Camping Kersiny-Plage **

Camping Kersiny-Plage
Kersiny-Plage

3 reviews over Camping Kersiny-Plage in het Nederlands

Zalig zon, zee en strand

GJ, 14-9-2013

Een hele nette verzorgde pretentieloze camping. Direct gelegen aan een mooi zandstrand en er is een bewaakt strand op 5 minuten loopafstand. Vlak bij de camping ligt het havenstadje Audierne waar van alles te doen is, maar binnen de regio is ook veel te beleven.

De campingeigenaar is zeer hulpvaardig en vriendelijk en kan ook veel tips geven over wat er zoal te doen is in de buurt, daarbij is het een voordeel dat hij ook goed Engels spreekt.

Wij hadden een stacaravan en toen wij arriveerden was alles brandschoon van binnen. Het beeld wat gegeven wordt op de website van de camping komt ook overeen met de werkelijkheid, geen nare verassingen bij aankomst dus.

De camping zelf is vooral op rust gericht en niet op kinderen dus er zijn weinig speeltoestellen op een kleine speeltuin na, maar je hoeft het pad maar af te lopen of je bent op het strand en een mooiere zandbak is er toch niet voor een kind. Het is absoluut een plek die ik zou overwegen als ik weer in Bretagne op vakantie ga.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Zonder toeters en bellen, heerlijk rustig aan zee

Gwendolen, 28-7-2013

We hebben hier 11 dagen gekampeerd. De camping is erg rustig. Geen winkeltje, animatie of andere extra voorzieningen.

We hadden een mooie plek met uitzicht over de oceaan en schaduw van een boom. De plaatsen zijn ruim en geschikt voor tent, caravan en camper.

Het sanitair wordt goed schoongehouden door de eigenaar.

De eigenaar geeft goede toeristische informatie en spreekt goed Engels. Wij vonden de camping niet duur: 14,90 voor 2 personen, incl. tent en auto.

Gereisd met partner in juli 2013

Prachtig gelegen camping

robert van velzen, 8-10-2012

Geweldige camping als je van rust, mooie omgeving en natuur houdt...Vriendelijke en behulpzame eigenaar die ook engels spreekt.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kersiny-Plage in Audierne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kersiny-Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kersiny-Plage scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.