Camping La Maison Bornat (Glamping)

Camping La Maison Bornat (Glamping)
La Maison Bornat (Glamping)
9,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping La Maison Bornat (Glamping) bij:

10 reviews over Camping La Maison Bornat (Glamping) in het Nederlands

Kindvriendelijke camping met warm onthaal

Saskia en Merijn, 9-8-2017

Jacqueline en Noud waren geweldige gastvrouw en heer en eigenaren van La Maison Bornat. Ze zorgen dat je je meteen thuisvoelt op hun camping. Wij zaten met onze 3 kleine kinderen in de 4 persoonscaravan met een houten aanbouw met buitenkeuken. Onze 2 oudsten sliepen in n tent in de aanbouw en de kleinste achter schuifdeuren in de caravan. Perfect! We kunnen het iedereen aanraden als je van een kleine camping houdt!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Geweldige relax minicamping en Chambres d'Hotes

Tom van Bokhoven, 5-8-2017

Wil je in een relaxte sfeer je vakantie doorbrengen op een minicamping met zwembad en mogelijkheden tot Chambres d'Hotes, dan ben je bij Jaqueline en Noud op het juiste adres.

Deze van oorsprong Nederlandse mensen ( Brabant ) hebben zich de laatste 11 jaar helemaal ingeburgerd in Versaugues en alles tot in de puntjes opgeknapt. Ook het huis met 5 ingerichte kamers met eigen sanitair.

Buiten een enorm campingterrein en er staan doorgaans 10-15 caravans in het hoogseizoen. Ook 2 ingerichte caravans en 1 tent worden verhuurd. Ruimte genoeg voor de kleine kinderen met leuk speeltuintje en verwarmd zwembad voor de nodige verkoeling in de vaak met hoge temperaturen gezegend gebied op zo'n 750 km vanaf Eindhoven.. Zie ook de website van Le Maison Bornat met een leuke videofilm voor een goede indruk.

Voor de boodschappen ca 10 km nar Parais le Monial met een goed winkelaanbod en supermarkten

Gereisd met partner in juli 2017

Ongedwongen, ontspannen, gezellig

Leonie, 25-6-2017

Zeer ruime campingplekken met lekker zwembad uitkijkend op het prachtige landhuis. Eigenaren Noud en Jacqueline hebben een 'home away from home' weten te creëren door je je gang te laten gaan, alle faciliteiten aanwezig te laten zijn en voor je klaar te staan wanneer je ze nodig hebt. Ze dachten / hielpen ook mee met het koel houden van onze baby (3mnd) bij hoge temperaturen. Elke dag halen ze op verzoek vers brood en kan Jacqueline voorzien in een hele lekkere avondmaaltijd (deels uit eigen tuin!). Terrein en sanitair zijn superschoon, water uit de kraan is drinkbaar en lekker. Een aanrader!!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Zalige mini-camping

Anke, 28-8-2016

Zalige mini-camping. Alles wat je nodig hebt op een mini-camping is er, zoals goed onderhouden sanitair, electriciteit. En zelfs ijsjes, drankjes en bier. Zeer gezellige eigenaars die klaarstaan voor alles wat je nodig hebt, zonder zichzelf op te dringen. Prachtig uitzicht. Mooi en goed zwembad. Rustige omgeving. Autovrij. Elke ochtend vers brood. Met een eigen tent kies je zelf een plaats op de grote weide, die ook speelweide is. We hebben ervan genoten en onze kinderen van 7 en 8 jaar zeker ook.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastisch !!!

Tom, 1-8-2016

Rustige camping met enorm veel ruimte. Warme ontvangst door Noud en Jaqueline. In rustige omgeving met wel mogelijkheden voor bezoek aan Macon, Lyon, Vichy. Cluny en kortbij ( 11 km ) het leuke stadje Paray le Monial met ook een grote supermarkt.

We verbleven op de camping op een ruim veld met ook enkele huurtenten en caravans. Fijn (verwarmd ) zwembad voor de afkoeling in het prettige warme weer. Niet te heet en benauwd. Geen ongedierte zoals muggen gezien.. Goede gratis WiFi.

