Vakantiehuis Morvan Rustique ***

Zoover award

206 reviews over Vakantiehuis Morvan Rustique in het Nederlands

geweldige vakantie

Maud & Eelco + kids, 7-9-2017

Als je op zoek bent naar rust en ontspanning in een omgeving van prachtige natuur/uitzicht dan ben je bij Morvan Rustique op het goede adres! Met name voor jonge kinderen een paradijs! Ze vermaken zich de hele dag door ontzettend goed met andere kinderen, de speeltuin, de dieren en het paardrijden/tractor rijden.

Wij hebben 3 weken op de kampeerplek gestaan. Ruime plek voor de tent (wij hebben een tent van 5x8 meter met luifel). Naast de tent nog een ruime plek met een houten picknicktafel/grasveldje. Doordat er in de ochtend even schaduw is op de plek, brandt je je tent niet uit. 's avonds rond een uur of 20:30 uur gaat de zon onder... kinderen kunnen dan heerlijk slapen. Overdag de hele dag zon op de plek (ook deels schaduw langs de heg naast de tent).

Nancy & Arjen zijn zeer gastvrij en het sanitair is altijd goed schoon!

Her en der zijn leuke zitplaatsen gecreëerd, omgeven door mooie bloemen/fruitbomen. Wij gaan nooit voor een 2e keer naar dezelfde plek, maar hier komen wij zeker nog een keertje terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Idyllisch en comfortabel huisje in prachtige tuin

Bart en Diana, 28-8-2017

Het huisje is idyllisch gelegen, ruim en comfortabel. Voor ouders met jonge kinderen is het ideaal. Er is van alles te doen rond de vele dieren en het is allemaal heel veilig. Je kunt de hele middag in een van de lekkere stoelen zitten te lezen terwijl de kinderen veilig op het terrein spelen. Hoogtepunten waren het paard- en tractorrijden, en natuurlijk de wandeling onder leiding van Arjen. Arjen en Nancy vertellen je alles over de omgeving. Voor attracties in de omgeving moet je meestal wel een tijdje in de auto zitten.

Heerlijk ontspannen vakantie!

Jeroen en Renate, 18-8-2017

We zijn met 2 kinderen van 1,5 en 4 jaar oud twee weken verbleven bij Morvan Rustique in het fijne huis Le Menhir. Een heerlijke plek voor een ontspannen vakantie! Het cliché gaat zeker op dat als je kinderen zich vermaken, je als ouders ook echt vakantie hebt. De speeltoestellen, de dieren, het paardrijden en de andere jonge kinderen maakten het tot een groot succes! Eigenlijk hoef je het terrein nauwelijks af maar als je dan toch wat wil doen, waren onze favorieten chateau Rochepot, het bergmeertje vlakbij en de het pretpark/dierenpark LePal. Ook de ovengerechten van Nancy en de massages waren heerlijk! Een echte aanrader dus!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig rustige plek voor jonge gezinnen

Pieter, 14-8-2017

Geweldige plek voor Nederlandse/Belgische gezinnen met jonge kinderen (0- circa 8 jaar). Rust, stilte, uitzicht en prachtige natuur om je heen. Het is een kleinschalige setting met beperkt aantal sfeervolle gites en ingerichte tenten. De Nederlandse eigenaren zijn gecommitteerde en warme mensen. De rust die zij zelf uitstralen draagt bij aan het vakantiegevoel op Morvan Rustique. Er is een klein zwembadje om af te koelen. Dat is even wennen voor kinderen die grote zwembaden gewend zijn, maar het draagt ook bij aan een andere dynamiek tussen de kinderen; er wordt eindeloos gespeeld! Voor paardrijders ook volop mogelijkheden om buitenritten te maken. Er is niet heel veel te doen in de directe omgeving. Kortom: Aanrader!
Arjen en Nancy, Eigenaar, 14-8-2017

Hallo Pieter en Gureke, bedankt voor de review en fijn te lezen dat de vakantie naar wens was. In alle accommodaties ligt een lijst met tips voor leuke uitjes, wij zijn ook altijd beschikbaar om tips te geven, hierbij een selectie:

