Vakantiehuis Gîte Petit Blancs

Vakantiehuis Gîte Petit Blancs
Gîte Petit Blancs
8,9

29 reviews over Vakantiehuis Gîte Petit Blancs in het Nederlands

prima ontvangst en lieve mensen

jos Le Blon, 7-8-2017

zeer leuk en ook het ontvangst was prima

het bestelde avondeten was lekker

Gereisd met vrienden in juni 2017

Voor herhaling vatbaar!

Anneke van Santen, 22-7-2017

Fantastische omgeving, gite alles erop en eraan.

Perfect ontvangst en een 5sterren men bij aankomst.

Servicepakket zeer uitgebreid

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk vakantiehuisje met ruime, eigen tuin

Gert en Leentje, 11-6-2017

Wij hebben genoten van een heerlijke week vakantie in deze mooie, rustige regio. De eigenaars van het huisje zorgen voor een warme ontvangst en geven alle nodige info. Het huisje zelf is niet overdreven groot, maar biedt toch alles wat nodig is. De mooie, grote omheinde tuin en de rustige, groene omgeving maken dit huis tot een klein (honden) vakantieparadijs. Wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke ruime tuin!

M. Splint, 2-5-2017

Gastvrije ontvangst door de eigenaren. Vooraf per mail uitgebreid info pakket. Mooi uitzicht en de tuin is heerlijk! Een paar zitjes voor ons, de hond kon heerlijk rennen! Rondom afgezet op 2 meter hoog! Privacy goed.

Bezienswaardigheden op rij afstand.

Ruimte in het huisje is beperkt en aankleding wat gedateerd.

Vriendelijke eigenaren, beantwoorden graag je vragen.

Gereisd met partner in april 2017

voor herhaling vatbaar zoals altijd

sonja samin, 19-9-2016

een grote tuin waar mijn galgo's kunnen koersen ,zeer vriendelijk onthaal,
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk!

Tracy&Martin +4 doggies, 27-11-2015

We hebben genoten van de rust en de ruimte. Onze honden hebben van de omheinde veilige tuin genoten en wij van de rust, de omgeving en de vriendelijke gastvrouw en gastheer. De gite is gezellig ingericht en heeft alles wat je nodig hebt, van films en boeken, hondenmanden, strijkbout met plank tot houtkachel aan toe. Aanrader is om even met de gastvrouw haar lieve pack met gehandicapte honden te ontmoeten, je hart smelt van alle lieve dieren die zij een goed huis weet te geven. Wij, als hondeneigenaren(5) hebben de ideale plek gevonden om op vakantie te gaan...de honden kunnen gewoon mee en alles is op honden afgestemd: veilige omheining, spel mogelijkheden en prachtige wandelmogelijkheden (in de gite vind je een boek met wel 30 wandelroutes). Top locatie voor een top vakantie!
Gereisd met partner in november 2015

Geweldig

De drie Barzois, 21-9-2015

Wij hebben erg genoten vooral van de enorme rust, heerlijk! De grote tuin is volledig omheind en 2 meter hoog, je kunt de honden rustig laten lopen/rennen, uitbraak mogelijkheden zijn er niet zelfs de poort kan op slot.Betty en Fred doen erg hun best om de gasten het naar de zin te maken niets is hun teveel. Je hebt daar vele wandel en bezienswaardigheden mede dankzij de map die in de gite ligt. Bedankt Betty en Fred voor de aangename week.
Gereisd met partner in september 2015

een paradijsje

sonja samin, 17-8-2015

betty en fred zijn zeer lieve en behulpzame mensen nx is hen teveel xx
Gereisd met partner in oktober 2014

fantastische vakantie voor de honden

van de moortel, 1-11-2014

vakantiehuis in st agnan was een hele leuke ervaring zeker voor de honden die hadden een zee van ruimte om te "crossen "
Gereisd met partner in oktober 2014

Alleen maar genoten ......

Rita de Vos, 20-10-2014

De site "Vakantie met honden" geeft een eerlijk beeld, maar de werkelijkheid heeft ons meer dan verrast: dit vakantiehuis biedt veel meer dan je in de regel verwacht. Qua inventaris en inrichting zeer compleet, je kunt het niet bedenken of het is aanwezig. Wat hebben wij genoten van de films, de legpuzzle's en daarbij de warmte die dit huisje uitstraalt. Mede door de goede zorgen van Betty en Fred voelden wij ons enorm welkom, en zij bieden de garantie voor een fijne vakantie!! Het servicepakket is fijn, vooral als je op zaterdag aankomt, maar ook een leuke verrassing. Je voelt je samen met de honden (wij hadden er 3 mee) op je gemak, ze zijn zoooo welkom, dat zie je aan alles. De omgeving is prachtig, de wandelroute's, de dorpjes, de map met informatie én vergeet de rubber laarzen niet. Wij hebben genoten van de afwezigheid van de digitale media, rust, rust en met het motto "alles mag en niets moet" hebben wij beloofd hier zeker terug te komen. Betty en Fred: Dank jullie wel!!
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gîte Petit Blancs in St Agnan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gîte Petit Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gîte Petit Blancs scoort een 8.86 uit 10 op basis van 29 reviews.