8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping et Gîtes Des Bains*** bij :

86 reviews over Camping et Gîtes Des Bains in het Nederlands

Prima

Mve, 7-8-2017

Ruime camping plekken,veel schaduw en groen, lekker zwembad en prima service van de eigenaar. Prachtige omgeving waar niet zo heel veel te doen is.
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke vakantie op mooie, groene camping!

Coen, 5-8-2017

Twee weken uitstekend vakantie gevierd op Camping & Gites Des Bains met onze 2 dochters van 8 en 10 jaar oud. In eerste instantie waren we bang of er wel genoeg vermaak zou zijn in dit prachtige gebied. Dit is heel erg meegevallen! De zeer vriendelijke en goed Engelssprekende campingleiding doet er alles aan om het verblijf voor jong en oud prettig te laten verlopen. Animatie voor de kinderen, bbq-en pizza avonden, vers brood in de ochtend en daarnaast een fantastisch zwembad met leuke glijbaan!

We verbleven in 1 van de 4 mobile homes. Zeer netjes schoongemaakt en met veel ruimte er om heen. Dit zie je wel eens anders. Verder is het een rustige camping in een zeer mooie groene omgeving. We komen graag een keer terug!

Gereisd familie in juli 2017

Wandelen

Tejo SCHLEPERS, 5-8-2017

We hebben vanaf de camping heerlijk gewandeld in het Nationaal Park du Morvan. Het was nooit ver rijden naar de start van de wandeling.

Gezin met 2 kinderen

Fam KIELENSTIJN, 3-8-2017

Hele leuke kleine familie camping, waar gastvrijheid in het bloed zit van de eigenaars. Verwacht geen luxe resort met spectaculair vermaak, maar geniet van de rust van de omgeving en de familiaire omgang met de eigenaars die alles in het werk stellen om het je naar de zin te maken.
Gereisd anders in augustus 2017

Prima camping met vriendelijke receptie

Evert Root, 3-8-2017

St-Honore-les-Bain is een charmant plaatsje met kuuroord. Heeft iets van vergane glorie, maar maakt zeker geen vervallen indruk.

Camping is lommerrijk en heeft ruime plaatsen.

Mooie rustige camping

Jet_114, 2-7-2017

Dit is een leuke camping met aardige eigenaren die goed Engels spreken en dat is erg fijn.

De plaatsen zijn heerlijk ruim.

Toen wij er waren was er maar één sanitairgebouw open en die is eigenlijk aan vervanging toe, maar het is er wel schoon. Klein detail: de toiletten die er zijn hebben toiletbrillen. Ook is er een hurktoilet en een kindertoilet.

In de omgeving is niet zoveel te doen, tenzij je erg van wandelen en fietsen houdt.

Jammer genoeg werkte bij ons het weer niet mee, waardoor wij twee dagen eerder vertrokken zijn dan de bedoeling was.

Al met al een prima camping, vooral als je van rust houdt.

Gereisd familie in juni 2017

Fijne rustige camping

huisman, 10-9-2016

Goede, vriendelijke service. Rustige omgeving. Grotendeels bezet met mensen die een kuur volgen in de geneeskrachtige baden.
Gereisd anders in september 2016

Een heerlijke camping in een super mooi gebied.

Heleen, 9-9-2016

De rust en grote mooie campeerplaatsen.
Gereisd met partner in augustus 2016

christel, 5-9-2016

Mooie rustige camping in de morvan met een mooi zwembad. Onze kleine van 9 maanden heeft minder behoefte aan animatie dus dit niet verder kunnen beoordelen
      Gereisd anders in september 2016

uulmar, 23-8-2016

Prettige mensen, rustige sfeer, eten eenvoudig maar lekker. Plaatsen ruim.
        Gereisd anders in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping et Gîtes Des Bains in St. Honoré-les-Bains (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping et Gîtes Des Bains zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping et Gîtes Des Bains scoort een 8.4 uit 10 op basis van 152 reviews.