over Camping Le Kerabus in het Nederlands

Goed verzorgde camping

Ouder echtpaar, 1-9-2016

Mooie camping op enkele kilometers van de stranden. Menhirvelden om de hoek van de camping. Rustig gelegen.

Leuk zwembad en goed sanitair. Vriendelijke eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke camping voor zeer nette prijs!

Jasper, 16-8-2016

Erg mooie middelgrote camping. Onze kinderen (1, 3 en 6 jaar) hebben enorm genoten van het zwembad om de opblaaskussens in de speeltuin). Zeer vriendelijk personeel, lekker zwembad voor de kids, zeer goed (en schoon) sanitair en heerlijk rustig. Enige geluidsoverlast kwam 1x per week van een dichtbij gelegen andere camping. Wat verder van het strand (je moet met de auto), maar dat was eigenlijk geen probleem want er zijn talloze stranden in en rondom Carnac waar je prima kunt parkeren. Geen restaurant op de camping, maar regelmatig komen er 'snackkarren' naar de camping toe (wraps, pannekoeken, pizza, patat).
Gereisd familie in juli 2016

Kleine en fijne camping

Peter Groen, 24-7-2015

We hebben het elf dagen goed naar ons zin gehad op deze camping. Vooral bevolkt door fransen en een paar belgen en nederlanders. Kleine camping op prima locatie zonder georganiseerde toestanden, behalve dan een jeux de boules tournooi. Schoon en ruim voldoende sanitair. Vriendelijke behulpzame eigenaren. Plaatsen zijn niet heel groot. De kinderen hebben het ook goed naar hun zin gehad, ze vonden de volgende dingen leuk: zwembad, volleybal, basketbal en voetval veld, opblaasbare glijbaan. Carnac is een leuke plaats met prachtige stranden met natuurlijke de grote stenen.
Gereisd familie in juli 2015

Super schone camping met geweldige ligging.

Ilse Wigger, 30-6-2015

Mijn dochter (16) en ik (47) wilden door Normandië en Bretagne reizen (tent) en zijn op deze camping blijven steken. Waarom ? Super mooie kleinschalige camping en zo schoon, gewoon super, verdient volgens ons 4 *. Eigenaresse is erg aardig, behulpzaam en spreekt engels. De ligging is ook super, je loopt via een smal heidepaadje tussen de menhirs naar het dorp, en vooral 's avonds laat geeft dit een heel apart gevoel van terug in de tijd. Aan de andere kant van het dorp een geweldig zandstrand met een toeristisch centrum met barretjes, eettentjes etc, In het dorp zelf ook eetgelegenheden zoals crepe-restaurant, pizzeria, kroegje (wij hadden live muziekbandje) maar meer pittoresk. Aan de andere kant van de camping bosrijk. Dus voor ieder wat wils. Kortom super mooie accommodatie met veel mogelijkheden. De camping is niet al te groot en wordt ook wel veel benut voor mensen op doorreis dus wees er snel bij want op is op. Een dagje met de boot naar het eiland Belle Ile is een aanrader.
Gereisd familie in juni 2015

Hele fijne rustige camping

Epallandt_1, 18-9-2013

De camping bestaat voor ongeveer de helft uit huisjes en de andere helft zijn ruime plaatsen. De camping ligt midden tussen de velden met menhirs.

Er is een mooi zwembadje en het sanitair is schoon. Achter op de camping is een sportveld en een speeltuintje, springkussen.

Er is Wifi aanwezig (betaald)

We hebben er een paar heerlijke dagen gestaan

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Kerabus in Carnac/Carnac-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Kerabus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Kerabus scoort een 8.97 uit 10 op basis van 41 reviews.