6,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Lac de Panthier**** bij :

103 reviews over Camping Lac de Panthier in het Nederlands

Fijne en rustige camping, wel iets verouderd

BLvB, 14-8-2017

Leuke camping. Zwembad met glijbaan en aan de andere kant van de rustige weg een strandje aan een meer. Huren van zeilboten mogelijk. Wel merk je dat het tijd is voor onderhoud aan sanitair en zwembad dat enigszins is verouderd. 's Avonds lekker rustig op de camping, die in een mooie streek ligt.
    Gereisd familie in juli 2017

Niet bijzonder maar goed te doen.

Anita, 5-8-2017

Een aantal dagen hier gestaan. Heerlijk van de rust genoten en lekker gezwommen in het meer. Het sanitair is oud maar de douches waren redelijk schoon. Kortom goed voor een paar dagen. De dames van de receptie waren super vriendelijk!
    Gereisd familie in augustus 2017

grote plekken, slecht en vaak vies sanitair

Anoniem, 1-8-2017

Camping in groene vallei gelegen, met een aantal plekken die fraai uitkijken over het meer. Meeste plekken zijn vrij groot.

Veel jonge (Nederlandse) kinderen.

Sanitair is verouderd, trekt vaak niet goed door. Jonge kinderen mogen zelf naar het toilet, maar kunnen niet goed doortrekken (kunnen niet bij het touwtje of het werkt niet goed) daarom vaak vieze boel. Ook naar mijn idee weinig en oppervlakkige schoonmaak, niet altijd toiletpapier aanwezig.

Afwasplekken zijn klein en onhandig, geen ruimte om je droge spullen te plaatsen.

Winkeltje met brood is vrij prijzig. De supermarkt is een prima alternatief.

Zwembad buiten is prima. Binnenzwembad zijn we niet geweest.

Gereisd familie in juli 2017

bourgondie

Edwin en Marleen, 13-4-2017

We hadden hier een prachtige week met fantastisch weer! Mooie camping maar spijtig van de problemen met het sanitair.
        Gereisd anders in april 2017

Prima vakantiebestemming, voor herhaling vatbaar

Fam. De Vries, 28-8-2016

Prima chalet (type Comfort), niet heel ruim, maar wel schoon en modern. Animatie was heel afwisselend voor de kinderen. Soms een band tot 22.30 uur, maar zeker niet storend. Vriendelijk personeel, prima restaurant en broodjesservice. Direct aan het zandstrand, waar ook nog toezicht was. Hebben nog een zeilboot gehuurd. Mooie omgeving voor voldoende activiteiten.
        Gereisd familie in juli 2016

Fantastische camping

Kim van Megen, 24-8-2016

We stonden met uitzicht op het meer ( plekje nr.6) wat echt super was. Mooi uitzicht, grote plek. Heerlijk meertje waardoor we niet eens naar het zwembad zijn geweest. Sanitair was prima. Eten in het restaurant was niet echt hoogstaand culinair. Winkeltje prima, lekker brood. En voor de kou kleumen is er nog een binnen zwembad. Er is animatie maar toen lagen we nog in het water. Camping bestaat uit twee delen - 1 kijkt uit op meer, deel 2 bij zwembad. Je kan er fietsen huren voor rondje meer. Warme douches. speeltuin. En je kan jeu de boulen.

Prima voor korte tijd

O, 22-8-2016

Camping heeft 4 sterren maar is die niet waard. Sanitair is veel aan kapot en langere tijd niets aan gedaan. Tegels kapot, slechte kranen elektriciteitsdraden aan elkaar geplakt etc. Buitenbad prima. Afhalen bestelling restaurant meer dan uur moeten wachten. Winkeltje zeer minimaal en duur en geen lekker brood diepvries afbak.

Wel prima als doorreis camping of voor korte tijd.

Gereisd familie in augustus 2016

Mooie camping gelegen aan een meer

peer0546, 20-8-2016

Receptie is prima super ontvangen!

Helaas geen echte franse croissants/brood van de plaatselijke bakker maar diepvries die afgebakken werden ( wel ok hoor).

Plekken op de camping zijn heel divers van heel groot tot klein, wij hebben zelf op het achterste gedeelte gestaan vlakbij het buiten zwembad dit zijn veelal terrasplekken.

wat ons opviel dat het vooral in de weekenden erg druk kon zijn (dan waren de wc's minder schoon helaas) Zwembad buiten is prima veel ligbedden rondom het bad en ijs/frisdrank verkoop.

Er is een Animatie team (Ned) dit was niet allemaal heel erg duidelijk had wel iets meer energie ingestoken kunnen worden.

Restaurant is prima goeie pizza's en vanaf het terras een mooi uitzicht over het meer.

Vanaf de camping kun je binnen een uur op mooie locaties,steden en musea zijn.

Winkel op +-

10 min Carefour (klein)

20 min Super U (grote)

Meer is met toezicht en een klein strandje en watersport mogelijkheid.

Marianne Bakker,
        Bedankt voor uw verblijf op Sunêlia Lac de Panthier. Wij nemen uw opmerkingen mee en waar mogelijk verbeteren. Misschien tot een volgende keer.

Prima camping op mooie lokatie

Vincent en Ellen, 14-8-2016

Camping ligt aan een mooi meer (5 km omtrek) waar genoeg te beleven is. Zowel op de camping alswel daarbuiten. Goed; animatie (met name Nederlands en zeer goed !), ligging (mooie wandeling om het meer, Chateauneuf op loopafstand, zeer veel dingen op max 1 uur rijden), restaurant en vriendelijkheid personeel. Supermarkt op 5 min met auto (tip; mooie en grote speeltuin tegenover de Super U supermarkt op 10 min rijden). Minder; koud buitenzwembad met een naar onze mening onveilige glijbaan, veel te klein binnenzwembad. Wij hebben uiteindelijk 2 weken met veel plezier gestaan met onze 4 kinderen, er was wel veel doortrek van campinggasten ivm ligging vlakbij de Route de Soleil.
        Marianne Bakker,
        Bedankt voor uw recensie en verblijf. Wij waarderen het dat u heeft genoten van onze faciliteiten, activiteiten en onze mooie omgeving. Graag verwelkomen wij u een volgende keer.

Mooie camping in prachtige omgeving

Jeanne Sam-Vledder, 13-7-2016

Mooi gelegen camping met royale plekken. Sanitair was redelijk netjes. Zwembad zag er goed uit schoon en netjes. De ligging van de camping is werkelijk fantastisch, prachtig uitzicht en heerlijk rustig. Wij zouden hier zeker nog wel eens naar toe gaan. Personeel was vriendelijk. Op de camping is een winkeltje wat behoorlijk prijzig is, maar op een paar kilometer afstand is een supermarkt.
        Gereisd met partner in juli 2016
        Marianne Bakker,
        Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het fijn dat u genoten heeft bij ons op Lac de Panthier. Graag tot een volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lac de Panthier in Vandenesse-en-Auxois (Cote d'Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lac de Panthier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lac de Panthier scoort een 6.89 uit 10 op basis van 172 reviews.