Camping De Kermario ****

7,8

5 reviews over Camping De Kermario in het Nederlands

Teleurstellend

Sander, 9-8-2017

Camping biedt nauwelijks faciliteiten en staat van onderhoud, waaronder de door ons gehuurde accomodatie (een gite - ty bras) is slecht.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Lekker camping op een goede locatie

Jeroen, 20-8-2016

Fijne camping met beperkt aantal vrije staanplaatsen. Voor het grootste gedeelte staat hij vol met nieuwe stacaravans. De camping voor plaatsen met een eigen tent of caravan is een los deel, waar je erg ruime en fijne plaatsen krijgt. Vooraf reserveren is misschien we handig, aangezien het om ongeveer 20 vrije plaatsen gaat. Prima, maar klein zwembad. Toen wij er waren, waren wij de enige Nederlanders. Voornamelijk Fransen op de camping. De omgeving is geweldig mooi. Neem je fietsen mee, want je kan er lekker fietsen en je bent zo op het strand. Daarnaast kom je niet in de files terecht.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima uitvalsbasis om zuid-Bretagne te ontdekken!

Ann, 7-8-2016

We zijn na een overnachting in Fecamp (en bezoek aan Étretat) doorgereden naar Carnac. We verbleven een week op camping De Kermario in een vrij nieuwe, mooie stacaravan met een grote, overdekte veranda. In de stacaravan waren geen dekbedden, alleen dekens. Bij wat frisser weer is dat wat weinig.

De camping heeft een eenvoudig maar prima overdekt zwembad en twee kleine, ondiepe buitenbaden (niet verwarmd). Er is voor de kinderen animatie, maar daar zijn onze kinderen niet naartoe geweest. Van de eetgelegenheid op de camping hebben we één keer gebruik gemaakt, dat was zo-zo.

We zijn vanaf de camping een aantal keer naar het schiereiland Quiberon gereden, wow wat mooi is het daar! Vooral als het opkomend water is. Ook leuk om te doen: karten in Ploemel en wandelen bij La Trinité sur Mer. Tijdens een regenachtige dag wilden we Musée de Prehistoire bezoeken in Carnac, maar daar was het zó druk, dat we wat anders zijn gaan doen. Strand bij Carnac is super, stranden/strandjes op Quiberon ook. Een weekje is eigenlijk te kort :-).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Peter, 19-6-2007

Perfecte vakantiebestemming.

Inmiddels 3e jaar.

Personeel (volledig frans) niet 'nederlands' vriendelijk maar daar kom je niet voor. Lokatie is perfect. Klein van opzet. Prima voor (kleine) kinderen Het vertier moet je in de omgeving zoeken.

Gereisd familie in juni 2007

Gerben, 21-3-2006

Periode: juli 2005

Kleine camping voor Carnac naast de beroemde dolmen-velden (menhir), op een paar kilometer van het strand. Voor het grootste deel franse gasten en wat nederlanders.

De stranden zijn in het algemeen goed geschikt voor kleine kinderen, mits het getijdeverschil niet te groot is, want dan ontstaan er stromingen. Maar er zijn zeker meerdere geschikte plekken.

Verder in de omgeving een paar leuke steden, maar in het algemeen moet je je vertier met kleine kinderen op de stranden zoeken.

Mooie stacaravan op een ruime plaats met zowel zon als schaduw. De kwaliteit van de plaatsen verschilt echter heel erg. Hadden eerst een krappe plaats met weinig zon.

Vriendelijk personeel. Er werden ook allerlei actititeiten georganiseerd, maar vooral in de avond.

Gereisd anders in maart 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Kermario bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kermario in Carnac/Carnac-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kermario zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kermario scoort een 7.82 uit 10 op basis van 115 reviews.