8,5

Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Bois de Thury in het Nederlands

Hele fijne plek

Jacques de Vos, 20-12-2011

Vakantiehuis Bois de Thury is geen vakantiewoning, maar een prachtig huis waar je vooral kan genieten van de rust. Binnen is het gezellig, ruim en van alle gemakken voorzien (inclusief open haard). De tuin is privé en ’s zomers heerlijk schaduwrijk door de vele bomen. Op het terras en bij het kleine zwembad is er volop zon.

Het huis staat in een prachtige omgeving met glooiende heuvels, dicht bij verschillende typisch Franse dorpjes.

En ’s avonds is het een plek met een sterrenhemel zonder lichtvervuiling met alleen het geluid van de stilte.

En dat op een maar klein uurtje rijden van de lichtstad Parijs. Dat is pas leven als God in Frankrijk!

Gereisd familie in januari 2011

Super!

Nick, 19-12-2011

Een super vakantiehuis waar we(ik en mijn vriendin) echt vol op genoten hebben van het omliggende bos en het "wild life" wat daarbij komt kijken ( hertjes, dassen etc. ) Daarnaast zijn we ook naar Disney land Parijs geweest wat op 1,5 uur van het vakantiehuis af ligt. Ook heb we genoten van het zwembad en de Nintendo 64 + Nederlandse televisie die er aanwezig was. Al met al een geslaagde vakantie en zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bois de Thury in Thury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bois de Thury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bois de Thury scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.