Camping Sunêlia L'Escale Saint Gilles *****

Camping Sunêlia L'Escale Saint Gilles
Sunêlia L'Escale Saint Gilles
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunêlia L'Escale Saint Gilles bij:

32 reviews over Camping Sunêlia L'Escale Saint Gilles in het Nederlands

Geweldige camping alles naar wens.

Fam Berentsen, 28-7-2017

Alles is schoon en netjes. Douches en toiletten worden meerdere malen per dag schoongemaakt. Personeel is heel vriendelijk. Genoeg te beleven voor jong en oud word veel georganiseerd en tevens een geweldig zwembad. Zeker een aanrader. Camping ligt pal aan zee zeker de moeite waard.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie omgeving, mooie stranden, mooie stadjes, top

Herman, 28-7-2017

Camping l'escale saint Gilles is top, netjes en goed verzorgd en moooi zwembad. Sanitair rond het zwembad trekt het niet op een drukke zonnige dag, verders alles top en goed geregeld. Goede uitvalsbasis voor regio zuid Finistere. Mooie stranden rond Bénodet met in de regio mooie stadjes zoals Quimper en Concarneau, mooie wandel gebieden rond point de Raz en Point de Van.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Kindvriendelijk, voor volwassenen weinig te doen

Bren, 26-7-2016

toileten niet goed schoongemaakt, mannen en vrouwen delen de douches en toiletten. Spa is redelijk duur, 25 euro entree zonder behandeling. Omgeving is niet veel te doen. Benedot is leuk voor een wandeling maar dat is het dan ook. Strand aan oostkust mooier
Gereisd met partner in juli 2016
Camping St Gilles, Attachée Commerciale, 19-8-2016

Dear customer,

Many thanks for taking the time to share your comments with us! We've taken good note of your various remarks and are sorry to learn you have not been fully satisfied with your holidays on a pitch with us. As far as the cleaning of the sanitary block is concerned, our team pays the greatest attention in it; should this not be satisfactory, you can mention it to the main reception and immediate action is taken. Then, regarding the spa, we propose a preferential rate for our campsite customers (€22 for 2h in our spa with: steam room, Turkish bath and heated pool with bubble bath, water massage jets, swan-neck shower...); besides, you can also buy a card with 6 sessions to benefit from an even cheaper rate (€130 for 6 sessions).

Best regards,

super vakantie gehad

fam. van terwisga, 25-7-2016

wij zijn net terug van onze vakantie op camping sunelia st gilles. Ik moet zeggen na de negatieve reviews er tussen waren we erg benieuwd wat daar van zou kloppen, Tja wat te zeuren valt er altijd, zelfs in de meest luxe resorts, wij hebben in ieder geval genoten, vriendelijk personeel, erg schoon in zwembad en restaurants, Caravan (wij hadden de espace caravan van touroperator) ruim voldoende qua inhoud, douche wat aan de kleine kant maar goed daar vertoef je niet de hele dag, onze zoon vond bed super, maar wij met iets meer gewicht vonden de bedden hard. maar goed is en blijft camperen. Annimatie iedere avond, eerlijkheid gebied veel in franse taal maar de bedoeling is goed. Omgeving mooi, wel moet je er mooi weer bij hebben, bij regen gauw beperkt omdat weinig overdekt is. prijsverhouding soms goed en soms ver te zoeken, chips klein zakje 2 euro. daar in tegen pasta in restaurant flink bord. camping winkel voor noodzaak prima, maar op 10 minuten rijden grote supermarkt ,
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Camping St Gilles, Attachée Commerciale, 19-8-2016

Dear customer,

We would like to thank you for choosing l’Escale Saint-Gilles for your 2016 holidays and for taking the time to post your comment on Zoover! We were happy to learn you enjoyed your holidays with us and have taken good note of your various remarks, they help us improve our quality of service.

Hoping we will welcome you again soon in Bénodet!

Best regards,

Mooie ligging

ronny pede, 15-9-2014

Deze camping ligt prachtig aan de monding van de Odet en de Atlantische Oceaan. Bovendien hadden we schitterend weer. Het personeel is er vriendelijk. Het winkeltje was wel al aan de 'uitverkoop' toe. Maar in Benodet zelf kon je ook voor alles terecht. De kustlijn is prachtig om wandelen met vele meanders (dus de getijden in het oog houden). Een aanrader. Ook de tocht per boot naar Quimper.
Gereisd met vrienden in september 2014
Escale St Gilles, Attachée Commerciale, 2-2-2015

Wij danken u voor uw reactie en uw opmerkingen

Van harte,

Leuke vakantie , maar voor 1 keer.

de Weerdt, 24-8-2014

Strandje vlakbij de camping is klein en niet schoon genoeg om te zwemmen.

Ook veel stenen in het water.Bij wind veel wier .

Met de auto 8 minuten aan beide kanten zeer mooie grote stranden

Paardrijden mogelijk.

Camping heeft goede bewaking en na 23.00 uur is het echt rustig.

Bar is veel te duur..schandalig.

5 grote patat.......waren klein...........in 1 zak zonder mayonaise etc. kosten 20 euro.

Voor de rest , mooi zwembad , winkel redelijk , vriendelijk personeel.

Wel de hele vakantie je bandje om houden.

Wij hadden grote plek.........sunelia F22....keek een beetje op zee over de heg.

Geen Wifi in de cottages , alleen vlak bij de receptie......

......voor 6 uur/7 euro.

Omgeving mooi........

Weinig Nederlanders, veel Engelsen /Fransen.

Had twee meiden mee van 16 en 17.

Aan de bar / disco voor kleine kinderen / etc. was niet veel loos.

Weinig goede animatie / slechte band / Bretonse muziek............moet je van houden.

Geen slechte camping maar 1x is genoeg

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014
Sunêlia Escale St Gilles, Attachée Commerciale, 2-2-2015

Wij danken u voor uw reactie en goede nota zullen nemen.

Van harte,

Leuke camping voor gezinnen met kinderen.

Kemps, 17-8-2013

Heel mooi gelegen dichtbij strand en centrum. Knap zwembad met voor elk wat wils. Goeie service. Winkeltje op de camping is echter wel beperkt en weinig eetgelegenheid op de middag.
Gereisd met vrienden in juli 2013

leuke,nette camping

henny, 5-8-2012

in baby bedje zit geen matras dus dat viel wat tegen ook is de kinder animatie niet direct op de camping+/- 5min lopen,verders erg goed bevallen en zeer mooie streek.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

nooit meer

Edwin, 5-8-2012

Sfeerloze camping en veel te veel commerciel. De plaats van de starcaravan was ook klein. Gelukkig maar is de omgeving prachtig en we gingen zo vaak mogelijk op stap.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

prachtig gelegen

Lea Bovens, 30-7-2012

Hele mooie camping met schitterend zwembad, gelegen vlakbij de zee. De omgeving is heel mooi en nodigt uit tot het ontdekken van de Bretonse cultuur. Aanraders zijn de steden Quimper en Concarneau. Pont Raz is erg mooi, maar ook erg toeristisch. De camping zelf is ruim met goede voorzieningen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunêlia L'Escale Saint Gilles in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunêlia L'Escale Saint Gilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sunêlia L'Escale Saint Gilles scoort een 7.4 uit 10 op basis van 38 reviews.