Heerlijk gegeten bij Noud en Jaqueline waar je kan aanschuiven voor een heerlijk 3-gangen diner met een lekker rosé'tje. Ook mogelijkheid om nog wat na te tafelen met de andere gasten onder het genot van een drankje.

Kortom, voor herhaling vatbaar. Zeer betaalbaar en ook leuk voor kleinere kinderen.

Gereisd met partner in juli 2016

Brabantse gastvrijheid in de Bourgogne

Peter-Herlinde, 18-8-2015

Wat een leuke en gemoedelijke kleine camping, hier kom je lekker tot rust.

Elke ochtend vers brood, gehaald door Noud,.

Super goed onderhouden zwembad met voldoende ligbedden en schaduw, sanitair schoon en elke dag een grote wasbeurt.

Ook een ideale camping om er met de racefiets of MTB op uit te trekken, weinig fietspaden maar de wegen zijn zo rustig dat je blij bent af en toe een auto tegen te komen.

Lekker mee eten bij kok Jacqueline als je eens een keer geen zin hebt om zelf te koken, bedankt voor de fijne vakantie en 2 1/2 week is echt niet te lang hier ;-)

Ook nog een kijkje mogen nemen in de Chambre D'Hotes en ziet er ook allemaal picobello uit.

Wij komen nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2015

Wat een service!

Arjanne, 15-8-2015

Aan het begin van onze eerste campervakantie in Frankrijk zijn we een paar dagen bij Naud en Jacqueline geweest op de camping bij La maison Bornat. We moeten nog een beetje handigheid krijgen in het vinden van leuke kleine campings, maar deze was helemaal goed! Een open veld waar we zelf een plekje mochten uitzoeken, een heel vriendelijke ontvangst en een leuke binnenplek voor spelletjes, ijsjes en drankjes. Fijn zwembad en heerlijk rustig. Absoluut voor herhaling vatbaar. Toen met een windvlaag onze luifel compleet van de camper is afgewaaid, is Naud een halve dag bezig geweest en je gelooft het niet: volledig gerepareerd en met behulp van een aantal campinggasten opnieuw gemonteerd, zodat we de rest van de vakantie niet zonder schaduw hoefden te staan. Wat een service!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldige ervaring

CEBH, 10-8-2014

Fijne kleinschalige en rustige camping, met mooie ruime plaatsen op het gras. Er is een speeltuintje aanwezig bestaande uit een zandbak en schommels. Verder zijn er een zwembad en peuterbad aanwezig.

Het sanitair is schoon en netjes. De omgeving is mooi, er is vanaf de camping een fantastisch uitzicht. Achter het sanitair ligt een oude schuur met een tafelvoetbal tafel. Dit is tevens een plaats voor ontmoeting en een plaats om met elkaar te eten en drinken (tegen betaling)

De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Zeer geslaagde vakantie

Marco Reve, 8-8-2014

Een rustige, kleinschalige camping met uitstekende voorzieningen: ruim en schoon sanitair, een zwembad en kinderbadje, een groot veld en enkele speeltoestellen. Daarnaast een oude schuur met stamtafel en speelvoorzieningen. Prachtige locatie met schitterend uitzicht over de heuvels. Maar vooral een uitstekende gastvrouw en gastheer (en hond Loek als animatieteam). Wij zouden maar een week blijven en namen met pijn in het hart afscheid om naar onze volgende locatie te gaan. De volgende dag zijn we terug gekomen omdat de andere camping bij lange na niet kon tippen aan La Maison Bornat. Onze complimenten aan Noud en Jacqueline.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Fantasche plek

Mieke Hoeks , 21-6-2014

Mooie camping met n super uitzicht. Kamers in huis zijn top. Als je van rust houd en gezelligheid ben je op het juiste adres. Noud en Jacqueline zijn zeer gastvrij je voelt je er echt thuis. In de omgeving is er vanalles te doen fietsen wandelen markten etc. In een woord geweldig,!!!!!
    Gereisd met vrienden in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Maison Bornat (Glamping) in Versaugues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Maison Bornat (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Maison Bornat (Glamping) scoort een 9.67 uit 10 op basis van 10 reviews.