Camping Les Sapins

Camping Les Sapins
Les Sapins
5,7

9 reviews over Camping Les Sapins in het Nederlands

Beter dan de parking op de snelweg

Lode, 17-8-2017

Valt wel mee voor 1 nachtje, toiletten zouden er beter uitzien met een tegeltje maar voor ons prima.

Prijs 20 euro voor 1 nacht vind ik nog altijd beter en rustiger dan de parking op de snelweg.

Gereisd met partner in augustus 2017

Vreselijk

Carla, 5-6-2016

Het enige voordeel is dat deze camping vlak bij de snelweg ligt.

Wat een oontzettend smerige douche en toilet, ik heb dit nog nooit zo meegemaakt.

Het gras was vrij lang en dat was niet handig met de regen waarvan we last hadden..

En dan 18,00 en voor 10.00 uur weg.

Niet gek dat we de enigen waren....

Gereisd met partner in mei 2016

Hoe mooi wil je het hebben voor één nacht.

Grietje, 13-6-2015

perfecte doorreiscamping, 500m. van de snelweg! en toch rustig gelegen.We werden vriendelijk ontvangen; eigenaar was zeer behulpzaam.

Lekker warm water in de douches en bij de afwas.

En je kunt de volgende ochtend vroeg vertrekken.

Gereisd met partner in mei 2015

perfecte doorreis camping

Peter, 25-8-2014

Kleine doorreis camping dicht aan de snelweg. Sanitair is vernieuwd (nieuwe WC's + wasbakken in het oude gebouw).

We stonden er met 10 andere gasten. Moesten voor 10 's morgens weer weg zijn. Kunt zelf je brood bestellen voor de volgende morgen. op 5 min rijden is er een afhaal pizzeria die goed bezocht wordt (was druk en moesten 40 min wachten voor onze bestelling)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Echte overnachtingscamping, verder is er niets!!

Karel, 25-8-2011

Wij kwamen hier op uit via een campinggids. Zou een goede doorreis camping zijn. Hij ligt inderdaad erg gunstig, dicht bij de snelweg, 2 minuten, en je hoort de snelweg eigenlijk helemaal niet. Echter er is op de camping helemaal niets te doen. De veldjes worden zo vol gepropt dat sommige caravanners amper hun deurtje kunnen opendoen anders klapt het tegen de volgende caravan aan. Het sanitair is al jaren afgeschreven, echt verschrikkelijk. Het restaurantje naast de camping was redelijk.

Voor ons geen herhaling hier.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Kleine verouderde camping die aan de prijs is

Marc, 5-8-2011

Camping is zeer klein met een verouderde sanitair ruimte met lauw water en een aangelegen restaurant. Het is erg dicht bij de snelweg.

Er is weinig en daarom vind ik 18 euro voor 2 pers en 4 uur aanwezig vrij veel.

Ik heb snacht,s gereden en kwam s,morgens aan met een volle camping. Bij het wakker worden was er niemand en stond ik alleen op de camping.

Gereisd met partner in juli 2011

Overnachten

Rob Weekenstroo, 18-8-2009

kleine overnachtingscamping aan de A31,op tijd komen anders is het vol ( plm 23 plaatsen) antiek sanitair, scheve plaatsen, aan drukke weg, wel goed restaurant net als camping niet goedkoop. door ligging ideaal om te overnachten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

overnachtingscamping

R.Weekenstroo, 2-8-2009

kleine doorgaans camping gelegen achter een restaurant pal aan de A31, plm 24 plaatsen dus moet je er op tijd zijn, antiek sanitair in metalen container, aan drukke weg(en), erg duur voor accommodatie, (4 pers + caravan) 27 euro.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Doortrekcamping

F Brons, 19-6-2009

Is een redelijke doortrekcamping op weg naar het zuiden, camping ligt naast het restaurant dus dat ik ook makkelijk. Stroomt meestal vol tussen 5 en 7 en is 's morgens weer leeg.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sapins in Til Châtel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sapins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Sapins scoort een 5.67 uit 10 op basis van 9 reviews.