Beoordelingen Landhuis Chateau de Digoine****

Chateau de Digoine****
17 beoordelingen
Beoordelingen Landhuis Chateau de Digoine****
Château de Digoine, 71490, St. Martin de Commune

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Chateau de Digoine**** in St. Martin de Commune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Chateau de Digoine**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Landhuis Chateau de Digoine scoort een 9,4 uit 10, op basis van 17 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Chateau de Digoine**** in St. Martin de Commune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Chateau de Digoine****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Landhuis Chateau de Digoine**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 19 vakantiefoto's van Landhuis Chateau de Digoine**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Bourgogne. Vergelijk Landhuis Chateau de Digoine**** met andere accommodaties in St. Martin de Commune.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

16 beoordelingen over Chateau de Digoine****

17 beoordelingen
9,2
9,1
9,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Aug. 2013
"Prachtige locatie en heel gezellig"vertalen
Elles
9,0

9-9-2013 Je moet even zoeken om het te vinden, maar de mooiste parels liggen ook niet voor het grijpen! De setting is geweldig: bij mooi weer ontbijt je 's ochtends buiten met uitzicht op het kasteel. Matthew en Jitske vinden de goede balans in het geven van aandacht en adviezen tegenover het gunnen van privacy. De kookkunsten zijn prima, en met zo'n groot gezelschap aan tafel lijkt het net één grote familie. De kamers zijn ruim, authentiek ingericht, en het sanitair is modern en luxe. Kortom: als het even kan, komen wij nog een keer terug!

met oudere kinderen, Juni 2013
"Prachtige plek"vertalen
wilma boonstra
9,0

15-7-2013 Wat een heerlijke plek: mooie kamers, sfeervolle locatie, een heus spookkasteel op het terrein, heerlijk eten en drinken. Motto van de eigenaren is: gasten gaan voor. Dus nemen ze alle tijd voor rondleidingen door het kasteel en verhalen over hun Domaine. Een plek om met plezier naar terug te gaan.

met partner, Mei 2013
"Fabeltastische Plek!"vertalen
Marijke & Sjaak Gro...
10,0

24-7-2013 Geweldige ontvangst op een schitterende plek in de Bourgogne.
Gastvrij!
Mooi opgeknapt met gevoel voor antiek en modern.
Gezellige en heerlijke table d'hote.

met partner, Sept. 2012
"Fantastisch!"vertalen
Nanette
9,0

27-9-2012 Wat een heerlijke plek en wat een spijt dat we niet langer dan 1 nachtje zijn gebleven. Een zeer hartelijk ontvangst na een lange reis, prachtige kamer en wat een vertrouwen in je gasten door een koelkast met inhoud en heerlijke wijntjes neer te zetten ( we horen wel wat jullie genomen hebben!) heerlijk diner en wat een gezellige avond met zijn allen aan tafel. Wij gaan zeker terug, en dan zeker wat nachten langer!

met partner, Juli 2012
"Wow !!"vertalen
Isabelle de Vries
10,0

23-7-2012 Waanzinnige plek, waar je helemaal tot rust komt. Vorige week tijdens table dhotes buiten 12x uilen zien heen en weer vliegen vanaf de duiventil naar het bos. Spectaculaire rondleiding door het ooit bewoonde kasteel. Ontbijt buiten met de trekpaarden als toeschouwers. Ruime, lichte kamers en fijne gastheer en gastvrouw. Kortom super!!

met partner, Juli 2012
"Een idyllische plek!"vertalen
Annemarie
9,0

5-8-2012 Wat een ongelooflijk sfeervol plekje. Overweldigend! Een plek om tot rust te komen, maar ook om leuke contacten op te doen. Het ontbijt was heerlijk, met elke dag brood dat door Jitske en Matthew gebakken was. En wat voelden we ons welkom! Wat een gastvrijheid!

met partner, Okt. 2011
"Direct toegevoegd aan favoriete verblijfplekken"vertalen
Fred
8,0
10,0

19-6-2012 In het kort: je komt aan, voelt je meer dan welkom, je verblijft een tijdje in het leven van het gehele gezin (inclusief poezen, honden, paarden, woelmuizen) en bij vertrek ga je bij vrienden weg.
Wie wil daar nu niet terugkomen? De volgende keer neem ik iig klushandschoenen mee om een handje mee te helpen met om het even wat. Da's beloofd Matthew en Jitske!
De plek verdient het gezin Proventud en het gezin verdient deze plek.
Tot hopelijk weer snel.

met partner, Juli 2011
"Prachtig! Romantisch!"vertalen
Erik en Marieke
9,0

8-8-2011 Wat een fantastische plek! Het is alsof je in een sprookje bent beland. De ideale lokatie om onze huwelijksreis te beginnen. We werden enthousiast en gastvrij ontvangen door Matthew en Jitske en de honden. De champagne stond al klaar! Kamer met alles erop en eraan met prachtig uitzicht op het kasteel. Heerlijk gegeten in de tuin met de andere gasten en 's ochtends samen ontbeten. De rondleiding door het kasteel was ook helemaal super. Jammer dat we maar een nachtje konden blijven. Aanrader!

met partner, Juli 2011
"Adembenemend, prachtige plek"vertalen
Hans
10,0

17-7-2011 Wij hebben begin juli 2011 1 nacht hier gelogeerd op onze terugreis vanuit Spanje. De foto's op het internet beloofden al veel, maar in het echt is het nog mooier en prachtig. En wat een vriendelijke mensen zijn Matt en Jitske. Je komt echt in een warm bad van gastvrijheid. 's avonds met 14 man Boeuf Bourguignon gegeten. Echt zo lekker hebben wij het nog nooit gegeten. De kamers zijn super ingericht. Je hebt echt het gevoel in een kasteel te slapen. Het ontbijt buiten bij het kasteel was geweldig. De dieren en de kinderen zijn allemaal even vrolijk en vriendelijk. De rondleiding door het nieuwe jachthuis was echt fantastisch. Die gaan we zeker een keer huren. Dus hier komen we echt een keer terug.

met partner, Sept. 2010
"Droomplek, 1x geweest wil je alleen maar terug"vertalen
joost en annemiek
10,0

22-2-2011 wij waren in september 2010 voor een aantal dagen op Digoine en vielen van de ene in de andere verbazing. Zoveel historie op 1 plek met enorm veel terrein , Matt en Jitt die ons warm verwelkomde, schone luxe kamers, heerlijk eten, gezellige dieren.
Het voelde als een warm bad
Ook wij gaan ons scharen tussen de vaste gasten.
Succes met de renovatie van het jachthondenhuis. Het wordt prachtig.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?