Vakantiehuis Weusten

6,5

2 reviews over Vakantiehuis Weusten in het Nederlands

beneden verwachting!

Rick Strik, 22-9-2008

Op de foto's ziet alles er prettiger uit dan in werkelijkheid. We hebben de hele week het idee gehad opgesloten te zitten, zowel binnen in het huis als ook op de binnenplaats. Omdat je het gehele bedrag vooraf moet betalen is er ook geen weg terug meer. Alles doet binnen oud en versleten aan, de bedden waren niet slecht maar ook niet super. Schoonmaak stelt niet veel voor want het was schoner toen we vertrokken als toen we kwamen! Vertrek kwam erg stipt (10uur) de borg moest bij aankomst cash worden voldaan en werd pas na 4 weken teruggestort. De huur van dit huis was voor ons helaas een vergissing we hadden ons er veel meer van voorgesteld.
Gereisd familie in juli 2008

Betsie van der Pas, 25-2-2007

Mooi oud huis van alle comfort voorzien; hele rustige ligging, mooi wandelgebied; zalig een weekje zonder tv. Uitermate geschikt om tot rust te komen. Leuke dorpjes in de omgeving.
    Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Weusten in St. Prix / Dyo (Saone et Loire) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Weusten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Weusten scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.