Vakantiepark P&V Port du Crouesty ***

6,1

• Onderkomen4,8
  • Activiteiten5,4

8 reviews over Vakantiepark P&V Port du Crouesty in het Nederlands

al 15 keer geweest : altijd tevreden - niet nu !

emi van de velde, 5-3-2017
  • Onderkomen1

we hadden via internet een appartement gevraagd aan de haven in het rustige gedeelte, maar het betrof er 1tje in het commercieel centrum, boven de winkels : uren gezocht om de ingang te vinden, geen hulp gekregen, integendeel, oud- versleten-veel lawaai 's nachts, niet proper : voor ons hoeft het niet meer, we gaan nooit meer terug, P&V is absoluut niet meer wat het geweest is!
Gereisd met partner in september 2016

Prima Vakantiepark

michel8william, 29-6-2014
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Perfecte rustige (juni) locatie voor watersporters, wandelaars, wandelaars, en strandgangers. Wij (partner,hondje en ik) zijn hier een week in juni geweest.

De app. zijn compact maar voldoen, alles op z'n frans schoon, dus ff alles zelf afnemen. De keuken is goed voorzien, meet vaatwasser.

Bedden zijn hard maar kunnen net, wel een beetje smal. Bankbed in de woonkamer ligt iets beter dan dat je er op zit. Badkamer is klein en badkuip rand is erg hoog. Je redelijk wat bergruimte in het app. TV heeft geen Nederlandse zenders. Internet moet je zelf met je creditcard regelen, duurste pakket voor 3 toestellen kost rond de €20. Receptie is erg hulpvaardig en spreekt redelijk goed Engels. Bij het boeken vraag wel voor een zeezicht of havenzicht. app. anders kijk je op een weinig gezellig parkeerplaats of weg. Bij de haven zijn er genoeg restaurantjes om uit te kiezen, daar is ook de bakker. Intermarche en SuperU op 5 min afstand. Een rustige regio voor natuurliefhebbers.

Gereisd met partner in juni 2014

Ideale uitvalbasis en heerlijk relaxen

Isabelle , 19-1-2014
  • Onderkomen8

Last minute geboekt, aan goedkoper tarief. We kregen 'het appartementje uit de brochure' toegewezen. Prachtig zicht op de haven. Appartement was klein maar netjes. Slaapkamer ouders op de verdieping. Kinderen in kleine kamer met stapelbed (Kinderen van 9 en 8 jaar). 2 'badkamertjes' in het appartement. Kleine keuken, maar met de nodige voorzieningen.

Op wandelafstand een lekkere bakker, winkeltjes, goede restaurantjes, drinkgelegenheden, mogelijkheden om een ijsje te eten, ....

Zee met (zand)strand is te voet bereikbaar. Zwembad te druk, dus geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor P&V Port du Crouesty bij:

Niet voor herhaling vatbaar!

Snint, 2-10-2011
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Voor mensen zonder kinderen is dit wellicht een prima park.

Wij waren hier met een baby en dat was echt niet te doen!

we hadden een appartement geboekt met 2 slaapkamers maar bij aankomst bleek alleen een 1 kamer appartement beschikbaar,deze was niet veel groter dan een, er was niet eens ruimte om het babybed neer te zetten. Na een felle discussie bij de receptie konden we na een aantal dagen in een groter appartement, deze was voor 7 personen, maar ook erg klein.

Ook moesten we iedere keer 2 steile trappen op en af met de kinderwagen.

Wij waren in september, de mussen vielen dood van het dak van de hitte, maar het zwembad was al dicht.

In de beschrijving van het park stond dat er een restaurant op het park aanwezig was, ook dat is niet waar.

De appartementen hebben geen balkons.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

We komen er niet meer terug

Kelly janssens, 14-4-2009
  • Onderkomen5

Op het eerste zicht mooi complex, maar na 1 week hadden wij er al genoeg van. 1 week goed weer en dan regen. Het complex is niet echt verzorgd. Vooral de zwembaden waren vuil (zeker voor baby's). Het appartement vonden wij niet ruim. Deel van het meubilair op balkon gezet om voldoende ruimte te hebben. Geen wandelmogelijkheden langs het strand. Met een buggy wordt het dus moeilijk om langs het strand te wandelen. Enkel langs de haven is er mogelijkheid tot wandelen, maar gaat vlug vervelen. Aan de haven zijn er kleine winkeltjes en eetgelegenheden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Leuk appartement en goede ligging

Susanne de Klerk, 8-9-2008
  • Onderkomen8

Het park bestaat uit 2 delen. De foto's die je ziet bij het boeken kunnen van het andere park zijn.

Met een korte wandeling ben je aan het strand.

Zand/Steen strand met genoeg ruimte voor iedereen. Verwarmd zwembad, goed onderhouden.

Het hele park vonden we goed onderhouden.

Ligt vlakbij de haven waar vele restaurantjes zijn en kleine leuke winkeltjes.

Gereisd met partner in september 2008

Mooi park

Fam. D te M, 25-8-2008

Het is al even geleden dat wij er geweest zijn. (ca. 2006)

Wij hadden een prachtig nieuw en schoon appartement met grasveld voor de deur waar de kids konden spelen. Zeillessen, ponyrijden en surfen mogelijk. Dichtbij haventje, heel gezellig met winkeltjes en restaurantjes. Mooi wandelgebied.

Wij zaten in het nieuwe gedeelte. Zeer lux met een prachtig uitzicht.

Zee heel dichtbij. Aanrader dus. Geboekt via touroperator op site.

Gereisd familie in augustus 2008

Caroline, 15-4-2008

Heel leuk vakantiepark. Ideaal gelegen tussen prachtige plezierhaven en zee. Het oudere gedeelte van het park is iets goedkoper maar daar vinden wij de huisjes toch iets te verouderd. Het nieuwe gedeelte, Cap Océan daarentegen is perfect in orde. Park is voorzien voor koppels zonder kinderen als gezinnen met kinderen. Ieder komt aan zijn trekken. Zeker voor de kindejs waar in de zomervakanties heel veel te beleven is.
Gereisd familie in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor P&V Port du Crouesty bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark P&V Port du Crouesty in Arzon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark P&V Port du Crouesty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark P&V Port du Crouesty scoort een 6.06 uit 10 op basis van 8 reviews.