8,5

Uitstekend

1 review over Camping Municipal Le Tindio in het Nederlands

Geweldige rustige mooie camping

Karin, 15-3-2013

Vorig jaar hebben we een cottage gehuurd op Camping Le Tindio. Het mooie van deze natuurlijke camping is dat de huisjes bij elkaar zijn gegroepeerd maar ze staan niet te dicht op elkaar. De rest van het terrein is dus een echt kampeerterrein met mooie bomen, afgesloten staanplaatsen en veel speelgelegenheden voor de kinderen. De camping ligt aan zee en we hebben uren gewandeld over de kustpaden. Het stadje is leuk met de plezierhaven en al zijn winkels en restaurantjes.

Volgende zomer gaan we naar zuid Frankrijk op vakantie maar we komen zeker hier terug met de caravan die we net gekocht hebben.

Een aanrader!

Prettige vakantie!

Karin

Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Tindio in Arzon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Tindio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Le Tindio scoort een 8.52 uit 10 op basis van 52 reviews.