- Archeologisch centrum en Gran Site Bibracte op de Mont Beuvray - 3 km

- Wijnstadje Beaune met l'Hôtel Dieu - 75 km

- Gezellige winkelstad Chalon sur Saône - 75 km

- Wijnroute route des Crands Crus

- Bedevaartsplaats Vezelay - 75 km

Prachtige locatie, perfect voor kleine kinderen

Dagmar en Eelco, 13-8-2017

Wij zijn net teruggekeerd na een verblijf van twee weken in Gîte Asterix met onze zoon van net 3. Morvan Rustique is prachtig gelegen in de Morvan. De eigenaren Arjen en Nancy hebben duidelijk met heel veel liefde een prachtige plek gecreëerd. Voor kleine kinderen is het perfect: iedere dag de dieren voeren, samen veilig op het terrein spelen, een ritje op de rug van een paard, een rondje mee op de tractor met Arjen....onze zoon vond het geweldig. Wij hebben dus ook genoten: kind blij...wij blij...De lekkere maaltijden van Nancy, de prachtige omgeving en niet te vergeten de heerlijke massages die kunnen worden geboekt, zorgen er zeker voor dat ook de volwassenen aan hun trekken kunnen komen. Kortom een dikke pluim en een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een top locatie voor jonge gezinnen!

Kaspar en Marleine, 9-8-2017

Het is een prachtige locatie in een schitterend gebied. Wij waren hier met onze eigen tent en dat is heel goed bevallen. Alles is aanwezig voor een relaxte vakantie met de kinderen. Veel dieren, een mooi zwembadje en goed afgesloten speel terrein. Nancy en Arjen hebben overal goed over nagedacht en doen er alles aan om je het naar je zin te maken. Twee keer per week kookt Nancy een overheerlijke maaltijd en dit wordt bij de accommodatie gebracht!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige rustige plek middenin de natuur

Marjolein Gort, 8-8-2017

Sfeervolle rustige en prachtige vakantieplek middenin de Morvan. Wij hebben drie weken met plezier onze vakantie doorgebracht bij Arjen en Nancy. Alle extra's als de tweewekelijks verzorgde maaltijd door/ van Nancy, ponyrijden, tractor rijden, wandeling, helpen bij de dieren, etc. waren verrassend leuk.

Ons gezelschap was gevarieerd, zowel kinderen (4, 5 en 9 jaar) als ouders en grootouders hebben zich prima vermaakt.

Gite Obelix was prachtig, eigen terras een luxe. Gite Asterix knus en van alle gemakken voorzien.

Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hoge kwaliteit en zeer kindvriendelijk

Sebastiaan, 26-7-2017

Huisje mooi afgewerkt. Genoeg ruimte voor de kinderen. Lekker eten en drinken!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke, mooie plek om tot rust te komen.

Ron en Margreet, 25-7-2017

Arjen en Nancy, de eigenaren, zijn heel gastvrij; de maaltijden die Nancy 2x in de week maakt, zijn aan te raden, samen met een glas "eigen" wijn.

Wij verbleven in gite Asterix: gezellig ingericht en schoon. De gemeenschappelijke ruimtes, binnen en buiten zien er gezellig uit. Het terrein is mooi ingericht met bloemen en planten, leuke zitjes etc. De omgeving is prachtig en er is genoeg te bezoeken, zowel qua natuur als steden en stadjes.

Echt een plek om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig!

H, 5-7-2017

Nog nooit zulke mooie bossen gezien als in de Morvan!

We hebben genoten van de natuur en het mooie uitzicht.

De kinderen hebben zich fantastisch vermaakt met de andere kinderen en de dieren. Het hoogtepunt was een ritje op de tinker Bijoux.

Het eten was heerlijk en alles was prima verzorgd en netjes schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Morvan Rustique in St. Prix en Morvan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Morvan Rustique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Morvan Rustique scoort een 9.39 uit 10 op basis van 207 reviews.