Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast La Tour du Trésorier bij :

1 review over BedAndBreakfast La Tour du Trésorier in het Nederlands

zeer goede b&b maar niet goedkoop

De Trippertjes, 7-7-2011

Zeer goed ontvangen geweest in La Tour... we hadden spijt dat we maar één nachtje konden blijven. Suite geboekt met bubbelbad op het terras, ook de kids vonden dat super! Héél lekker gegeten, tot in de puntjes verzorgd. De uitstekende wijnkaart maakt het af. Ook het dorpje Tournus is een bezoek meer dan waard. Hier komen we zeker nog's terug.
    Gereisd familie in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast La Tour du Trésorier in Tournus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast La Tour du Trésorier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast La Tour du Trésorier scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.